Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Hun kjenner barnet sitt da bedre enn deg? Hold deg unna!!!! Anonymous poster hash: 1c3f4...429
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #27 Skrevet 14. september 2014 Ring bv og diskuter saken med dem. Dette har de peiling på og kan være ærlige om hva de kan bistå med. Det handler mye om trygghet for denne 10-åringen å vite at mamma er hjemme når han går og legger seg. Man er ingen god forelder om man ikke unner barna sine et trygt hjem og denne damen setter opplagt sine egne behov fremfor barnets. Ja, som regel vil det gå fint at han er hjemme alene, men går det så fint på inni ham? Anonymous poster hash: 8aea2...47b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #28 Skrevet 14. september 2014 Jeg har ingen problemer med å la datteren vår på 10 dra på telttur alene eller overnatte alene på hytta når hun har lyst, men hjemme alene fordi det passer oss voksne er uaktuelt. Anonymous poster hash: fe116...b66
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #29 Skrevet 14. september 2014 Jeg vet ikke helt jeg... Om moren bare er en telefon unna, hvorfor ikke? Jeg hadde iallefall alliert meg med noen naboer, sånn i tilfelle, slik at gutten kunne føle seg tryggere.. Det er jo ikke fordi hun skal på byen eller noe, hun jobber og tjener penger. Min 6 åring har vært hjemme alene i en halvtime eller så. Ser for meg at en 10 åring er mye mer moden enn min 6 åring? Anonymous poster hash: e0e1c...c32
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #30 Skrevet 14. september 2014 Jeg vet ikke helt jeg... Om moren bare er en telefon unna, hvorfor ikke? Jeg hadde iallefall alliert meg med noen naboer, sånn i tilfelle, slik at gutten kunne føle seg tryggere.. Det er jo ikke fordi hun skal på byen eller noe, hun jobber og tjener penger. Min 6 åring har vært hjemme alene i en halvtime eller så. Ser for meg at en 10 åring er mye mer moden enn min 6 åring? Anonymous poster hash: e0e1c...c32 Vi snakker om alene hele kvelden og ut på natta.. det er ikke ok. Anonymous poster hash: 4dd2c...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå