Gå til innhold

Leser så mange skriver at string er ut??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer med det da? Jeg er en dame på 25 år som fortsatt bruker STRING TRUSE! Skal jeg si hvorfor? Fordi jeg liker å gå med det...og jeg personligt syntes det er bedre med det enn vanlige truser og hipster truser. Syntes nå virkelig folk må få gå med det de syntes er behagelig for ikke å glemme fint?

Samboeren min elsker det ihvertfall, og da ser jeg ikke problemer heller.

Sier dette her pga jeg leste en annen tråd her inne der kommentarer kommer som "string er ut" folk har forskjellige smaker og alle er ikke like. Folk må være snille med hverandre heller.

Hilsen en som liker string like mye som alle andre undertøy, og selvfølgelig de som ikke bruker undertøy :-) ! Ha en ellers fin lørdagskveld 😁

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt string siden det var poppis i 7. klasse. Det er ekkelt, ubehagelig og ser trashy ut. Synes jeg.

Skrevet

Hvem bryr seg om hva andre bruker av undertøy? Jeg synes blondehipstere er veldig fint, men bruker nesten utelukkende string/g-streng fordi det er mindre synlig under klærne. Begge deler er behagelig, men det er tungvint å være så obs på om undertøyet synes eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 7af8d...ce4

Skrevet

Herregud gå med hva du vill.. Men, det er "ut" ja og det er trashy ;) ikke akkurat sexy eller elegant. Men, jeg bruker det i enkelte kjoler osv selv.. da det ikke er noe særlig med truselinjer. 



Anonymous poster hash: ce962...36b
Skrevet

Men hvem bryr seg om undertøyet synes? Da ser det iallefall bedre ut med en fin blondehipster, enn at man ser stringen bli dratt inn mellom rompeballene..

Skrevet

Har aldri før eller etter hatt urinveisinfeksjoner enn da jeg brukte stringtruser. Aldri mer!

 

Anonymous poster hash: cb664...e1c

Skrevet

Bruker oftest hipster, men under noen klær bruker jeg string, hater når trusekanten viser gjennom.

 

Anonymous poster hash: d358b...90c

Skrevet

Men hvem bryr seg om undertøyet synes? Da ser det iallefall bedre ut med en fin blondehipster, enn at man ser stringen bli dratt inn mellom rompeballene..

Det er ikke så pent med synlig trusekant under penkjolen altså... Forøvrig helt enig i at string ikke ser bra ut.

 

Anonymous poster hash: 7af8d...ce4

Skrevet

Jeg begynte å bruke string-truser da de nesten var på vei ut første gang.

 

Bruker lite annet. Jeg er slank og har vært det i mange år, men føler jeg er slappere i fisken enn jeg var tidligere, og derfor har mange andre truser en tendens til å lage lite fine "bulker".

Bruker tidvis noen med mer blonder på.

 

Har aldri hatt problemer med uvi.

 

De mennene jeg har vært sammen med har enten likt string veldig godt eller stilt seg ganske likegyldig til undertøy. De fleste har vært mer opptatt av bh'en - trusa skal jo bare av likevel ;)



Anonymous poster hash: 530a9...f6f
Skrevet

Det er veldig 1997

 

Jeg synes hipster er mye mer behagelig, og mannen min synes hipster er mer sexy også. Vinn vinn :)

 

Anonymous poster hash: 768e5...88e

Skrevet

Folk er flink å snakke ned på string, men alt annet er greit.

 

Jeg går bare med string, men snakker jo ikke ned på andre undertøy av den grunn.

Jaja

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Skrevet

Jeg bruker ikke undertøy....ikke gjort på mange år. Det syns typen er mer sexy enn string for å si det sånn!;-D Hø hø 



Anonymous poster hash: 0cde6...232
Skrevet

 

Jeg bruker ikke undertøy....ikke gjort på mange år. Det syns typen er mer sexy enn string for å si det sånn!;-D Hø hø

 

Anonymous poster hash: 0cde6...232

Må gå med noe jeg, pga utflod...enkelt og greit (sorry detaljer) er ikke mye, men sånn helt vanlig :)

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Skrevet

 

Jeg bruker ikke undertøy....ikke gjort på mange år. Det syns typen er mer sexy enn string for å si det sånn!;-D Hø hø 

 

Anonymous poster hash: 0cde6...232

 

Æsj.. 

 

Det er ikke sexy.. Mere trashy enn string. Og du må jo skifte bukse hverdag å da (håper jeg).. 

 

Anonymous poster hash: ce962...36b

Skrevet

Er av samme oppfatning som deg hi :) bruker bare string jeg også. Nå har jeg nettopp født og må bruke andre truser pga bindet, yack! Er så irriterende!

 

Og et lite punkt til... hvis string er så ut, hvorfor selges det i alle butikker som fører undertøy da? ;)

 

Anonymous poster hash: 415e9...29e

Skrevet

Er av samme oppfatning som deg hi :) bruker bare string jeg også. Nå har jeg nettopp født og må bruke andre truser pga bindet, yack! Er så irriterende!

 

Og et lite punkt til... hvis string er så ut, hvorfor selges det i alle butikker som fører undertøy da? ;)

 

Anonymous poster hash: 415e9...29e

Det er godt å høre at folk faktisk bruker string og...er jo bare smak og behag. Akkuratt som at noen kan gå med tettsittende klær det egentlig alt viser, mens andre ikke kan forfra tettsittende klær.

Noen liker bh'er med innlegg, andre kan ikke fordra innlegg.

Noen liker høytlivs bukser, andre liker vanlige som går rett under navelen.

Smak og behag. Dumt folk skal være så bestemt på at "string" er ut. Når det faktisk er folk som bruker det.

Jeg hadde aldri sluttet å brukt det bare pga kommentarer der det blir sagt at det er trashy...barnsligt rett og slett

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Skrevet

Er av samme oppfatning som deg hi :) bruker bare string jeg også. Nå har jeg nettopp født og må bruke andre truser pga bindet, yack! Er så irriterende!

 

Og et lite punkt til... hvis string er så ut, hvorfor selges det i alle butikker som fører undertøy da? ;)

 

Anonymous poster hash: 415e9...29e

Bare folk her inne som syntes det er ut tydligvis. Butikkene har vist gått "glipp" av dette...huff å huff. Rett å melde oss til media og si at butikkene selger truser som er gått ut på dato, hehe 👌😊

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Skrevet

Har aldri før eller etter hatt urinveisinfeksjoner enn da jeg brukte stringtruser. Aldri mer!

 

Anonymous poster hash: cb664...e1c

Fikk du uvi pga med string viser rumpeballene litt mer enn hvis du går med vanlig truse? 😊

 

Anonymous poster hash: 7d4c7...03f

Skrevet

Har aldri før eller etter hatt urinveisinfeksjoner enn da jeg brukte stringtruser. Aldri mer!

 

Anonymous poster hash: cb664...e1c

Personlig hygiene er tingen.

 

 

 

Anonymous poster hash: e88f7...d32

Skrevet

ut og ut, hvem skal kontrollere dette da? er jo ingen som er undertøyet ditt uansett... hvis dere ikke har veldig motebevisste menn som mister lysten om dama stiller opp i gammeldags undertøy.. huff & huff



Anonymous poster hash: 2cf45...bf2
Skrevet

Folk må da få bruke akkurat det undertøyet de selv vil, det har ingen innvirkning på mitt liv om du bruker string, hi, så det bryr meg nada ;)

 

Men personlig sluttet jeg å bruke stringtruser på slutten av 90tallet. Jeg syns det er uhygienisk og rett og slett litt fjortis. MEN igjen, folk er forskjellig, og smaken er som baken, nemlig delt :P

 

Anonymous poster hash: cb196...758

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Brukte det mye før for å slippe den berømmelige trusekanten under buksen. Men etter sting ved fødsel er arrene ømme og jeg har derfor gått over til vanlig truse. Du er jo ung da og bør bare bruke de trusene du vil.

 

Anonymous poster hash: 8405a...9b0

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om mote eller ei. Man går som regel ikke i byen med bh og stringtruse, så få ser den uansett. Personlig synes jeg ræva blir feitere, like stygt for en rumpe som høylivet dongeri eller dongeri med små lommer bak. Nesten så jeg brekker meg, skikkelig stygt. Men bare min mening :D

 

Og - de finnes utrolig mange damer som bretter ut stygge rumper i trange klær, null selvinnsikt :P

 

Anonymous poster hash: b72ff...154

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er pent og bruker mest tynne hipstere som skal ha usynlig kant. MEN jeg bruker også string en del når jeg har kjole eller tynnere bukser på. Jeg liker ikke at kanten på trusa vises under klær.

Skrevet

Trusekanten vises sjelden om man tar på seg truser som er store nok. For øvrig har jeg sett massevis av stygge tilfeller med string. Ikke hvor trusekanten syns gjennom buksa, men hvor øverste del av trusen syns langt oppover ryggen. Morsomt syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...