Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #26 Skrevet 14. september 2014 Takk for svar, var egentlig ikke ute etter tips Bare lurte på om andre opplever noe av det samme. Og fryseren er faktisk ganske full nå av kjøtt og annet så spørs om vi får plass. Tenker at vi tar i mot i dag og smaker på de. For da kan vi neste gang (om de var like fæle) si at vi ennå har mye. Men skulle ønske at hun heller spurte først om hun skal bake, er jo som noen sier tidkrevende å bake. HI Anonymous poster hash: aaa57...246 Nå ga jeg deg akkurat tips rett etter du skrev denne sorry.. Men ja, jeg har litt samme problem med svigermor, bare hun gir klær. Det gjør meg litt smågal for jeg liker ikke stilen. Så får jeg dårlig samvittighet hvis jeg kjøper nye klær når ungen tross alt har skapet fullt, men samtidig har jeg ikke lyst til å sende han ut i klær jeg ikke synes ser ut i det hele tatt men det er viktig for henne å gi, så... Ja... Gi og ta Hun baker forresten brød også, men ikke i like stor skala som din Anonymous poster hash: 1ba8a...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå