Gå til innhold

Du har 10.000 kr


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har over 10 000 kroner, og ingen gjeld. Har ingenting jeg kunne tenke meg å bruke dem på akkurat nå... Så kjedelig er jeg! 



Anonymous poster hash: 85c9d...120
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klassisk designerveske. (Ikke Michael Kors, men et merke og en modell som har vært i salg i lang tid).

 

Anonymous poster hash: b416c...026

Hva slags?

 

Anonymous poster hash: e73c6...eb6

Skrevet

Tur til New York :)

Man reiser da ikke til NY med 10 000,-

Ofrer ikke så mange timer i fly uten litt lommepenger

Skrevet

 

Tur til New York :)

Man reiser da ikke til NY med 10 000,-Ofrer ikke så mange timer i fly uten litt lommepenger

Joda, når man har en søster som bor der så..;)

Skrevet

Ha ha har 10.000 kr og ingen gjeld😊 men hvorfor på død og liv bruke de.... sparer de så neste måned har jeg 20😉

 

Anonymous poster hash: ddde1...349

Ha ha? Har du problemer?

Det er ikke snakk om 10.000 igjen etter lønning, det er 10.000 rett i hånda. Trenger ikke spare for å ha 20 neste mnd hvis du lurer?

 

Anonymous poster hash: 286de...98e

Skrevet

Sparing. Fornuftig jeg;) Hadde blitt langweekend til utlandet.

 

Anonymous poster hash: 5c3ac...4d6

Skrevet

Akkurat nå tenker jeg at for en gangs skyld, så skulle jeg brukt de på meg selv. Frisørtime, et par nye sko, jakke, undertøy og noen antrekk.

Skrevet

Jeg hadde spart de, fornuftig som jeg er. Sparer alltid den summen jeg har til overs. Denne måneden ble det 23 000 :)

 

Har gjeld, i form av boliglån. Men vi skal etterhvert selge så legger ikke sparepengene mine det i tilfelle vi ikke får solgt med en gang, da blir jo pengene låst over lang tid. Og kjedelig om boligen synker i verdi da :P

 

Anonymous poster hash: 41c44...de4

Skrevet

10 000 ekstra ville blitt satt på konto merket ferie 2015/16. 



Anonymous poster hash: e5fcb...495
Skrevet

Hmm - jeg har da mer en det tidobbelte, men jeg bruker dem ikke. Det er penger som kan komme godt med.



Anonymous poster hash: e3b39...f41
Skrevet

Klær, sminke og litt ting til huset. Klær til hele familien da, ikke bare til meg. Kommer ikke så lang med 10.000,- sånn egentlig.



Anonymous poster hash: bdf50...eb0
Skrevet

Tar en langhelg i Billund / Lalandia og Legoland :)

Skrevet

 

Hmm - jeg har da mer en det tidobbelte, men jeg bruker dem ikke. Det er penger som kan komme godt med.

 

Anonymous poster hash: e3b39...f41

10.000 er ikke det eneste jeg heller har. Men penger jeg har fått, som ikke skal spares for en gangs skyld.

 

Anonymous poster hash: 286de...98e

Skrevet

Språkkurs

Yogakurs

Reise

familiefotografering + bilder.

 

Ikke alt da, men en av de. Den siste

 

 

 

Anonymous poster hash: e16e0...32d

Skrevet

Da hadde jeg gitt de til lillehi, fordi hun fortjener det.

 

Anonymous poster hash: 5a3b0...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...