Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Har over 10 000 kroner, og ingen gjeld. Har ingenting jeg kunne tenke meg å bruke dem på akkurat nå... Så kjedelig er jeg! Anonymous poster hash: 85c9d...120
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #28 Skrevet 13. september 2014 En klassisk designerveske. (Ikke Michael Kors, men et merke og en modell som har vært i salg i lang tid). Anonymous poster hash: b416c...026 Hva slags? Anonymous poster hash: e73c6...eb6
zombie Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 Tur til New York Man reiser da ikke til NY med 10 000,- Ofrer ikke så mange timer i fly uten litt lommepenger
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Tur til New York Man reiser da ikke til NY med 10 000,-Ofrer ikke så mange timer i fly uten litt lommepenger Joda, når man har en søster som bor der så..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #32 Skrevet 14. september 2014 Ha ha har 10.000 kr og ingen gjeld😊 men hvorfor på død og liv bruke de.... sparer de så neste måned har jeg 20😉 Anonymous poster hash: ddde1...349 Ha ha? Har du problemer? Det er ikke snakk om 10.000 igjen etter lønning, det er 10.000 rett i hånda. Trenger ikke spare for å ha 20 neste mnd hvis du lurer? Anonymous poster hash: 286de...98e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #33 Skrevet 14. september 2014 Sparing. Fornuftig jeg;) Hadde blitt langweekend til utlandet. Anonymous poster hash: 5c3ac...4d6
Fruhalv2 Skrevet 14. september 2014 #34 Skrevet 14. september 2014 Akkurat nå tenker jeg at for en gangs skyld, så skulle jeg brukt de på meg selv. Frisørtime, et par nye sko, jakke, undertøy og noen antrekk.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #35 Skrevet 14. september 2014 Jeg hadde spart de, fornuftig som jeg er. Sparer alltid den summen jeg har til overs. Denne måneden ble det 23 000 Har gjeld, i form av boliglån. Men vi skal etterhvert selge så legger ikke sparepengene mine det i tilfelle vi ikke får solgt med en gang, da blir jo pengene låst over lang tid. Og kjedelig om boligen synker i verdi da Anonymous poster hash: 41c44...de4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #36 Skrevet 14. september 2014 10 000 ekstra ville blitt satt på konto merket ferie 2015/16. Anonymous poster hash: e5fcb...495
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #37 Skrevet 14. september 2014 Hmm - jeg har da mer en det tidobbelte, men jeg bruker dem ikke. Det er penger som kan komme godt med. Anonymous poster hash: e3b39...f41
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #38 Skrevet 14. september 2014 Klær, sminke og litt ting til huset. Klær til hele familien da, ikke bare til meg. Kommer ikke så lang med 10.000,- sånn egentlig. Anonymous poster hash: bdf50...eb0
Englenemine Skrevet 14. september 2014 #39 Skrevet 14. september 2014 Tar en langhelg i Billund / Lalandia og Legoland
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #40 Skrevet 14. september 2014 Hmm - jeg har da mer en det tidobbelte, men jeg bruker dem ikke. Det er penger som kan komme godt med. Anonymous poster hash: e3b39...f41 10.000 er ikke det eneste jeg heller har. Men penger jeg har fått, som ikke skal spares for en gangs skyld. Anonymous poster hash: 286de...98e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #41 Skrevet 14. september 2014 Språkkurs Yogakurs Reise familiefotografering + bilder. Ikke alt da, men en av de. Den siste Anonymous poster hash: e16e0...32d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #42 Skrevet 14. september 2014 Da hadde jeg gitt de til lillehi, fordi hun fortjener det. Anonymous poster hash: 5a3b0...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå