Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #26 Skrevet 20. september 2014 Fei for di eiga dør før du slenger med kjeften HI. Anonymous poster hash: e0b53...2e5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #27 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #28 Skrevet 20. september 2014 Jeg er enig med, hi. Snakk om feil prioriteringer. Anonymous poster hash: e59bc...9ff
Bustetroll Skrevet 20. september 2014 #29 Skrevet 20. september 2014 Baby er ikke blitt 4 uker en gang og mor er allerede på fest. Skjønner ikke prioriteringer til folk. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Kanskje hun ikke ammer da? Og hva gjorde du på fest, er ikke du mor? ;- ) Best å sitte grodd hjemme i sofaen en fredagskveld og se på Fredrik Skravlan på nrk. Anonymous poster hash: 5b7a2...c85 Ja jeg var på fest, min er 6 år og ville på besøk til mormor og morfar i helgen,Når man har en baby på 4 uker er det veldig rart å ha behov for å bli drita Anonymous poster hash: acb76...5c9 enig forsåvidt, men folk er forskjellige!! Sålenge hun ikke ammer babyen, og hadde en passende barnevakt er dte vel OK. Anonymous poster hash: 5b7a2...c85 Det er det som er så greit med å gi flaske, da trenger ikke mor å ta vare på baby Anonymous poster hash: acb76...5c9 Så man tar ikke vare på babyen når man gir flaske? o_O
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #30 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Klassisk eksempel på at mesteparten av historien mangler.Det er forskjell på å gå ut en sjelden gang, gå ut noen uker etter fødselen, og det å forsømme sine barn. Anonymous poster hash: a2315...7e3
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #31 Skrevet 20. september 2014 Auda.. Huff, jeg var visst en elendig mor som gikk ut etter 14 dager! Her feiret vi fødselen og ny borger, akkurat som menn gjør på egen fest. Veldig upraktisk med amming, men det gikk. Det tok vel et år eller to til neste fest, for jeg skjønte fort at fokuset var andre steder! Og var dødsforelsket i barnet i minst 5 år, så ingenting annet i livet, og får bare skryt av hvor flink jeg har vært som mor Anonymous poster hash: a03f5...26c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #32 Skrevet 20. september 2014 Baby er ikke blitt 4 uker en gang og mor er allerede på fest. Skjønner ikke prioriteringer til folk. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Slutt og døm andre. Det kan hende hun er en fantastisk mor, som tok seg én tur ut etter et år på vannvogna. Det er bare tragisk å skulle peke på hverandre og mistenkeliggjøre hverandre for sånt. Anonymous poster hash: edbae...43f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #33 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Vi er ikke hellige, vi drar jo på fylla med små babyer hele gjengen Men en gang mens babyen er hos far - ikke en 11 år gammel jente - er helt okei. Å dra ut én gang er jo virkelig ikke synonymt med omsorgssvikt, mange menn og forsømmelse av eldre barn. Du kan ikke tillegge denne more du møtte på fest alt dette basert på noe du opplevde for 16 år siden. Vi har alle vår egen historie. Anonymous poster hash: edbae...43f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. september 2014 #34 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Men jeg vil likevel ikke si at den ene festen dere var på sammen var problemet her. Tilleggsinformasjon endrer selvsagt alt. Hovedproblemet her er vel at mor er alkoholiker. Om jeg hadde skrevet her at jeg følger fartsgrensene når jeg kjører bil. Men en gang skulle jeg forbi en bil, og kjørte 10 km/t for fort mens jeg kjørte forbi. Du ville ikke ha tenkt at jeg burde miste lappen for det? Så kan jeg senere fortelle at jeg nok var noe beruset under den episoden, og jeg hadde barn med meg i bilen. Endret det meningen din? Det var et eksempel altså, jeg har aldri fyllekjørt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #35 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 "Dere hellige her inne!" Du bekrefter jo bare at vi hadde rett? Å feste med en 4 uker gammel baby hjemme er helt tullete, og noe som helt ærlig gjør meg bekymret. Å gi denne historien bekrefter jo at moren var gal og syk? Så da var vi kanskje ikke så hellige likevel? Anonymous poster hash: 7d98b...9fd
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. september 2014 #36 Skrevet 20. september 2014 Skjønner at du reagerte jeg, HI. Det hadde jeg også gjort. Høres helt merkelig ut å dra på fest og drikke alkohol når babyen er 4 uker. Kunne aldri falt meg inn, uansett om jeg ammet eller ikke.
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2014 #37 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Hvem er det som er hellige? De som syns det er ok å dra fra baby nær den er sammen med far eller de som ikke syns det er ok? Historien din i hi sier ingenting om hvor ofte dette skjer/skjedde, så da blir tilleggsinformasjonen din verdiløs mtp svarene du fikk. En fest en gang mens baby er liten er en hel annen ting enn å feste hver helg i åresvis. Det skjønner du sikkert?
Englenemine Skrevet 20. september 2014 #38 Skrevet 20. september 2014 Synes også det er rar prioritering .
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #39 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Tilleggsinformasjonen gjør at alle hadde tenkt anderledes?? Selvfølgelig virker det merkelig å gå ut hver helg? Men EN fest???? Skjerp fordommene Anonymous poster hash: a03f5...26c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #40 Skrevet 20. september 2014 Folk har ulike prioriteringer. Om hun ikke ammer er vel pappa en vel så god omsorgsperson. ikke her inne vet du, det er kun mor som duger frem til konfirmasjonsalder! Kjenner ikke de HI omtaler, men har en sterk mistanke om at det ikke var en voksen far som var sammen med barnet, men heller mormor som passet. Anonymous poster hash: 9d857...57d
MammantilNurket Skrevet 20. september 2014 #41 Skrevet 20. september 2014 Baby er ikke blitt 4 uker en gang og mor er allerede på fest. Skjønner ikke prioriteringer til folk. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Jeg skal gi deg et hett tips: Pass dine egne saker!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #42 Skrevet 20. september 2014 Baby er ikke blitt 4 uker en gang og mor er allerede på fest. Skjønner ikke prioriteringer til folk. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Jeg skal gi deg et hett tips:Pass dine egne saker! Les svaret mitt lengre oppe du. Hadde folk faktisk brydd seg og ikke bare tenkt på seg selv kunne det gått mye bedre med barna Anonymous poster hash: acb76...5c9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #43 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet. Anonymous poster hash: acb76...5c9 Men jeg vil likevel ikke si at den ene festen dere var på sammen var problemet her. Tilleggsinformasjon endrer selvsagt alt. Hovedproblemet her er vel at mor er alkoholiker. Om jeg hadde skrevet her at jeg følger fartsgrensene når jeg kjører bil. Men en gang skulle jeg forbi en bil, og kjørte 10 km/t for fort mens jeg kjørte forbi. Du ville ikke ha tenkt at jeg burde miste lappen for det? Så kan jeg senere fortelle at jeg nok var noe beruset under den episoden, og jeg hadde barn med meg i bilen. Endret det meningen din? Det var et eksempel altså, jeg har aldri fyllekjørt Ja tillegsinformasjonen kom senere. Men er jo det som er problemet i det virkelige liv. Alle skal bare passe sine egne saker. Ingen som visste at søster på 11 passet babyen. Fordi ingen skal bry seg om annet enn seg selv Anonymous poster hash: acb76...5c9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #44 Skrevet 20. september 2014 For å være helt ærlig, når jeg fikk min 1. Så hadde jeg barnevakt i 3timer for å dra ut å spise når poden var 3uker, og jeg var på fylla når han var 3mnd. Har tenkt på det i ettertid at det kunne jeg spart meh for og det ga meg ikke egentlig noen glede. Men jeg var helt fersk jeg viste liksom ikke hva som var vanlig eller forventet. Tror du ikke denne mora våkner i morra og tenker; jaja. Dette var unødvendig? Det er vel bare litt sånne ting man gjør før man kommer ordentlig inn i rollen. Er det hver helg så er det vel noe annet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 8010e...bcd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #45 Skrevet 20. september 2014 For å være helt ærlig, når jeg fikk min 1. Så hadde jeg barnevakt i 3timer for å dra ut å spise når poden var 3uker, og jeg var på fylla når han var 3mnd. Har tenkt på det i ettertid at det kunne jeg spart meh for og det ga meg ikke egentlig noen glede. Men jeg var helt fersk jeg viste liksom ikke hva som var vanlig eller forventet. Tror du ikke denne mora våkner i morra og tenker; jaja. Dette var unødvendig? Det er vel bare litt sånne ting man gjør før man kommer ordentlig inn i rollen. Er det hver helg så er det vel noe annet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 8010e...bcd Her ser jeg det ville vært en fordel å lese hele tråden. Anonymous poster hash: 8010e...bcd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #46 Skrevet 20. september 2014 For å være helt ærlig, når jeg fikk min 1. Så hadde jeg barnevakt i 3timer for å dra ut å spise når poden var 3uker, og jeg var på fylla når han var 3mnd. Har tenkt på det i ettertid at det kunne jeg spart meh for og det ga meg ikke egentlig noen glede. Men jeg var helt fersk jeg viste liksom ikke hva som var vanlig eller forventet. Tror du ikke denne mora våkner i morra og tenker; jaja. Dette var unødvendig? Det er vel bare litt sånne ting man gjør før man kommer ordentlig inn i rollen. Er det hver helg så er det vel noe annet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 8010e...bcd Her ser jeg det ville vært en fordel å lese hele tråden. Anonymous poster hash: 8010e...bcd Ikke tenk slik...det var en utrolig barnslig framstilt tråd fra HIs side... Hun la opp til å få to typer reaksjoner, for å så smelle en helhetlig historie i fjeset til dem hun mente svarte feil... Tråden var rigga Hilsen ei som var ute og svingte seg med noe godt i glasset og med verdens beste samvittighet, da tvillingene var kun 3 uker gamle Anonymous poster hash: c4316...38f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #47 Skrevet 20. september 2014 Hmm, tenker at hun helt sikkert har fødselsdeprisjon, så om hun er en vennine av deg. Så kanskje du burde "følge henne opp" litt.. Høres ikke ut som om man har det greit om man blir drita når man har en baby på 4uker… :-/ Anonymous poster hash: a6585...440
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #48 Skrevet 20. september 2014 Ikke døm andre,tenkt alltid over hva du sier Anonymous poster hash: f4dac...d2d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #49 Skrevet 20. september 2014 Hi her Tenkte meg denne responsen fra dere hellige her inne -denne histrien er 16 år gammel. Mor er på fest hver helg, baby er med storesøster på 11 år. Storesøster blir en mamma, ett barn må ta vare på baby. Tror mange har sett, men ingen turte å si noe til bv. Tok 6 år før bv tok barnet. I dag går det heldigvis bra med lillesøster, storesøster sliter, mye opprør og angst. Mor lever sitt liv med alkohol og mange menn. De burde fått hjelp med en gang, men pga slike som dere, så lenge baby har det bra med en som baby er trygg på, ser jeg ikke problemet.Anonymous poster hash: acb76...5c9 Men jeg vil likevel ikke si at den ene festen dere var på sammen var problemet her. Tilleggsinformasjon endrer selvsagt alt.Hovedproblemet her er vel at mor er alkoholiker. Om jeg hadde skrevet her at jeg følger fartsgrensene når jeg kjører bil. Men en gang skulle jeg forbi en bil, og kjørte 10 km/t for fort mens jeg kjørte forbi. Du ville ikke ha tenkt at jeg burde miste lappen for det? Så kan jeg senere fortelle at jeg nok var noe beruset under den episoden, og jeg hadde barn med meg i bilen. Endret det meningen din? Det var et eksempel altså, jeg har aldri fyllekjørt Ja tillegsinformasjonen kom senere. Men er jo det som er problemet i det virkelige liv. Alle skal bare passe sine egne saker. Ingen som visste at søster på 11 passet babyen. Fordi ingen skal bry seg om annet enn seg selv Anonymous poster hash: acb76...5c9 Jeg tenker TROLL fra heile innlegget ditt. Blir så bak mål det du dytter ut her nå. Hoved innlegg eit synspunkt også kommer no heil vil oppat på. Veit ikkje kva eg skal tru. Da tenker jeg TROLL INNLEGG. Anonymous poster hash: e0b53...2e5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #50 Skrevet 20. september 2014 ..har en unge på tre uker med kolikk, kunne jaggu trengt en fest jeg også! Anonymous poster hash: ce797...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå