Gå til innhold

Gravid..... med gutt nr 5!!!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er oddsen for det liksom?? Må innrømme jeg gjerne skulle hatt en jente snart  :fnise:

Har i alle fall mye klær til han når han kommer da :)



Anonymous poster hash: 2d757...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje mannen din ikke har jentesædceller ;)

 

Anonymous poster hash: 23993...7d3

Skrevet

Du er vel av de som bare kan få gutter da :D De sier jo at jo flere du har av samme kjønn, jo større sjanse er det for å få det samme neste gang. Spennende med 5 gutter da, blir nok mye liv i heimen <3 



Anonymous poster hash: 0780a...640
Skrevet

5 barn? Jøyemeg

 

Anonymous poster hash: 6a839...31a

Skrevet

Hurra :-) Gratulerer <3

 

Anonymous poster hash: af188...1c5

Skrevet

5 barn? Jøyemeg

 

Anonymous poster hash: 6a839...31a

Ja, er ikke det flott? :) Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie!

 

Anonymous poster hash: 2d757...ead

Skrevet

Så heldig du er! Gratulerer :)

 

Nå har du et lite innefotball-lag snart :D



Anonymous poster hash: 531a2...8d3
Skrevet

 

Så heldig du er! Gratulerer :)

 

Nå har du et lite innefotball-lag snart :D

 

Anonymous poster hash: 531a2...8d3

 

Haha, ja det er faktisk sant! :P

 

Tusen takk :)

 

Anonymous poster hash: 2d757...ead

Skrevet

Gratulerer med ny baby på vei! Jeg beundrer dere som har overskudd til mange barn :-)

Skrevet

Gratulerer med ny baby på vei! Jeg beundrer dere som har overskudd til mange barn :-)

Takk :)

 

Vi bor ganske landlig til på en stor gård, så her er det nesten lettere å ha mange barn enn få, for da har de alltid noen å være samen med.... :) Tror nesten det hadde vært mer slitsomt med 2 her for da hadde de nok kjedet seg mer kanskje... :P

 

Anonymous poster hash: 2d757...ead

Skrevet

Gratulerer :) Veldig stas for guttene da. Hadde nesten syns synd i jenta hvis hun skulle bli født inn i en fanilie med 4 storebrødre.

 

Anonymous poster hash: 9524b...c7a

Skrevet

 

5 barn? JøyemegAnonymous poster hash: 6a839...31a

Ja, er ikke det flott? :) Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie! Anonymous poster hash: 2d757...ead
Det hørtes stressende ut mer enn flott ut ;) men godt du ikke er misfornøyd.

 

Anonymous poster hash: 6a839...31a

Skrevet

Gratulere :)

Det som bestemmer barnets kjønn, er mannens kromosomer.

Husk at det meste har en mening :)



Anonymous poster hash: 54bf7...093
Skrevet

Gratulerer så mye! Skulle så gjerne fått nr 3, men mannen vil ikke ha flere enn to barn. Må si at jeg personlig er helt utslitt på slutten av dagen, kun med disse to. Dere er tøffe!

 

Anonymous poster hash: 3ff71...0da

Skrevet

 

 

5 barn? JøyemegAnonymous poster hash: 6a839...31a

Ja, er ikke det flott? :) Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie! Anonymous poster hash: 2d757...ead
Det hørtes stressende ut mer enn flott ut ;) men godt du ikke er misfornøyd.

 

Anonymous poster hash: 6a839...31a

Hjelpes ! Jeg hadde ikke overlevd,

Men gratulerer :-)

 

 

Anonymous poster hash: c617d...28d

Skrevet

Gratulerer! Da er vi kanskje to ;) Vi venter nr fem i mars og har fire gutter fra før. Blir livlig! Når har du termin?

 

Anonymous poster hash: 77466...f4d

Skrevet

Gratulerer! Da er vi kanskje to ;) Vi venter nr fem i mars og har fire gutter fra før. Blir livlig! Når har du termin?Anonymous poster hash: 77466...f4d

Men vi vet ikke kjønn, da. Det blir en overraskelse ;)

 

Anonymous poster hash: 77466...f4d

Skrevet

Gratulerer!

 

Min venninne hadde også 5 gutte-graviditeter (mistet to av dem). Fikk jente den sjette gangen.

 

Anonymous poster hash: 22f70...4c4

Skrevet

Gratulerer :) Veldig stas for guttene da. Hadde nesten syns synd i jenta hvis hun skulle bli født inn i en fanilie med 4 storebrødre.

 

Anonymous poster hash: 9524b...c7a

 

Jeg har 3 eldre brødre og 1 lillebror. Har ikke vært noe synd i meg... :)

 

Anonymous poster hash: acf34...865

Skrevet

Mannen er eldst av 5 gutter. Skulle jeg hatt 5 valgfrie barn hadde det blitt 5 sånne :-) 

 

Gratulerer! 



Anonymous poster hash: 6b55c...ed0
Skrevet

Gratulerer!

Kjenner en familie som fikk 6 barn, jenta ble siste barnet ;)

 

Anonymous poster hash: f1b69...4e0

Skrevet

Gratulerer :-) jeg synes det er så bra at flere synes det er stas med mange barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...