Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Fikk den hjem på mandag, hele familien er super fornøyd Er mannen som har betalt vidunderet. Han tjener godt, mens jeg er ufør. Før bilen ble kjøpt spurte jeg om jeg skulle betale noe på lånet, han sa nei. Jeg gjentok spørsmålet da bilen kom, han sa nei. I dag reiste mannen på jobb. Han har en type jobb der han er borte flere uker om gangen. Denne gangen skal han være borte 3 uker. Det siste han gjorde før han dro var å hente bilnøkkelen og pakket dem. Jeg fikk beskjed om at siden det var hans bil fikk jeg ikke bruke den! - så gikk han Vi har 3 barn sammen, alle 3 går på forskjellige aktiviteter på ettermiddagen. Uten bil blir det et stress og tilnærmet umulig å klare å gjennomføre hverdagen her. Dette vet han Jeg skjønner ikke hva pokker som skjedde? Jeg er snart 40 år, kjøre opp da jeg var 18 og har ALDRI hatt uhell med bil!! Behandler bilen pent, fyller bensin og gjør det som trengs. Han vet jo også at jeg ikke har mulighet til å kjøpe meg egen bil. Hvorfor sa han ingen ting?? Hadde jeg vist dette kunne jeg jo beholdt den gamle vi hadde. Frustrert!! Anonymous poster hash: 5e8df...6eb
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Å hjelpe meg.det var veldig merkelig oppførsel.hadde aldri godtatt det.
**snuskeluska** Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Nei får han vel bli hjemme og ta seg av barna sine da. Det er da like mye hans barn, og siden han gjør det umulig for deg å følge dem opp må han gjøre det selv!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Er dette seriøst? I så fall får du be han pakke resten av tingene sine også!! Anonymous poster hash: 1b5fe...afe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Jeg hadde sagt at han fikk sende bilnøklene asap til deg. Og gjør han det ikke så hadde han fått presentert timeavtale til fvk når han kom inn døra hjemme igjen! Fy flate for en egoistisk dritt! Første tanken som slår meg - er han på vei ut av forholdet? Beklager, men det var det første som slo meg. Han gjør dette for å provosere deg til en reaksjon, det er jeg sikker på. Spesielt siden du tok opp temaet om å betale på bilen flere ganger. Det at han i tillegg har en jobb hvor han er borte i flere uker av gangen får meg til å bli svært mistenksom! :/ Anonymous poster hash: 88b42...067
Sint naken biltyv Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Dette kan da ikke være sant? Seriøst?
MTF Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Hæ?? Måper bare her jeg sitter kjenner jeg...han kan jo ikke være helt riktig navla! Snakk om tusf!
soleia Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Atte ka sa du?? -han tok med seg bilnøklane og reisste vekk i tre veker?? Det er jo heilt sjukt!! Eg hadde flydd i flint, og hivd alle sakene til gubben ut på tunet der dei fekk ligge i tre veker. Slik går det ikkje an å behandle familien sin. Du får be han sende nøklane eller betale drosje i tre veker.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Jeg hadde sagt at han fikk sende bilnøklene asap til deg. Og gjør han det ikke så hadde han fått presentert timeavtale til fvk når han kom inn døra hjemme igjen! Fy flate for en egoistisk dritt! Første tanken som slår meg - er han på vei ut av forholdet? Beklager, men det var det første som slo meg. Han gjør dette for å provosere deg til en reaksjon, det er jeg sikker på. Spesielt siden du tok opp temaet om å betale på bilen flere ganger. Det at han i tillegg har en jobb hvor han er borte i flere uker av gangen får meg til å bli svært mistenksom! :/ Anonymous poster hash: 88b42...067 Har vært litt i sjokk nå en times tid her, men det er mye det jeg også tenker. Lurer på om dette er første steg ut av forholdet for han. Men jeg så det virkelig ikke komme, han har oppført seg helt normalt helt frem til han hentet nøklene. Får snakke med han i kveld og høre hva han sier, er ikke holdbart i allefall Anonymous poster hash: 3993a...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Ring ham og be ham sende deg de jævla nøklene ASAP, ellers kan han finne et annet sted å bo når han kommer hjem. Hadde nektet å gi meg før jeg visste hvorfor han oppfører seg som en dritt. Anonymous poster hash: fc941...0d6
Gjest Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 (endret) Å herregud!!! Hadde skifta lås i døra og sendt de gamle i retur !! Og ønske han god jul. Endret 18. september 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Jeg hadde sagt at han fikk sende bilnøklene asap til deg. Og gjør han det ikke så hadde han fått presentert timeavtale til fvk når han kom inn døra hjemme igjen! Fy flate for en egoistisk dritt! Første tanken som slår meg - er han på vei ut av forholdet? Beklager, men det var det første som slo meg. Han gjør dette for å provosere deg til en reaksjon, det er jeg sikker på. Spesielt siden du tok opp temaet om å betale på bilen flere ganger. Det at han i tillegg har en jobb hvor han er borte i flere uker av gangen får meg til å bli svært mistenksom! :/ Anonymous poster hash: 88b42...067 Har vært litt i sjokk nå en times tid her, men det er mye det jeg også tenker.Lurer på om dette er første steg ut av forholdet for han. Men jeg så det virkelig ikke komme, han har oppført seg helt normalt helt frem til han hentet nøklene. Får snakke med han i kveld og høre hva han sier, er ikke holdbart i allefall Anonymous poster hash: 3993a...ac1 Huff, stakkars deg. Det verste er at han i så fall må ha planlagt det en stund - han må ha planlagt det minst siden bilen ble bestemt kjøpt :/ I så fall er han vanvittig feig i måten han gjør det på - han gjør noe som prøver å fremprovosere at du kanskje skal gå. Kjenner et par slike menn, de vil ikke "ha på seg" å ha gjort det slutt, så de blir bare mer og mer fraværende inntil dama får nok og dumper han. Han er fornøyd, for da får han ikke en sur dame på nakken som vil ha ham tilbake.... Lavmål av feighet! Men ikke ta noe på forskudd, hør hva han har å si først. Uansett så er handlingen hans helt uakseptabel, den er stygg, kontrollerende og j.... egoistisk. Her er du hjemme og tar deg av barna hans alene uten at han trenger å tenke på noe ansvar, og så skal han frata deg frihet til å følge opp barna ordentlig fordi han sørger for at du sitter uten bil. Noen menn er som barnslige drittunger når det kommer til nye biler - kanskje din er angrepet av den galskapen? Gi ham en sjanse til å forklare og orden opp - men ikke finn deg i at du blir stående uten bil denne perioden! Blir stadig sjokkert over hva noen kan få seg til å gjøre. Klem til deg! Anonymous poster hash: 88b42...067
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Ta drosje på hans konto. Anonymous poster hash: 4742f...975
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Har dere felles økonomi? Felles konto? Anonymous poster hash: fc941...0d6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Er han komplett idiot ? Hadde aldri gått her. Da hadde jeg forlangt at han fikk holde seg hjemme og ta seg av barna mens du brukte tiden til å finne et sted å bo. Leste dette for mannen min og han rista på hodet. Han er ikke mye til mann eller far i hvertfall. Anonymous poster hash: 81796...35f
Sint naken biltyv Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Ville ringt bilbutikken å bestilt en ny nøkkel. Si du har mista den gamle...
Superdolly Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Da hadde jeg nok sagt til ham at okay, men da fikk han komme klokka kvart over fire i dag for å kjøre Per på fotballtrening. Og klokka halv fem i morgen for å kjøre Lisa til korpsøving. Og onsdag må han være hjemme halv tre, for Pål skal i bursdag klokka tre. Og har han ikke tenkt å stille opp på denne kjøringa får han bare levere over bilnøklene. Og så hadde jeg nok i samme slengen spurt ham om det var noe han skulle fortelle meg.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Foreldre med delt økonomi? Kjøper dere julegaver hver for dere også? Dustemann du har! Anonymous poster hash: f49a8...63d
Tjofsen Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Er mannen din helt blåst? For en egoist. Dere er en familie og da deler man på det man har. Kjenner jeg blir virkelig provosert av oppførselen hans. Enig med andre over her at du får ta taxi på hans regning. Mannen din får pakke resten av sakene sine også hvis det er slik det skal være.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Fikk den hjem på mandag, hele familien er super fornøyd Er mannen som har betalt vidunderet. Han tjener godt, mens jeg er ufør. Før bilen ble kjøpt spurte jeg om jeg skulle betale noe på lånet, han sa nei. Jeg gjentok spørsmålet da bilen kom, han sa nei. I dag reiste mannen på jobb. Han har en type jobb der han er borte flere uker om gangen. Denne gangen skal han være borte 3 uker. Det siste han gjorde før han dro var å hente bilnøkkelen og pakket dem. Jeg fikk beskjed om at siden det var hans bil fikk jeg ikke bruke den! - så gikk han Vi har 3 barn sammen, alle 3 går på forskjellige aktiviteter på ettermiddagen. Uten bil blir det et stress og tilnærmet umulig å klare å gjennomføre hverdagen her. Dette vet han Jeg skjønner ikke hva pokker som skjedde? Jeg er snart 40 år, kjøre opp da jeg var 18 og har ALDRI hatt uhell med bil!! Behandler bilen pent, fyller bensin og gjør det som trengs. Han vet jo også at jeg ikke har mulighet til å kjøpe meg egen bil. Hvorfor sa han ingen ting?? Hadde jeg vist dette kunne jeg jo beholdt den gamle vi hadde. Frustrert!! Anonymous poster hash: 5e8df...6eb Hva?? Det er enten bare utrolig merkelig eller utrolig kontrollerende, eller utrolig usympatisk eller bare ekstremt lite gjennomtenkt... Hvilken av disse tror du det er? At du er ufør og han tjener bra spiller jo ingen rolle. Dere lever sammen og i et ekteskap er man et team, som gir og tar det man kan. Anonymous poster hash: 470dc...d8a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #21 Skrevet 18. september 2014 Biltyven hadde et greit forslag, ring forhandleren og spør om du kan få ny nøkkel? Anonymous poster hash: fc941...0d6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #22 Skrevet 18. september 2014 Jeg klarer ikke å forstå dette samme hvor mye jeg prøver... hadde dere nettopp kranglet, slik at dette kan ha vært en utrolig barnslig måte å "ta igjen" på eller noe? Anonymous poster hash: 22b95...d5d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #23 Skrevet 18. september 2014 Herregud.. For en utrolig kontrollerende oppførsel. Jeg håper for gudsskyld at DU har spart penger slik du kan bruke på deg selv. Jeg tjener også veldig lite fortiden, og mannen min hjelper meg slik at jeg har mulighet til å spare penger hver mnd, sånn at jeg faktisk ikke slipper å være avhengi av han, om jeg ønsker meg noe som er litt dyrt, eller om jeg ønsker å reise osv.. Det er fint at man tenker at man skal være sammen resten av livet altså. Meeen, det er viktig og ha litt penger i bakhånd om et brudd finner sted også. Slik at du kan kjøpe deg bolig eller hva det nå enn er.. Anonymous poster hash: 15328...e93
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #24 Skrevet 18. september 2014 Han har ny dame... Anonymous poster hash: 67b20...881
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #25 Skrevet 18. september 2014 Kjøp deg en brukt bil som du har råd til. Prøv å drite i han, og vær stolt over å greie deg selv. Snakk med han rolig om hva han har tenkt. Han er en selvfølgelig en dust, men ikke gi han makt til å føle deg liten. Det er ufør, ikke umyndig. Anonymous poster hash: aa9cc...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå