Gå til innhold

vil tatovere øyebryn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt og dra til Solvær Hegge. Men de hadde innmarri lang ventetid. Ønsker meg bryn med stråteknikk. Noen som vet om noen som er like gode, som bruker denne teknikken?

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det.. Det ser så ufattelig teit ut.

 

Anonymous poster hash: 42273...cdf

Skrevet

Syns ikke det, hvis det gjøres ordentlig. Det som ser teit ut er og ikke ha øyebryn. :o

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Ikke gjør det, det blir ALDRI fint! Har til gode å se det..

 

Anonymous poster hash: 7c430...14d

Skrevet

Men jeg spurte ikke om jeg skulle gjøre det eller ikke. Jeg spurte om noen visste om noen som er like flinke som Solvår og bruker stråteknikk.

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Men jeg spurte ikke om jeg skulle gjøre det eller ikke. Jeg spurte om noen visste om noen som er like flinke som Solvår og bruker stråteknikk.

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

 

Og du får vennlig beskjed om at selv ikke Solvår får det pent.

 

Anonymous poster hash: 42273...cdf

Skrevet

Jeg skal ikke ha det pent heller jeg altså. Jeg vil bare ha øyebryn.

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Det er fint! Det å tatovere øyenbrynene er ikke som det en gang var. Solvår er super dyktig ;)

 

Anonymous poster hash: 2b04c...986

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Takk!:) Vet du om noen som er like flink? Ihvertfall nesten? Som bruker stråteknikk?:)

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Oii! Beklager! Noe hengte seg her:o

 

Anonymous poster hash: 6c97b...4a7

Skrevet

Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint :) hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken :)

 

Anonymous poster hash: 6c266...8aa

Skrevet

Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint :) hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken :)

 

Anonymous poster hash: 6c266...8aa

Jeg garanterer deg at det synes! Gi meg et bilde der det ser helt naturlig ut, så skal jeg gi meg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 7c430...14d

Skrevet

 

Det er så teit at folk sier det aldri blir fint. Jeg har det, og ikke engang min beste venninne så at jeg hadde det før jeg fortalte det, og viste henne det. Hvis man har hår i tillegg så er det fint :) hvis man barberer bort håret ser det dumt ut åkke som. Jeg gjorde det hos Sol som datter, Anniken :)

 

Anonymous poster hash: 6c266...8aa

Jeg garanterer deg at det synes! Gi meg et bilde der det ser helt naturlig ut, så skal jeg gi meg.

 

 

 

Anonymous poster hash: 7c430...14d

 

Nei, det synes ikke alltid! Jeg har en kollega (nær) som jeg hadde kjent i over 2 år før jeg fikk vite at hun hadde tatoverte øyenbryn. Jeg måtte helt nær henne og se fra siden i en bestemt vinkel for å klare å se det, for det var virkelig ikke mulig å se at de ikke var ekte dersom du ikke ble vist hvordan du skulle se det.

 

Men jeg er enig i at i det fleste tilfeller er det synlig og ikke noe videre pent.

 

Anonymous poster hash: 235a9...7e8

Skrevet

LOL.

Kan du ikke bruke hun som tatovere hun ene i unge mødre.

Du får en Dame Edna look. 🙊

 

Anonymous poster hash: c4b7f...d45

Skrevet

Hva er vitsen med å hetse HI? Kanskje hun har alopecia eller kreft! Skjønner godt at hun ønsker å tatovere øyebryn, jeg. Er ikke gøy når man ikke har ett eneste hår igjen. Det kan jeg skrive under på selv :(

 

Anonymous poster hash: dd714...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...