Gå til innhold

Gravid..... med gutt nr 5!!!! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft! 

Gratulerer. 

Anonymous poster hash: 4767a...901
Skrevet

Gratulerer så mye!

Det er vel kanskje først når man får flere barn av samme kjønn at man skjønner hvor lite kjønn faktisk har å si, når det gjelder barnets personlighet. Snakker av egen erfaring, bortsett fra at her har jeg bare jenter i hus ;)

Anonymous poster hash: b936a...0b6
Skrevet

Gratulerer! Her er det 4 gutter på 6, 5 , 4 og 3 år. Skulle ikke ha flere, men mot alle odds kom nr 5 nå i Januar. En jente denne gang:-) trodde ikke mine egne øyne!! Tror ikke hun lider av å ha 4 små storebrødre;-)

Skrevet

Gratulerer! Min svigerinne har seks gutter ;)

Skrevet

Hva er oddsen for det liksom?? Må innrømme jeg gjerne skulle hatt en jente snart  :fnise:Har i alle fall mye klær til han når han kommer da :)Anonymous poster hash: 2d757...ead

Så det er fleire med 5 gutter. Prøver nå nr 6 men takker for det jeg får. Men har i tankene at det blir gutt uansett.

Anonymous poster hash: fa0d8...16e

Skrevet

Har tre gutter og ønsker et barn til men mannen er ikkje med på det, men om han endrer meining så hadde eg blitt kjempe glad om en guttenavn til hadde komt. . Er så kjekt med stor familie. . =)

Skrevet

Så utrolig gøy og ikke minst praktisk ;) Gratulerer så mye med enda en liten gutt :duskedame:  :babysmokk:

Skrevet

Wow. Jeg mest imponert over antall barn da jeg strever med mine tre om dagen selv:p

Jeg har to jenter og fikk en gutt i vinter, og det er kjempeherlig med små menn også:D

Anonymous poster hash: f39ed...d45

Skrevet

5 gutter! Oboy! Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 02bb6...442

Skrevet

Wow, bøyer meg i støvet for dere som har mange barn :)

Gratulerer så masse hi :)

Anonymous poster hash: 06830...113

Skrevet

Gratulerer så mye. Utrolig stas 😊. Kan bare forestille meg hvilken glede de har av hverandre nå, tenk så hyggelig når de blir eldre også 😃

Skrevet

Gratulerer!

Anonymous poster hash: 48beb...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...