Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hadde tenkt og dra til Solvær Hegge. Men de hadde innmarri lang ventetid. Ønsker meg bryn med stråteknikk. Noen som vet om noen som er like gode, som bruker denne teknikken? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Ikke gjør det.. Det ser så ufattelig teit ut. Anonymous poster hash: 42273...cdf
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Syns ikke det, hvis det gjøres ordentlig. Det som ser teit ut er og ikke ha øyebryn. Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Ikke gjør det, det blir ALDRI fint! Har til gode å se det.. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Men jeg spurte ikke om jeg skulle gjøre det eller ikke. Jeg spurte om noen visste om noen som er like flinke som Solvår og bruker stråteknikk. Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Men jeg spurte ikke om jeg skulle gjøre det eller ikke. Jeg spurte om noen visste om noen som er like flinke som Solvår og bruker stråteknikk. Anonymous poster hash: 6c97b...4a7 Og du får vennlig beskjed om at selv ikke Solvår får det pent. Anonymous poster hash: 42273...cdf
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Jeg skal ikke ha det pent heller jeg altså. Jeg vil bare ha øyebryn. Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Det er fint! Det å tatovere øyenbrynene er ikke som det en gang var. Solvår er super dyktig Anonymous poster hash: 2b04c...986
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Takk! Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk? Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Oii! Beklager! Noe hengte seg her:o Anonymous poster hash: 6c97b...4a7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #20 Skrevet 19. september 2014 Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken Anonymous poster hash: 6c266...8aa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #21 Skrevet 19. september 2014 Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken Anonymous poster hash: 6c266...8aa Jeg garanterer deg at det synes! Gi meg et bilde der det ser helt naturlig ut, så skal jeg gi meg. Anonymous poster hash: 7c430...14d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #22 Skrevet 19. september 2014 Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken Anonymous poster hash: 6c266...8aa Jeg garanterer deg at det synes! Gi meg et bilde der det ser helt naturlig ut, så skal jeg gi meg. Anonymous poster hash: 7c430...14d Nei, det synes ikke alltid! Jeg har en kollega (nær) som jeg hadde kjent i over 2 år før jeg fikk vite at hun hadde tatoverte øyenbryn. Jeg måtte helt nær henne og se fra siden i en bestemt vinkel for å klare å se det, for det var virkelig ikke mulig å se at de ikke var ekte dersom du ikke ble vist hvordan du skulle se det. Men jeg er enig i at i det fleste tilfeller er det synlig og ikke noe videre pent. Anonymous poster hash: 235a9...7e8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #23 Skrevet 19. september 2014 LOL. Kan du ikke bruke hun som tatovere hun ene i unge mødre. Du får en Dame Edna look. 🙊 Anonymous poster hash: c4b7f...d45
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #24 Skrevet 19. september 2014 http://www.buzzfeed.com/juliegerstein/37-people-whose-eyebrows-are-so-bad-theyre-actually-kind-of?s=mobile Anonymous poster hash: 3eeb5...772
Anonym bruker Skrevet 19. september 2014 #25 Skrevet 19. september 2014 Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv Anonymous poster hash: dd714...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå