Elskerhøsten2014 Skrevet 20. september 2014 #26 Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke beholdt hvis barna mine var så store, synes at de over 40 er for gammle,men er min personlige mening. bare tenkt på når barnet blir kofimert er du 67 og faren over 70
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #27 Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke beholdt hvis barna mine var så store, synes at de over 40 er for gammle,men er min personlige mening. bare tenkt på når barnet blir kofimert er du 67 og faren over 70 Heller voksne foreldre på konfirmasjonsdagen, enn en "fjortis"mor som krampeaktig prøver å se like ung ut som datteren Anonymous poster hash: fb4e1...48b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #28 Skrevet 20. september 2014 Behold:-) Anonymous poster hash: 08f29...3dd
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2014 #29 Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke beholdt hvis barna mine var så store, synes at de over 40 er for gammle,men er min personlige mening. bare tenkt på når barnet blir kofimert er du 67 og faren over 70 Jeg tror du bommer med ca 10 år her Men uansett skjønner jeg ikke helt argumentet? Om man gir barnet en trygg og god oppvekst, hva har alderen ved konfirmasjonsdagen å si?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #30 Skrevet 20. september 2014 Personlig synes jeg 50 er for gammelt. Dagens mødre i 40 årene er ganske så spreke, så jeg sier kjør på om helsa sier at ok. Om det kommer protester fra barna synes jeg de fint kan ti stille. Hadde jeg blitt gravid i en alder av 40 hadde jeg ikke tatt abort. Gjør det dere føler passer for dere. Ikke hva alle andre synes og tror. Anonymous poster hash: 73e35...625
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #31 Skrevet 20. september 2014 Hadde ikke beholdt hvis barna mine var så store, synes at de over 40 er for gammle,men er min personlige mening. bare tenkt på når barnet blir kofimert er du 67 og faren over 70 Jeg tror du bommer med ca 10 år her Men uansett skjønner jeg ikke helt argumentet? Om man gir barnet en trygg og god oppvekst, hva har alderen ved konfirmasjonsdagen å si? Kanskje er vi gamle mødre så surrete, at vi ikke husker å konfimere lillegutten før han er 27 Anonymous poster hash: fb4e1...48b
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. september 2014 #32 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #33 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Normalt? Hva som er normalt er vel relativt Anonymous poster hash: f5a57...490
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #34 Skrevet 20. september 2014 Tusen takk for alle meninger. Alle har rett til og mene det de vil.så ingen fare om noen synes vi er for gamle. Men vi er ganske sikre på og beholde babyen,men bestemmer oss ikke enda, legen sa at vi måtte si fra hva vi ønsket til fredagen,så ikke foster ble over 12 uker Anonymous poster hash: d5f81...47d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #35 Skrevet 20. september 2014 Hva sier hjertet ditt? Ikke bry deg om hva andre synes og mener. Ble selv mor i voksen alder og jeg skal ikke lyve og påstå at jeg ikke tenker på baksiden av det. Jeg fikk selv syk far når jeg var 20 år. Han var ikke gammel men mye jobb falt på meg. En belastning som var tung for en på 20 å bære egentlig. Jeg håper at jeg holder meg sprek lenge slik at jeg slipper å være mine unge barn til last. Jeg er nok sprekere enn de fleste på min alder og ser yngre ut enn mine 45. Energimessig er jeg helt på topp når det kommer til å være aktiv med barna men det er nok mye fordi jeg har tatt et bevisst valg på å holde kroppen i form. Uansett hva du velger så er det riktig for deg. Beholder du vil du aldri angre og velger du det bort så er du jo velsignet med tre barn. Masse lykke til, følg hjertet ditt er mitt råd. Klem Anonymous poster hash: 1744d...f1b
*Miss Marple* Skrevet 20. september 2014 #36 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Hvordan tenker man ikke på barna når man er voksne foreldre? Tenker man mer på dem om man tar abort når man blir gravid? For at de skal slippe gamle foreldre?
*SommerFrisk* Skrevet 20. september 2014 #37 Skrevet 20. september 2014 Jeg er attpåklatt. Aldersforskjellen mellom meg og mine tre storesøstre er 10,13 og 15 år. Vi har verdens aller beste søsterforhold. Vi er sammen om alt! Klart jeg var mer et barn i min oppvekst imens jeg anså dem som voksne. Da hadde jeg tre storesøstre som elsket og forgudet meg,passet på meg, lekte med meg. Da jeg selv ble voksen er vi alle voksne og har det helt utrolig sammen <3 Jeg synes at du og din mann skal snakke sammen, mye. Det er et sjokk og et vanskelig valg og ta. Jeg synes dere er modig og tøffe om dere beholder, samtidig som jeg forstår godt dersom dere velger annerledes. Slik jeg ser det kan dere ikke gjøre noe feil her, hvis man ser bort fra at det vi vet med sikkerhet er at man aldri angret på og -ha fått et barn-. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #38 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Februarprins!!! Hold kjeft om ting du ikke skjønner!! Anonymous poster hash: d11b2...bd7
amandine Skrevet 20. september 2014 #39 Skrevet 20. september 2014 Ha ha ha nå husker jeg tilbake til den gang da minstemann lå i magen.. Da jeg var 38 og eldstebarnet 17. Hun sukket tungt da jeg hentet henne på skolen og kom inn i skolegården på vgs.. Å herre min ALLE kan se hva du og pappa driver med!!!! Akkurat som om det var en overraskelse at vi hadde sexB-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #40 Skrevet 20. september 2014 Ha ha ha nå husker jeg tilbake til den gang da minstemann lå i magen.. Da jeg var 38 og eldstebarnet 17. Hun sukket tungt da jeg hentet henne på skolen og kom inn i skolegården på vgs.. Å herre min ALLE kan se hva du og pappa driver med!!!! Akkurat som om det var en overraskelse at vi hadde sexB-) Ingen barn liker tanken på at foreldre har sex. Anonymous poster hash: 30344...50e
*SommerFrisk* Skrevet 20. september 2014 #41 Skrevet 20. september 2014 http://www.dagbladet.no/2014/09/19/nyheter/innenriks/fodsel/mor_og_barn/jordmor/35356834/ Les denne artikkelen og la deg inspirere !
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #42 Skrevet 20. september 2014 Jeg har ei tante som er ett par år yngre enn meg. Vi er veldig gode venner ☺️ Anonymous poster hash: 20792...5a1
Gjest Skrevet 20. september 2014 #43 Skrevet 20. september 2014 Æssssjjjjjj..... har mora mi sex? Og hu er over 60 år!! Hjelpes meg.... bilder på netthinnen altså
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #44 Skrevet 20. september 2014 Ha ha ha nå husker jeg tilbake til den gang da minstemann lå i magen.. Da jeg var 38 og eldstebarnet 17. Hun sukket tungt da jeg hentet henne på skolen og kom inn i skolegården på vgs.. Å herre min ALLE kan se hva du og pappa driver med!!!! Akkurat som om det var en overraskelse at vi hadde sexB-) Hehe husker da mamma fortalte meg at jeg skulle få et søsken da jeg var 19... min første respons var "Hvordan i all verden har det gått til??" Neste var "Dritkult!" HI, jeg ser ikke noe problem i at de andre barna er så mye eldre, og at du skal bli bestemor. Det blir jo bare gøy for de to små. Spørsmålet er om dere orker å "begynne på nytt". Anonymous poster hash: 1c4ef...257
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #45 Skrevet 20. september 2014 Er straks 41 og har funnet ut vi er gravide igjen... Nå har jeg to ganske små (3og5) , men har også en på 18. Gruer meg litt til hans reaksjon, for han er relativt lei av støyen de to andre medfører. Dette var absolutt ikke planlagt, hadde time til sterilisering 30. september. .. det blir garantert gjort under keisersnittet! Anonymous poster hash: df632...c24
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #46 Skrevet 20. september 2014 Takk for alle svar. vi får se hva som skjer,men er ganske sikkert at vi beholder . Anonymous poster hash: d5f81...47d
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. september 2014 #47 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Februarprins!!! Hold kjeft om ting du ikke skjønner!! Anonymous poster hash: d11b2...bd7 Hva er problemet ditt? gå og heng deg din sur padde
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #48 Skrevet 20. september 2014 Æssssjjjjjj..... har mora mi sex? Og hu er over 60 år!! Hjelpes meg.... bilder på netthinnen altså Ikke bare har hun sex. Du skal ikke se bort i fra at hun liker det også. Tsk...tsk.... Anonymous poster hash: 1744d...f1b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #49 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Februarprins!!! Hold kjeft om ting du ikke skjønner!! Anonymous poster hash: d11b2...bd7 Hva er problemet ditt? gå og heng deg din sur padde Og håper IKKE at du har barn med det vokabularet der!! Men du har jo den ungen din som aldri er hjemme hos dere. Stakkers barn. Anonymous poster hash: d11b2...bd7
Elskerhøsten2014 Skrevet 20. september 2014 #50 Skrevet 20. september 2014 Uansett er 57 år og over 60 mye, tenker ikke mye på ungen sin da . Jeg vil være 42 når min blir det, litt mer normail Februarprins!!! Hold kjeft om ting du ikke skjønner!! Anonymous poster hash: d11b2...bd7 Hva er problemet ditt? gå og heng deg din sur padde Og håper IKKE at du har barn med det vokabularet der!! Men du har jo den ungen din som aldri er hjemme hos dere. Stakkers barn. Anonymous poster hash: d11b2...bd7 Så tøff du er, Anonym og tør ikke vise hvem du er... bryr meg ikke om deg.. takk for idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå