Gå til innhold

Liker du svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 36ec3...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 141b3...509
Skrevet

De er ok. Ålreite besteforeldre. Et par ting jeg ikke liker, men ikke noe jeg ikke kan leve med.

Anonymous poster hash: 7b775...713

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: b7f5b...40b

Skrevet

Nei, fra første gang jeg traff henne (svigerfar er helt ok), så har jeg mislikt henne, og det med god grunn..

Anonymous poster hash: 29fa3...a2d

Skrevet

Nja, tja. Ganske nøytral der. Men man er jo familie, så etter hvert som tiden går blir man jo glad i hverandre for det på en måte...

Anonymous poster hash: db161...76a

Skrevet

Ja.av og til liker jeg dem bedre enn mannen.

Anonymous poster hash: 7a69c...cce

Skrevet

De er veldig greie og gjør jo som de mener er best. Jeg er glad i dem og gleder meg alltid til å se dem og etter hvert besøk er jeg veldig glad for at der er et hav mellom oss 😉

Skrevet

Veeel, jeg misliker dem ikke... Men jeg sliter litt med å forstå dem av og til. De er veldig forskjellige fra meg og alt jeg er vant til.

Anonymous poster hash: 58780...863
Skrevet

Av og til. Prøver å like de, men innerst inne gjør jeg dessverre ikke det. Svigerfar er ikke noe snill mot mannen og svigermor er alltid ute etter meg. Nei, jeg er ikke paranoid. Eller har vel kanskje blitt det. Men når du blir truet med å bli meldt til barnevernet ved gjevne mellomrom så er det kanskje ikke så rart...

Anonymous poster hash: 56722...c00

Skrevet

Tja. Veldig trivelige mennesker, som jeg ikke har så mye til felles med (bortsett fra mannen da).

Skrevet

Nei. Vi går ikke sammen. Vi har minimalt med dem å gjøre, etter gubbens forslag. Det gikk nesten til skilsmisse pga en del ting de sa til og om meg.

etter at vi kutta kontakten til det minimale orker jeg ei helg på hytta i ny og ne..

Mann og barn er på besøk uten meg. Alltid om jeg skal noe, slik at ikke svigers skal lure.

Anonymous poster hash: cdf29...e5f

Skrevet

Jeg har fantastiske svigerforeldre. Bedre besteforeldre enn mine foreldre er de også.

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 98af0...f18
Skrevet

Liker dem kjempegodt og er veldig glad i dem!

Min egen familie liker jeg derimot dårlig :-/

Anonymous poster hash: 1157c...109

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg kuttet de ut i fjor, mannen har minimal kontakt. Maktsyke mennesker som ikke takler at noen er uenige med de.

Anonymous poster hash: 809fa...b60

Skrevet

Ja, de er varme og ekte. :) Jeg kan bli litt småirritert på svigermor som er litt masete, men hun mener godt. De har alltid sagt at jeg er datteren de aldri fikk. De har lært meg (og dermed min familie) å være mer verbal i forhold til å uttrykke at man er glad i familien sin. I tillegg er de "klemmere", noe jeg syntes var litt rart i starten, men som jeg nå setter stor pris på.

Svigerforeldrene mine er også sjenerøse med tid og penger til oss og barnebarna. De er de minst materialistiske menneskene jeg kjenner.

Jeg kom nå på at jeg må huske å fortelle de hvor fantastiske de er. :)

Skrevet

Nja. De er dessverre veldig slitsomme og omgås. Prat og mas hele tiden, går ikke ann å slappe av med de tilstede.

Anonymous poster hash: 6d7ea...29a

Skrevet

Ja, veldig! Vi kan absolutt være uenige, irriterte og diskutere men jeg er utrolig glad i dem (og gjensidig, tror/håper jeg☺️). Tolerante, generøse og flotte mennesker. Er utrolig takknemlig for å ha et så godt forhold til svigers!

Anonymous poster hash: c71b8...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...