Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hva er oddsen for det liksom?? Må innrømme jeg gjerne skulle hatt en jente snart Har i alle fall mye klær til han når han kommer da Anonymous poster hash: 2d757...ead
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Kanskje mannen din ikke har jentesædceller Anonymous poster hash: 23993...7d3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Du er vel av de som bare kan få gutter da De sier jo at jo flere du har av samme kjønn, jo større sjanse er det for å få det samme neste gang. Spennende med 5 gutter da, blir nok mye liv i heimen <3 Anonymous poster hash: 0780a...640
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 5 barn? Jøyemeg Anonymous poster hash: 6a839...31a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Hurra :-) Gratulerer <3 Anonymous poster hash: af188...1c5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 5 barn? Jøyemeg Anonymous poster hash: 6a839...31a Ja, er ikke det flott? Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie! Anonymous poster hash: 2d757...ead
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Så heldig du er! Gratulerer Nå har du et lite innefotball-lag snart Anonymous poster hash: 531a2...8d3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Så heldig du er! Gratulerer Nå har du et lite innefotball-lag snart Anonymous poster hash: 531a2...8d3 Haha, ja det er faktisk sant! Tusen takk Anonymous poster hash: 2d757...ead
Serepta Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer med ny baby på vei! Jeg beundrer dere som har overskudd til mange barn :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer med ny baby på vei! Jeg beundrer dere som har overskudd til mange barn :-) Takk Vi bor ganske landlig til på en stor gård, så her er det nesten lettere å ha mange barn enn få, for da har de alltid noen å være samen med.... Tror nesten det hadde vært mer slitsomt med 2 her for da hadde de nok kjedet seg mer kanskje... Anonymous poster hash: 2d757...ead
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer Veldig stas for guttene da. Hadde nesten syns synd i jenta hvis hun skulle bli født inn i en fanilie med 4 storebrødre. Anonymous poster hash: 9524b...c7a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 5 barn? JøyemegAnonymous poster hash: 6a839...31a Ja, er ikke det flott? Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie! Anonymous poster hash: 2d757...ead Det hørtes stressende ut mer enn flott ut men godt du ikke er misfornøyd. Anonymous poster hash: 6a839...31a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #15 Skrevet 16. september 2014 Gratulere Det som bestemmer barnets kjønn, er mannens kromosomer. Husk at det meste har en mening Anonymous poster hash: 54bf7...093
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer så mye! Skulle så gjerne fått nr 3, men mannen vil ikke ha flere enn to barn. Må si at jeg personlig er helt utslitt på slutten av dagen, kun med disse to. Dere er tøffe! Anonymous poster hash: 3ff71...0da
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #17 Skrevet 16. september 2014 5 barn? JøyemegAnonymous poster hash: 6a839...31a Ja, er ikke det flott? Jeg er så heldig som har en så stor og fin familie! Anonymous poster hash: 2d757...ead Det hørtes stressende ut mer enn flott ut men godt du ikke er misfornøyd. Anonymous poster hash: 6a839...31a Hjelpes ! Jeg hadde ikke overlevd, Men gratulerer :-) Anonymous poster hash: c617d...28d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #18 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer! Da er vi kanskje to Vi venter nr fem i mars og har fire gutter fra før. Blir livlig! Når har du termin? Anonymous poster hash: 77466...f4d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #19 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer! Da er vi kanskje to Vi venter nr fem i mars og har fire gutter fra før. Blir livlig! Når har du termin?Anonymous poster hash: 77466...f4d Men vi vet ikke kjønn, da. Det blir en overraskelse Anonymous poster hash: 77466...f4d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #21 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer! Min venninne hadde også 5 gutte-graviditeter (mistet to av dem). Fikk jente den sjette gangen. Anonymous poster hash: 22f70...4c4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #22 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer Veldig stas for guttene da. Hadde nesten syns synd i jenta hvis hun skulle bli født inn i en fanilie med 4 storebrødre. Anonymous poster hash: 9524b...c7a Jeg har 3 eldre brødre og 1 lillebror. Har ikke vært noe synd i meg... Anonymous poster hash: acf34...865
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #23 Skrevet 16. september 2014 Mannen er eldst av 5 gutter. Skulle jeg hatt 5 valgfrie barn hadde det blitt 5 sånne :-) Gratulerer! Anonymous poster hash: 6b55c...ed0
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #24 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer! Kjenner en familie som fikk 6 barn, jenta ble siste barnet Anonymous poster hash: f1b69...4e0
Edelweis Skrevet 16. september 2014 #25 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer :-) jeg synes det er så bra at flere synes det er stas med mange barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå