Gå til innhold

"vi" har fått ny bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytt lås og send han de gamle nøklene siden han tydeligvis samler på nøkler

Anonymous poster hash: 8fc47...0e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den hjem på mandag, hele familien er super fornøyd :)

Er mannen som har betalt vidunderet. Han tjener godt, mens jeg er ufør.

Før bilen ble kjøpt spurte jeg om jeg skulle betale noe på lånet, han sa nei. Jeg gjentok spørsmålet da bilen kom, han sa nei.

I dag reiste mannen på jobb. Han har en type jobb der han er borte flere uker om gangen. Denne gangen skal han være borte 3 uker.

Det siste han gjorde før han dro var å hente bilnøkkelen og pakket dem.

Jeg fikk beskjed om at siden det var hans bil fikk jeg ikke bruke den! - så gikk han

Vi har 3 barn sammen, alle 3 går på forskjellige aktiviteter på ettermiddagen. Uten bil blir det et stress og tilnærmet umulig å klare å gjennomføre hverdagen her. Dette vet han

Jeg skjønner ikke hva pokker som skjedde?

Jeg er snart 40 år, kjøre opp da jeg var 18 og har ALDRI hatt uhell med bil!!

Behandler bilen pent, fyller bensin og gjør det som trengs.

Han vet jo også at jeg ikke har mulighet til å kjøpe meg egen bil.

Hvorfor sa han ingen ting?? Hadde jeg vist dette kunne jeg jo beholdt den gamle vi hadde.

Frustrert!!

Anonymous poster hash: 5e8df...6eb

Wow!!!! :o

Hadde faktisk kastet han ut bare for å i det hele tatt tenkt tanken! Kanskje bare flyttet ut av huset mens han er på jobb, for det er vel "hans" det også? Og ikke sagt noe. Bare lagt nøkkelen med en lapp der det står "takk for besøket" eller noe! Fy flate for en egoistisk drittsekk!

Anonymous poster hash: bccea...be7

Skrevet

Har du fått snakket med mannen din HI?

Anonymous poster hash: a03e7...9c0
Skrevet

Siden dere er gifte er halve bilen din uavhengig av hvem som betaler for den.Si at du vil ha nøklene til bilen din.Anonymous poster hash: 06dc5...80a

Hvor står det at de er gift?Anonymous poster hash: 15dbe...560
Hun skriver mannen min i HI.Anonymous poster hash: 06dc5...80a
Det er det mange som gjør uten å være giftAnonymous poster hash: 15dbe...560
Ja vet det. Ganske tullette.Regner med Hi hadde rettet meg opp om hun bare kaller han mannen sin og at han ikke er det.Anonymous poster hash: 06dc5...80a
Og uansett om de er gift eller ikke er han er dust.Anonymous poster hash: 15dbe...560

Ja det er han så absolutt.Anonymous poster hash: 06dc5...80a

ja, det er han. men har det egentlig noe å si om de er gift eller ikke? de har tre barn sammen. Anonymous poster hash: aa9cc...1c1

Det har stor betydning i forhold til om hun er medeier i bilen eller ikke. Er de gifte er den like mye hennes om han ikke kan vise at han hadde alle pengene til bilen før de giftet seg. Anonymous poster hash: 06dc5...80a

Sjølv om mann er gifte betyr det ikkje at ein deler på alt. Det finnes spesial avtaler som ein kan lage til gjenom advokat.

Anonymous poster hash: a78e1...f65

Skrevet

Om han tjener godt, men ikke godt nok til å kjøpe bil uten lån!

Da er han i en økonomisk situasjon der det vil svi noe inn for jævlig å betale barnebidrag for tre barn, til en dame som er ufør!

Med slike jobb forhold kan han hlemme særlig med samvær. Barna vil følge deg.

Han har nok ikke tenkt så nøye over hva han holder på med.

10.000,- i bidrag

boutgifter

og billån

Anonymous poster hash: 36fcb...7d0

Skrevet

Har du fått snakket med mannen, HI?

Anonymous poster hash: 88b42...067
Skrevet

Dytter. Spent på mannens svar

Anonymous poster hash: 8fc47...0e0
Skrevet

Men ville situasjonen vært annerledes med den gamle bilen? ville han da ha dratt uten bil så du fikk til hverdagene?

Anonymous poster hash: e42b3...1ae
Skrevet

Slik jeg forstår det så står bilen hjemme mens han er borte på jobb. Han pakket med seg bilnøklene for at kona ikke skulle bruke den :(

Anonymous poster hash: a03e7...9c0

Skrevet

Oppdatering?

Anonymous poster hash: a8abb...098

Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: fc941...0d6
Skrevet

Snakka med mannen HI?

Anonymous poster hash: 17eb3...25e

Skrevet

*dytt*

Håper du har fått snakket med mannen og at han har lagt seg langflat og beklaget og ryddet opp!

Anonymous poster hash: 88b42...067
Skrevet

Gift eller ikke gift, bilen er så uansett hans!

Felleseie betyr ikke at man eier ting sammen. Felleseie er en delingsregel ved opphør av ekteskapet, skilsmisse eller død.

Har han kjøpt bilen eier han bilen. Hva innebærer eiendomsrett? Det vil si at han har både positiv og negativ fysisk så vel som juridisk råderett over bilen.

Er enig med HI, spiller ingen rolle om de er gift eller ikke, mannen er en kødd!

Skrevet

Gift eller ikke gift, bilen er så uansett hans!

Felleseie betyr ikke at man eier ting sammen. Felleseie er en delingsregel ved opphør av ekteskapet, skilsmisse eller død.

Har han kjøpt bilen eier han bilen. Hva innebærer eiendomsrett? Det vil si at han har både positiv og negativ fysisk så vel som juridisk råderett over bilen.

Er enig med HI, spiller ingen rolle om de er gift eller ikke, mannen er en kødd!

Det ligger litt i ordet fellesEIE at du tar feil, tror du ikke?

Anonymous poster hash: 9b771...28d

Skrevet

Hvor ble det av HI? Trolletråd?

Anonymous poster hash: 706c5...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...