Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #26 Skrevet 19. september 2014 Sjekk ut klinikk Nova Alexandra er kjempeflink! Anonymous poster hash: 3b8a8...2a4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #27 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87 Det er ikke hets å si at det hverken ser naturlig eller pent ut. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #28 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87 Det er ikke hets å si at det hverken ser naturlig eller pent ut. Anonymous poster hash: 7c430...14d Men er det nødvendig når HI spør etter navn på noen som er flinke, og ikke meninger om det er pent eller ei? Jeg synes det vitner om veldig lav sosial kompetanse å svare på den måten mange på denne tråden har gjort. Anonymous poster hash: 235a9...7e8
*Yuna* Skrevet 19. september 2014 #29 Skrevet 19. september 2014 På noen er det pent. Syns Kristina Andersen sine er veldig fine Har sett noen som blir rødaktig, det er ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #30 Skrevet 19. september 2014 Sol er verdt å vente på, eventuelt gjør det hos en av lærlingene hennes (når neste kommer, da kan du få time litt tidligere om du er heldig). Det er tross alt midt i ansiktet, kun det beste er godt nok. Eventuelt høre om hun trenger modell til fremtidige kurs. Anonymous poster hash: 96cd5...0fa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #31 Skrevet 19. september 2014 Og dere som sier det aldri blir pent ville nok bli overrasket over hvor mange som har det uten at det vises. Egne bryn blir ikke fjernet med det blir fylt inn hårstrå i tillegg og om man har lite eller ingen bryn ser en pent utfylt bryntattoo mye bedre ut enn påtegnede. Hos meg var halen på brynet nesten borte og da ble bryntattoo hos Solvår redningen og det ser helt naturlig ut tro det eller ei. De jeg har sagt det til begynner virkelig å studere for de tror meg ikke. Anonymous poster hash: 96cd5...0fa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #32 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87 Det er ikke hets å si at det hverken ser naturlig eller pent ut. Anonymous poster hash: 7c430...14d Men er det nødvendig når HI spør etter navn på noen som er flinke, og ikke meninger om det er pent eller ei? Jeg synes det vitner om veldig lav sosial kompetanse å svare på den måten mange på denne tråden har gjort. Anonymous poster hash: 235a9...7e8 Nødvendig og hets er to helt forskjellige ting. Og hvis hun har en sykdom som gjør at hun har mistet sine naturlige bryn gir dette et annet utgangspunkt en hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #33 Skrevet 19. september 2014 Og dere som sier det aldri blir pent ville nok bli overrasket over hvor mange som har det uten at det vises. Egne bryn blir ikke fjernet med det blir fylt inn hårstrå i tillegg og om man har lite eller ingen bryn ser en pent utfylt bryntattoo mye bedre ut enn påtegnede. Hos meg var halen på brynet nesten borte og da ble bryntattoo hos Solvår redningen og det ser helt naturlig ut tro det eller ei. De jeg har sagt det til begynner virkelig å studere for de tror meg ikke. Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Jeg hadde ikke sagt at jeg syntes det så kunstig ut om en venninne fortalte hun hadde det. Vil jo ikke såre folk..: Anonymous poster hash: a0b3e...c1d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #34 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87 Det er ikke hets å si at det hverken ser naturlig eller pent ut. Anonymous poster hash: 7c430...14d Men er det nødvendig når HI spør etter navn på noen som er flinke, og ikke meninger om det er pent eller ei? Jeg synes det vitner om veldig lav sosial kompetanse å svare på den måten mange på denne tråden har gjort. Anonymous poster hash: 235a9...7e8 Nødvendig og hets er to helt forskjellige ting. Og hvis hun har en sykdom som gjør at hun har mistet sine naturlige bryn gir dette et annet utgangspunkt en hovedinnlegget. Anonymous poster hash: 7c430...14d HI skriver jo ikke noe om hvorfor hun ønsker dette, altså er det lav sosial kompetanse å buse ut med meninger uten å vite noe mer om bakgrunnen. Anonymous poster hash: 235a9...7e8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #35 Skrevet 19. september 2014 Anbefaler Manuela som driver Long-time Liner. Anonymous poster hash: fed62...385
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #36 Skrevet 19. september 2014 Ikke pent Anonymous poster hash: a7460...8ba
valkyrien Skrevet 19. september 2014 #37 Skrevet 19. september 2014 Kan dere som vet om tatoverte bryn som ser bra ut finne bilder? Er nysgjerrig, for jeg har bare sett sånne som ser unaturlige ut.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #38 Skrevet 19. september 2014 Anonymous poster hash: 96cd5...0fa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #39 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87 Det er ikke hets å si at det hverken ser naturlig eller pent ut.Anonymous poster hash: 7c430...14d Men er det nødvendig når HI spør etter navn på noen som er flinke, og ikke meninger om det er pent eller ei? Jeg synes det vitner om veldig lav sosial kompetanse å svare på den måten mange på denne tråden har gjort.Anonymous poster hash: 235a9...7e8 Nødvendig og hets er to helt forskjellige ting. Og hvis hun har en sykdom som gjør at hun har mistet sine naturlige bryn gir dette et annet utgangspunkt en hovedinnlegget.Anonymous poster hash: 7c430...14d HI skriver jo ikke noe om hvorfor hun ønsker dette, altså er det lav sosial kompetanse å buse ut med meninger uten å vite noe mer om bakgrunnen. Anonymous poster hash: 235a9...7e8 Helt uenig med deg. Hvis man skal ta hensyn til alle mulige eventualiteter hver gang det stilles et spørsmål her inne, kan man ikke svare på noe. Tenk om jeg sliter med ekstremt dårlig selvbilde pga mobbing, og tar det voldsomt til meg at du mener jeg har lav sosial kompetanse? For det kan jo ikke du vite, for å bruke din egen argumentasjon..Jeg mener ikke å angripe, men å advare om at det ikke ser naturlig ut. Så står jo selvfølgelig HI fortsatt fritt til å velge selv, og det tror jeg hun fint skjønner. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #40 Skrevet 19. september 2014 image.jpg image.jpg Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Jeg venter på dommen over mine unaturlige pmu bryn (bryntattoo) Anonymous poster hash: 96cd5...0fa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #41 Skrevet 19. september 2014 image.jpg image.jpg Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Jeg venter på dommen over mine unaturlige pmu bryn (bryntattoo) Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Dommen? Du sier det jo selv. Unaturlige tattoobryn. Det er overhodet ikke det verste jeg har sett, men man ser jo strekene, særlig ut på sidene der det blir mindre hår. Man ser at fargen sitter i huden. Slik ser det ut hvis man er for ivrig med eyeliner når man tegner bryn også. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #42 Skrevet 19. september 2014 Så da hadde det vært finere med ingen hår, eventuelt brynblyant. I think not. Disse ble frisket opp for 2uker siden og har ikke grodd helt ennå. Anonymous poster hash: 96cd5...0fa
valkyrien Skrevet 19. september 2014 #43 Skrevet 19. september 2014 image.jpgimage.jpg Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Jøss, ville ikke sett at de var tatoverte
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #44 Skrevet 20. september 2014 Går man til en flink tattovør, så er det ikke mulig å se at brynene er tattovert! Jeg tattoverte brynene mine, og INGEN har sett det, ikke engang min mann som ble helt sjokkert når jeg sa det etter noen måneder Anonymous poster hash: e447a...405
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #45 Skrevet 20. september 2014 Sjekk ut belle no5 i Sandefjord dersom det ikke blir for langt Anonymous poster hash: 426a8...c95
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #46 Skrevet 20. september 2014 Det synes alltid om det er tatovert. Anonymous poster hash: cb261...210
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #47 Skrevet 20. september 2014 Så da hadde det vært finere med ingen hår, eventuelt brynblyant. I think not. Disse ble frisket opp for 2uker siden og har ikke grodd helt ennå. Anonymous poster hash: 96cd5...0fa Det har jeg ikke sagt. Men du lurer deg selv hvis du tror at tatovering i huden ikke synes i ansiktet.Det blir som restylane også. Ingen ser det heller ;-) Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2014 #48 Skrevet 20. september 2014 Sjekk ut belle no5 i Sandefjord dersom det ikke blir for langt Anonymous poster hash: 426a8...c95 Elvira er elendig. Brukte 12 000 der på eyeliner, bryn og lepper og så jævlig ut etterpå. Spurte om hun kunne lage bøy ytterst på eyelineren men det gadd hun ikke og kunne gjøre neste gang i steden. Gikk ikke tilbake ditt igjen. Bryna mine er drittstygge også. Flere som har vært misfornøyde der altså Anonymous poster hash: 25544...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå