Gå til innhold

Er dette frekt av kompisen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg: Jeg har så angst..

Han: angst for hva da?

Meg: alt.

Han: "angst for "alt" høres jo litt ekstremt ut.

Meg: Du har kanskje ikke så god peiling på angst. Bare masse bekymringer som hoper seg opp og legger seg til en angst i kroppen som er der konstant. Noen ganger er det hele tiden og av og til er det ganske ille

Han: Alle har bekymringer uansett da, det kommer en nesten ikke utenom her i livet. Ingen har det perfekt.

Var det frekt? Jeg ble nesten litt satt ut. Svarte at jeg syntes han kan la være å spørre om det er svaret han skal komme med. Ble litt sur og lei meg egentlig. Overreagerte jeg? Satt å skrev på facebook tidligere i dag og dette er en relativt nær venn.

Anonymous poster hash: b3ab4...217

Jeg synes det kan virke som om han har hørt dette opptil flere ganger før, fra deg. Og at dette er hans måte å si slutt å syte på........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang kanskje bare si at du ønsker sympati og at realistiske svar ikke er ønsket der og da?

Anonymous poster hash: 3db59...e28
Skrevet

Nei, tenker at det var et helt greit svar. Det er jo sant, alle har sitt. Ingen går igjennom livet og har det perfekt, som han også sier. Kanskje det hadde vært noe for deg og begynt med profesjonell behandling?

Anonymous poster hash: f1138...235

Skrevet

Jeg har lest noen av de første svarene du har fått og kjenner jeg blir litt satt ut. Dere som mener hun overreagerer og sykeliggjør seg selv, har dere hatt angst? Skikkelig angst?

Vell, det har jeg og det er helt jævlig! Det kom som kastet på meg, fikk ikke puste og holdt på å drite meg ut (bokstavelig talt) i flere situasjoner.

Hi, du MÅ oppsøke hjelp. Det kan være at fastlegen ikke er villig til å gjøre så mye, kanskje han tilbyr deg medisiner, men dette skal du klare!

Først må du lære deg å finne roen og slappe av. Aksepter at du har angst, det er slik det er nå.

Så må du oppsøke situasjoner som gjør at du får angst, gjør det ofte så du skjønner at det ikke er farlig.

De som ikke har hatt angst selv vet ikke hva dette innebærer.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: dc48f...39f

Skrevet

Har du angst for alt??

Kanskje du skal spesifisere for kompisen din hva som er hovedroten i angsten din og at det er masse rundt som kan utløse anfall.

Men som han skrev alle sliter iblant, det er naturlig.

Skrevet

Synes det er DU som er frekk.

" jeg har sånn angst for alt,men du har ikke lov til å uttale deg,for dette vet du ingenting om,asså".

Dra hodet opp av sanden, dette minner om emo fjortis tull hvor " alle" hadde angst og måtte fortelle det hele tiden.

Virker mer som et rop om oppmerksomhet

Anonymous poster hash: 9a607...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...