Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Jeg klarer å omgås de. Svigerfar og nye samboer er typene som kunne bodd i en campingvogn. Har ikke så mye til felles og de skal alltid snakke som de har veldig god greie på alt. Svigermor er grei, men litt fjern. En gjenganger er at de er bedrevitere og skal være best i alt og det et litt slitsomt. Hvertfall når jeg tenker at de er litt trailertrash hele gjengen. Anonymous poster hash: c5e32...572
Honningmelon Skrevet 13. september 2014 #27 Skrevet 13. september 2014 Kan ikke fordra svigerfar, og med god grunn. Svigermor er ok.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #28 Skrevet 13. september 2014 Svigerfar var bare snill. Dessverre er han død. Svigermor er en heks og jeg hater henne. Hun driter i alt og alle og bryr deg bare om seg selv. Hun ser barna våre to ganger i året i totalt ca en time. Hun bor ti minutter unna oss. Anonymous poster hash: 9756e...c5b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 Likte svigerfaren min. Dessverre liker jeg virkelig ikke svigermoren min. Hun er manipulerende og spiller på samvittigheten til samboeren. Sier lite hyggelige kommentarer(spes til han) som hun selvsagt ikke mener noe vondt med(ironi). Hun er negativ,baksnakker,egoistisk. Uff,får dårlig samvittighet av å si det,men er så frustrert! Anonymous poster hash: f39df...69a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Svigerfar var ok, men lever dessverre ikke mer. Sbigermor er negativ, barnslig, egoistisk og litt enkel. Det startet bra, og jeg trodde hun var ok, men det stemte ikke. Vi har minimal kontakt i dag. Anonymous poster hash: 5e730...63c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #31 Skrevet 13. september 2014 Svigerfar er grei men litt tafatt. Svigermor var grei til jeg ble gravid, da fant hun nok ut at vi var nære nok til at hun kunne begynne å bestemme hva hun ville over meg som om at hun var mora mi og jeg 3 år. Og jeg fikk vite av samboer at hun alltid har vært sånn. Men jeg lar henne ikke bestemme over meg, jeg ville velge selv (sammen med samboer) hva barnet vår skulle hete, jeg ville ikke ha henne til stede på fødselen, og mye annet hun prøvde å bestemme. Samboer har vært på min side hele tiden heldigvis, han vil og bestemme selv men han tør ikke når de er mindre viktige ting, fordi mora klikker. Hun er ikke god, ble f.eks rasende pga navnevalget vår, og navnet er et normalt norsk navn, ikke Bertulf eller noe sånt. Og uansett ikke hennes valg. Vi har veldig lite kontakt, så er hennes feil at hun får møte barnebarnet sjeldent. Hun var forresten hardhent med sønnen vår (han var 2 mnd så hadde ikke gjort noen rampestreker og man er ikke hardhent mot barn uansett) så han var livredd henne i flere mnd. Jeg kunne nok skrevet flere sider om henne men skal stoppe her. Anonymous poster hash: 26281...997
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #32 Skrevet 13. september 2014 Min X svigermor har jeg sterke mistanker om kom fra helvete. Det var heller ikke særlig bedre når jeg ble gravid med sønnen hennes og hun trodde det ga henne en invitasjon til både å finne navn, velge klær mini skulle ha på seg hjem fra sykehuset og hva jeg skulle spise og gjøre. Jeg satt ned foten en gang etter hun utbrøt "Ærlig talt jeg er jo bestemora. Jeg må da få bestemme hva h*n skal ha på seg hjem fra sykehuset!" og sønnen hennes som nærmet seg 40 var jo selvsagt guds gave, englevinger og det hele. Jeg fikk, etter 5 laaaange år endelig sjansen til å reise dama til helvete - jeg regner med hun er på vei dit nå:-) Anonymous poster hash: fb3dc...96e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #33 Skrevet 13. september 2014 Har vært heldig og jeg liker både svigermor, svigerfar og svigersøster. De er snille og inkluderende og jeg føler at de er som en familie. Samboeren min føler seg usikker på hvor han har mine foreldre og er ikke sikker på om de liker han. Det er ikke like gøy. Anonymous poster hash: ee11e...f82
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #34 Skrevet 13. september 2014 Er så misunnelig på dere som har flotte svigerforeldre Er glad for at mine foreldre iallefall er hyggelige mot samboer og at han liker de. Anonymous poster hash: 26281...997
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #35 Skrevet 13. september 2014 Er så misunnelig på dere som har flotte svigerforeldre Er glad for at mine foreldre iallefall er hyggelige mot samboer og at han liker de. Anonymous poster hash: 26281...997 Skjønner det, dessverre kan man ikke ha flaks med alt her i livet. I sommer var jeg og samboer hos foreldrene mine i 10 dager og etter 1 dag sa han til meg at han angret på at han ble med meg pga han føler seg ikke inkludert av mine foreldre og han føler at de ikke liker han. Jeg tror de liker han, men når han selv er overbevist om at de ikke gjør det er det ikke så enkelt. Hvordan finner jeg ut om de liker han? Både jeg og samboer har en sterk mistanke om at de liker samboeren til søsteren min desidert best, de har vært sammen 1,5 år lengre enn meg og samboeren min. Jeg snek på mobilen til mamma og så at han hadde skrevet på SMS til søsteren min "Hils *navn på søsters samboer* etterfulgt av 4 hjerter" mens på mine meldinger fra henne står det "Hils *navn på min samboer" Dessuten skryter han mye av samboer til søsteren min og selv om han gjør mye rart til tider, unnskylder hun alltid han. Sabla irriterende! Anonymous poster hash: ee11e...f82
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #36 Skrevet 13. september 2014 rettelse: "hun hadde skrevet på SMS til søsteren min", skulle det stå Anonymous poster hash: ee11e...f82
Rediken Skrevet 13. september 2014 #37 Skrevet 13. september 2014 Jeg er kjempeglad i svigerforeldrene mine, skal faktisk på ferie i lag med de om noen måneder og gleder meg Meeeen, de kan være ganske irriterende til tider også. Svigermor maser alltid om strykefri navnelapper, tøymyknere og ikke minst gardiner. Men jeg har vel ikke noe å klage over
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #38 Skrevet 13. september 2014 Jeg har fantastiske svigerinner og svoger. Svigerfar er snill og det finnes ikke noe vondt i han, men en drukkenbolt. Bor langt borte så ser han kanskje 1 gang hvert annet år. Nå blir det helst uten barn, fordi jeg ikke vil at de skal utsettes for han om han ikke klarer å holde seg edru når vi er på besøk, og det tror jeg dessverre ikke han ville klare om han vil aldri så mye.Svigermor har jeg ingen kontakt med etter at hun presterte å kalle meg syk i hodet og si jeg trenger profesjonell hjelp fordi jeg ikke tolererer at hun snakker til meg og de rundt henne på en ufin, nedlatende og manipulerende måte. Bruker hersketeknikker i fleng og spiller på samvittigheten det hun er god for. Hun får ikke treffe barnet vårt fordi jeg ikke ønsker å utsette det for hennes ustabile og manipulative vesen. Mannen snakker med henne kun når han må, og støtter meg heldigvis fult og helt. Han er vant med henne siden hun hr vært sånn hele oppveksten hans, mens jeg ikke er vant med at folk prater til hverandre på en slik måte. Anonymous poster hash: c9db4...6f7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #39 Skrevet 13. september 2014 Som regel, ja. Men det jo enkelte ting... Men når jeg tenker meg om har jeg det også sånn med mine egne foreldre. Anonymous poster hash: 10921...b32
Elskerhøsten2014 Skrevet 13. september 2014 #40 Skrevet 13. september 2014 Nei, ikke svigermor, har ikke kontakt med henne, Men svigerfar har vi veldig god kontakt med .. de er skilt
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #41 Skrevet 13. september 2014 Er så misunnelig på dere som har flotte svigerforeldre Er glad for at mine foreldre iallefall er hyggelige mot samboer og at han liker de. Anonymous poster hash: 26281...997 Skjønner det, dessverre kan man ikke ha flaks med alt her i livet. I sommer var jeg og samboer hos foreldrene mine i 10 dager og etter 1 dag sa han til meg at han angret på at han ble med meg pga han føler seg ikke inkludert av mine foreldre og han føler at de ikke liker han. Jeg tror de liker han, men når han selv er overbevist om at de ikke gjør det er det ikke så enkelt. Hvordan finner jeg ut om de liker han? Både jeg og samboer har en sterk mistanke om at de liker samboeren til søsteren min desidert best, de har vært sammen 1,5 år lengre enn meg og samboeren min. Jeg snek på mobilen til mamma og så at han hadde skrevet på SMS til søsteren min "Hils *navn på søsters samboer* etterfulgt av 4 hjerter" mens på mine meldinger fra henne står det "Hils *navn på min samboer" Dessuten skryter han mye av samboer til søsteren min og selv om han gjør mye rart til tider, unnskylder hun alltid han. Sabla irriterende! Anonymous poster hash: ee11e...f82 Selvfølgelig kan man ikke ha flaks når det gjelder alt men jeg har aldri hatt flaks hele livet, så skulle gjerne hatt snille svigerforeldre, er mange som har det. Hva med å spørre dine foreldre istedenfor å snike på mobiler? Jeg spurte mine foreldre. Anonymous poster hash: 26281...997
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #42 Skrevet 13. september 2014 Er så misunnelig på dere som har flotte svigerforeldre Er glad for at mine foreldre iallefall er hyggelige mot samboer og at han liker de. Anonymous poster hash: 26281...997 Skjønner det, dessverre kan man ikke ha flaks med alt her i livet. I sommer var jeg og samboer hos foreldrene mine i 10 dager og etter 1 dag sa han til meg at han angret på at han ble med meg pga han føler seg ikke inkludert av mine foreldre og han føler at de ikke liker han. Jeg tror de liker han, men når han selv er overbevist om at de ikke gjør det er det ikke så enkelt. Hvordan finner jeg ut om de liker han? Både jeg og samboer har en sterk mistanke om at de liker samboeren til søsteren min desidert best, de har vært sammen 1,5 år lengre enn meg og samboeren min. Jeg snek på mobilen til mamma og så at han hadde skrevet på SMS til søsteren min "Hils *navn på søsters samboer* etterfulgt av 4 hjerter" mens på mine meldinger fra henne står det "Hils *navn på min samboer" Dessuten skryter han mye av samboer til søsteren min og selv om han gjør mye rart til tider, unnskylder hun alltid han. Sabla irriterende! Anonymous poster hash: ee11e...f82 Selvfølgelig kan man ikke ha flaks når det gjelder alt men jeg har aldri hatt flaks hele livet, så skulle gjerne hatt snille svigerforeldre, er mange som har det. Hva med å spørre dine foreldre istedenfor å snike på mobiler? Jeg spurte mine foreldre. Anonymous poster hash: 26281...997 Ja, virker som mange har snille svigerforeldre, men ut fra tråden å bedømme virker det som det er også mange som ikke er fornøyde med svigers. Hvor lenge hadde dere vært sammen da du spurte foreldrene dine? Jeg føler det blir så merkelig å spørre. Anonymous poster hash: ee11e...f82
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #43 Skrevet 13. september 2014 Er så misunnelig på dere som har flotte svigerforeldre Er glad for at mine foreldre iallefall er hyggelige mot samboer og at han liker de. Anonymous poster hash: 26281...997 Skjønner det, dessverre kan man ikke ha flaks med alt her i livet. I sommer var jeg og samboer hos foreldrene mine i 10 dager og etter 1 dag sa han til meg at han angret på at han ble med meg pga han føler seg ikke inkludert av mine foreldre og han føler at de ikke liker han. Jeg tror de liker han, men når han selv er overbevist om at de ikke gjør det er det ikke så enkelt. Hvordan finner jeg ut om de liker han? Både jeg og samboer har en sterk mistanke om at de liker samboeren til søsteren min desidert best, de har vært sammen 1,5 år lengre enn meg og samboeren min. Jeg snek på mobilen til mamma og så at han hadde skrevet på SMS til søsteren min "Hils *navn på søsters samboer* etterfulgt av 4 hjerter" mens på mine meldinger fra henne står det "Hils *navn på min samboer" Dessuten skryter han mye av samboer til søsteren min og selv om han gjør mye rart til tider, unnskylder hun alltid han. Sabla irriterende! Anonymous poster hash: ee11e...f82 Selvfølgelig kan man ikke ha flaks når det gjelder alt men jeg har aldri hatt flaks hele livet, så skulle gjerne hatt snille svigerforeldre, er mange som har det. Hva med å spørre dine foreldre istedenfor å snike på mobiler? Jeg spurte mine foreldre. Anonymous poster hash: 26281...997 Ja, virker som mange har snille svigerforeldre, men ut fra tråden å bedømme virker det som det er også mange som ikke er fornøyde med svigers. Hvor lenge hadde dere vært sammen da du spurte foreldrene dine? Jeg føler det blir så merkelig å spørre. Anonymous poster hash: ee11e...f82 Husker ikke men etter første gang de hadde møttes, og de var fornøyd med han. Har ikke spurt igjen for de kunne jo ha endret mening men jeg har ofte fått høre fra de om hvor flott han er. Jeg syns at det er naturlig å spørre siden de er foreldrene mine, vi har kjent hverandre siden jeg ble født. Anonymous poster hash: 26281...997
Elsker livet Skrevet 13. september 2014 #44 Skrevet 13. september 2014 Svigermor er gull! Men til tider litt irriterende, og det er nok gjensidig. Jeg kjenner henne veldig godt etterhvert og vi lever såpass tett på at det blir på både godt og vondt. Svigerfar er han stort sett "bare der". Fin fyr, men er ikke den jeg sitter å konverserer med i evigheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå