korspåhalsen Skrevet 21. september 2014 #26 Skrevet 21. september 2014 Jeg synes hipster er mye mer sexy i hvertfall og rumpa ser mye bedre ut! Spiller det uansett noen rolle om string er "ut" eller ikke? Skal vel av uansett? 😉
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #27 Skrevet 21. september 2014 Nei, stringtrusen er ikke død. Det er noen plagg det er den peneste trusen å bruke under, og så lenge det er noen som kjøper dem vil selvfølgelig butikkene selge dem. Men, salget av stringtruser er langt fra hva det var på 90-tallet da alle brukte det under alt fra dongeri til ullskjørt. I dag bruker man denne uhygieniske trusen bare når man "må" og salget av vanlige andre truser er mer enn dobbelt så høyt. http://www.minmote.no/#!/artikkel/22913159/naa-er-dette-er-helt-ut http://www.klikk.no/helse/velvare/article427570.ece Jeg personlig foretrekker seamless og "usynlige" hipstere. Anonymous poster hash: 3d964...63e
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #28 Skrevet 21. september 2014 Jeg bruker string. Har et par sånne hipstere med blonder og må si at det er grusomt irriterende at kantene "ruller" seg oppover og lager en megatrusekant. Anonymous poster hash: 356f8...3f8
*Miss Marple* Skrevet 21. september 2014 #29 Skrevet 21. september 2014 Er de faktisk noen som bryr seg om hvilket undertøy andre har?
skjotta Skrevet 21. september 2014 #30 Skrevet 21. september 2014 Er av samme oppfatning som deg hi bruker bare string jeg også. Nå har jeg nettopp født og må bruke andre truser pga bindet, yack! Er så irriterende! Og et lite punkt til... hvis string er så ut, hvorfor selges det i alle butikker som fører undertøy da? Anonymous poster hash: 415e9...29e De selger svææære, hudfargede bestemorstruser og. .... just saying
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #31 Skrevet 21. september 2014 Jeg stoppet å bruke string den dagen jeg leste at bakterier fra endetarmen fikk en ypperlig motorvei ned til vagina. Tenk på det! Det er faktisk en motorvei fra anal til vagina.. Fri adgang for bakteriene! Ekkelt!! Anonymous poster hash: 67d3f...365
kristinehufine Skrevet 21. september 2014 #32 Skrevet 21. september 2014 Jeg bruker både string, vanlig truse og bokserlignende! Mest string fordi: Null trusekant, liker det best. Går ofte uten truse også 😂 Men det syns alle rundt meg er så rart/drøyt når jeg sier! Syns dere? Har jeg barbert meg syns jeg faktisk det er deiligere å gå uten når det gror i allefall!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #33 Skrevet 21. september 2014 Jeg stoppet å bruke string den dagen jeg leste at bakterier fra endetarmen fikk en ypperlig motorvei ned til vagina. Tenk på det! Det er faktisk en motorvei fra anal til vagina.. Fri adgang for bakteriene! Ekkelt!! Anonymous poster hash: 67d3f...365 Tørker du feil vei med dass papiret og blir det en motorvei Anonymous poster hash: 7d4c7...03f
Nodisc Skrevet 21. september 2014 #34 Skrevet 21. september 2014 Hoho! Jeg bruker string på dagen for jeg hater følelsen av at trusekanter vises. Men bytter de ut med hipster eller lignende når jeg kommer hjem Enig med hun lenger oppe om at rumpa ser mye bedre ut med hipster
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #35 Skrevet 21. september 2014 Jeg stoppet å bruke string den dagen jeg leste at bakterier fra endetarmen fikk en ypperlig motorvei ned til vagina. Tenk på det! Det er faktisk en motorvei fra anal til vagina.. Fri adgang for bakteriene! Ekkelt!! Anonymous poster hash: 67d3f...365 Tørker du feil vei med dass papiret og blir det en motorvei Anonymous poster hash: 7d4c7...03f Føler du at du kom med banebrytende ny informasjon her? Jeg har lært å tørke ræva rett, og lært at string gir bakterier i vagina. Så tar man den kunnskapen og bruker den fornuftig. Ergo: ingen mer string her! Anonymous poster hash: 67d3f...365
Rediken Skrevet 21. september 2014 #36 Skrevet 21. september 2014 Jeg bruker som regel trange jeans på jobb og da syns jeg det er mest komfortabelt med string under, større truser bruker å krølle seg under buksen. Men hjemme bruker jeg alltid myke store "bestemorstruser".
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #37 Skrevet 21. september 2014 Jeg bryr meg ingenting om hva som er in eller ut, så jeg har ikke fått med meg at string er ut. Men, jeg synes string er stygt på de aller fleste. Er man slank og stram kan det være fint, men også da synes jeg annet undertøy sitter finere på. Tanken på at stringen sitter helt inntil anus er heller ikke særlig hyggelig Anonymous poster hash: 86b0b...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #38 Skrevet 21. september 2014 Er jo heller ikke så fint med hipster på folk som har litt mage, da den krøller seg fint ned under magen :-) tenker mer nå som jeg er gravid...alt av vanlige truser, hipstere krøller seg. Går med forskjellige truser til forskjellige klær. Hater at ting krøller seg ... Anonymous poster hash: 7d4c7...03f
Cherries Skrevet 21. september 2014 #39 Skrevet 21. september 2014 Jeg har ikke lest så mye i denne tråden, men svarer alikevel. Jeg personlig bryr meg ingenting om hva som er "ut" eller "in" når det gjelder undertøy. Jeg skal ha det behagelig, ikke gå catwalken på Victorias Secret-show. Ingen skal se udertøyet mitt nå heller. Og hva man liker er forskjellig fra person til person. Til og med menn har forskjellig smak når det gjelder damers undertøy.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #40 Skrevet 21. september 2014 Tja, det er vel mindre populært enn før, så da kan man kanskje si at det er ut? Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva andre bruker under klærne. Jeg synes string er ubehagelig, og at det og ukledelig og harry på absolutt alle kroppsfasonger. Hvis du liker det, så skal jeg ikke bry meg. Hver sin smak. Anonymous poster hash: ae300...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå