Gå til innhold

Du har 10.000 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ingen gjeld (later som) ;)

Hva bruker du pengene på? :)

Anonymous poster hash: 286de...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok fornyet frontene på kjøkkenet.

Anonymous poster hash: b7f2d...a24
Skrevet

Det er litt småflaut å innrømme det, men jeg hadde hamstret husholdningsartikler... seriøst... vaskemidler, såpe, shampoo og tørkerull er det nærmeste jeg kommer shoppingglede.

Skrevet

Jeg bruker 4 tusen på et hårfjerningsaperat. Og sparer resten til de regningene jeg vet kommer,( selvom jeg ikke har de nå)

Anonymous poster hash: fa769...00e
Skrevet

Klær eller reise eller velvære (massasje og hudpleie)

Skrevet

10 000,- kr er så lite beløp at det dessverre ikke hadde rukket særlig langt - bedt med en venninne på NY langweekend kanskje eller fått slipt parketten i leiligheten. Det var vel dit det rakk :-)

Anonymous poster hash: 95495...3c5

Skrevet

Det holder jo ikke så fryktelig lenge det da...

Men akkurat nå hadde jeg kjøpt meg et par støvletter jeg sikler på til 3500,-

Trenger også nytt treningstøy + joggesko

Ca 3500,- det også.

Knøttebøtt trenger nytt bilsete og det koster ca 4500,- og da var vi jammen meg godt over og endte opp på 11 500,-

Og dette er det jeg reelt trenger i løpet av den neste mnd, så støvlettene er oppe til vurdering ;)

Skrevet

En klassisk designerveske. (Ikke Michael Kors, men et merke og en modell som har vært i salg i lang tid).

Anonymous poster hash: b416c...026

Skrevet

Kunne ha trengt litt nye klær! Liker kvalitetsklær, men er ikke så opptatt av merker Kunne trengt en ny vinterjakke, støvletter, nye jeans og et par overdeler :) Kanskje en kjole eller et skjørt også.

Anonymous poster hash: d8ba7...55f
Skrevet

Nye klær til meg selv fra innerst til ytterst. Sjelden det blir noe nytt på meg.

Anonymous poster hash: b912e...b87

Skrevet

Hvis jeg måtte bruke dem så hadde jeg kjøpt julegaver. :)

Anonymous poster hash: f81fd...4d2
Skrevet

Da hadde jeg kjøt vindu. Begynt prosjekt: bytte vinduer. Fått inn ett idag, ett til står og venter, men mange flere som må byttes.

Også hadde det nok blitt litt på polvarer til snekkeren som hjelper oss. Han syns det bare er gøy å hjelpe, så litt kos fortjener han.

Anonymous poster hash: 6abfc...4b8

Skrevet

BH :P har alt for store pupper , burde kjøpt mange ordtlig gode BHer :D

Anonymous poster hash: 53e1f...520

Skrevet

De hadde vel gått inn på konton og blitt brukt fortløpende. Skal jeg fantasere om penger må det være større beløp enn det.

Anonymous poster hash: c6623...c92

Skrevet

Ville kjøpt iPhone 6, og resten ville gått med til MacBook Air med Retina skjerm når der kommer senere i høst :) (den er ikke lansert enda, men kommer)

Anonymous poster hash: 76af5...fd3

Skrevet

Tur til frisøren for meg og datteren min, en tur på restaurant og resten hadde gått til skikkelig mat😃 drømme drømme😍

Skrevet

Det går inn i det vanlige forbruket, så blir de brukt rundt på nettbutikker klær til meg og barna, litt interiør og dilldall.

Skrevet

Da hadde gitt de til min venninne som sliter veldig økonomisk om dagene. Det river sånn inni meg å se hvor tungt hun har det og jeg skulle gitt mye for å kunne hjelpe mer enn bare en skulder hun gråter på :-(

Anonymous poster hash: 2b8ec...a58

Skrevet

Ha ha har 10.000 kr og ingen gjeld😊 men hvorfor på død og liv bruke de.... sparer de så neste måned har jeg 20😉

Anonymous poster hash: ddde1...349

Skrevet

Trenger mammakler når eg begynner å vokse. AmmeBHer og. Ellers ville det gått litt i babykler. Kanskje tatt kjæresten med på middag. 

Anonymous poster hash: a7e11...323
Skrevet

Tur til New York :)

Skrevet

De hadde gått med til forsikring på bilen. Har helt glemt å dele opp betalingene, så hele kom nå.

Hadde jeg ikke hatt noen regninger å betale hadde jeg lett slengt meg med Mamma'n til W&A til New York!

Skrevet

BADEKAR!!!

Anonymous poster hash: 13175...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...