Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Det er opplest og vedtatt at de som røyker ikke er de smarteste blant oss (hvorfor ellers begynner de når de vet hvor farlig det er?!). Hvorfor må de i tillegg væte så egoistiske? Røyker på utsiden av kjøpesentere og sykehus hvor vi andre må gå gjennom giftskyen deres. Nå satt jeg nettopp på en benkerad. Røykeren har selvfølgelig satt seg ytterst, og med den vindretningen som er nå, sotter hele benkeraden og puster inn røykskyen deres. Det stinker. Jeg har selvfølgelig flyttet meg og står nå et annet sted. Hvorfor tenker ikke dustene over vindretningen når de tar opp giftpinnene og fyrer opp. Uintelligente egoister. Flere som føler som meg, og røykere - hva tenker dere på? Anonymous poster hash: 16585...8a4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Enig. De er veldig egoistiske mange av dem. Tenker bare på seg selv og hevder at de har rett til å røyke selv om alle andre blir en del av det. Jeg brekker meg bare det lukter røyk så begynner å bli mektig lei røykere. Anonymous poster hash: 9338d...570
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Hate er et sterkt ord. Anonymous poster hash: ef8da...c35
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Jeg kjenner flere knakende intelligente røykere eller narkomane og alkoholikere for den saks skyld. Det er flere som sprer om seg med dritt. La oss kaste oss over de som kjører bil istedet for å sykle på jobb, masse eksos som spres rett ut i luften. La oss kaste oss over hundeeiere som ikke plukker opp etter hunden sin. Mobiltelefonbrukere som prater høyt og irriterende på bussen. Folk som spytter og sprer bakteriene sine rundt overalt. Folk som hoster uten å holde seg for munnen. Og nei, jeg røyker ikke, har aldri røykt heller. Men å hate har aldri vært noe fruktbart i mine øyne. Anonymous poster hash: 86153...71f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Det er opplest og vedtatt at de som røyker ikke er de smarteste blant oss (hvorfor ellers begynner de når de vet hvor farlig det er?!). Hvorfor må de i tillegg væte så egoistiske? Røyker på utsiden av kjøpesentere og sykehus hvor vi andre må gå gjennom giftskyen deres. Nå satt jeg nettopp på en benkerad. Røykeren har selvfølgelig satt seg ytterst, og med den vindretningen som er nå, sotter hele benkeraden og puster inn røykskyen deres. Det stinker. Jeg har selvfølgelig flyttet meg og står nå et annet sted. Hvorfor tenker ikke dustene over vindretningen når de tar opp giftpinnene og fyrer opp. Uintelligente egoister. Flere som føler som meg, og røykere - hva tenker dere på? Anonymous poster hash: 16585...8a4 Så bra at du er engasjert. Aftenposten har en flott spalte for barn og unge som heter "Si-D". Der kan du skrive om ting du er opptatt av som f.eks. rasisme, gutter, forurensing, hester, røyking og drikking. Jeg synes at du skal sende innlegget ditt dit slik at du får det på trykk. Lykke til Anonymous poster hash: 22787...bd9
Julie (: Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Denne siste kommentaren her synes jeg var skikkelig stygg. Det må dere lov å kritisere tobakksrøyk uten å bli kalt et barn!
Elskerhøsten2014 Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg hater aboslutt ikke røykere, men ja de kan ta mere hensyn til mennesker rundt seg
anonymemamma12345 Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Hvorfor så mye hat og fordommer mot røykere??? Hvor går verden? Anonymous poster hash: 56237...4bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Eneste gangen jeg irriterer meg er når jeg står inne i busskuret og venter på bussen og en røyker kommer inn i skuret og røyker. Særlig hvis det regner. Da er du faktisk en drittsekk. Var vitne til en regelrett utskjelling av en røyker pga det en gang. Hun begynte å grine. 😳 Ikke bare jeg som synes det er ufint. Jeg kunne aldri skjelt de ut da. Anonymous poster hash: 5dbaa...b0a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Jeg fordrar ikke røyk og synes det er helt absurd at det skal gå ut over ikke-røykere bare fordi at de har tatt ett elendig valg. Hva de gjør inne i sine egne hus eller i områder uten mennesker er ikke mitt problem, men når det går ut over andre i form av passiv røyking synes jeg det er helt bak mål. Røyking er ut! Anonymous poster hash: 65be2...2a7
Selma_ Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Signerer denne!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Skikkelig likegyldig og uempatisk av deg å si noe sånt. Så du bryr deg ikke om at noen blir forpestet av røykingen din hvis du f.eks. røyker en plass der det er mennesker? Det skal ikke gå ut over andre at du er svak og tok et dårlig valg! Anonymous poster hash: 65be2...2a7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Jeg røyker (*smekk på lanken*) og jeg ser ikke helt det store problemet med å ta hensyn til alle de som ikke røyker. Det er ingen som MÅ røyke rett utenfor inngangen til sykehus og gamlehjem, som må dampe i vei inne i busskuret, som må røyke oppi andre mennesker og det er ingen som ikke klarer å trekke seg litt bort for å ta seg en røyk. Joda, det er mange ting som både lukter, forurenser og irriterer andre, men jeg kan ikke se at det skal frita meg fra å ta hensyn til andre. Livet blir så mye bedre for alle om man bare er litt fleksibel og tar litt hensyn til de rundt oss Anonymous poster hash: 6ead1...8d2
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Signerer denne! Hihi. Og dere fremstår som rakettforskere. 😂😂😂 av dum og dummere blir dette dummest. Hohoi det er mye smarte folk her. Anonymous poster hash: 5dbaa...b0a
anonymemamma12345 Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Skikkelig likegyldig og uempatisk av deg å si noe sånt. Så du bryr deg ikke om at noen blir forpestet av røykingen din hvis du f.eks. røyker en plass der det er mennesker? Det skal ikke gå ut over andre at du er svak og tok et dårlig valg! Anonymous poster hash: 65be2...2a7 Ja det bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Det er IKKE ulovlig å røyke ute, selvom noen anti-røykere tror det. Men de aller fleste kjører bil som faktisk er MYE mer skadelig enn å gå forbi litt røyk.
Monica Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Dere som røyker, tenker dere over at det er flere som sliter med astma eller andre lungesykdommer? Folk kan bli alvorlig syke av at dere røyker i nærheten av de. Skal dere røyke, så ta hensyn ved å gå unna mennesker. Synes det finnes noen egoistiske, tankeløse røykere der ute. Men det gjelder ikke alle, og jeg hater ingen av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Og dere antirøykere kan gå litt vekk om det er noe som plager dere. Herregud! Nå må dere gi dere altså, huff! Anonymous poster hash: 56237...4bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Skikkelig likegyldig og uempatisk av deg å si noe sånt. Så du bryr deg ikke om at noen blir forpestet av røykingen din hvis du f.eks. røyker en plass der det er mennesker? Det skal ikke gå ut over andre at du er svak og tok et dårlig valg! Anonymous poster hash: 65be2...2a7 Ja det bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Det er IKKE ulovlig å røyke ute, selvom noen anti-røykere tror det. Men de aller fleste kjører bil som faktisk er MYE mer skadelig enn å gå forbi litt røyk. Ja, lenge leve egoisme sier jeg bare. Er skremmende at det finnes så mange egoistiske skapninger her til lands. Vi har det nok litt for godt her i Norge. Enig at eksos også er skadelig, så hvorfor skal man da forverre problemet? Anonymous poster hash: 65be2...2a7
Selma_ Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Signerer denne!Hihi. Og dere fremstår som rakettforskere. 😂😂😂 av dum og dummere blir dette dummest. Hohoi det er mye smarte folk her. Anonymous poster hash: 5dbaa...b0a Og det kom fra en Anonym.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #21 Skrevet 13. september 2014 Og dere antirøykere kan gå litt vekk om det er noe som plager dere. Herregud! Nå må dere gi dere altså, huff! Anonymous poster hash: 56237...4bf Vi skal ikke ta hensyn til dere for at dere har vært svake og tatt ett dårlig valg. Tror de fleste røykere innerst inne vil slutte å røyke, men mange har så lite viljestyrke at de orker ikke en gang prøve. Anonymous poster hash: 65be2...2a7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #22 Skrevet 13. september 2014 Og dere antirøykere kan gå litt vekk om det er noe som plager dere. Herregud! Nå må dere gi dere altså, huff!Anonymous poster hash: 56237...4bf Vi skal ikke ta hensyn til dere for at dere har vært svake og tatt ett dårlig valg. Tror de fleste røykere innerst inne vil slutte å røyke, men mange har så lite viljestyrke at de orker ikke en gang prøve. Anonymous poster hash: 65be2...2a7 Skal vi ta hensyn til dere så tar dere hensyn til oss, det skal gå begge veier. Og det er IKKE FORBUDT å røyke ute ! Anonymous poster hash: 56237...4bf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #23 Skrevet 13. september 2014 Lufta er for alle! Ædda bædda Anonymous poster hash: 878ea...3c9
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. september 2014 #24 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Skikkelig likegyldig og uempatisk av deg å si noe sånt. Så du bryr deg ikke om at noen blir forpestet av røykingen din hvis du f.eks. røyker en plass der det er mennesker? Det skal ikke gå ut over andre at du er svak og tok et dårlig valg! Anonymous poster hash: 65be2...2a7 Ja det bryr jeg meg faktisk ikke noe om. Det er IKKE ulovlig å røyke ute, selvom noen anti-røykere tror det. Men de aller fleste kjører bil som faktisk er MYE mer skadelig enn å gå forbi litt røyk. Det er jo ikke fordi det er ulovlig at noen mener du skal ta hensyn. Det er fordi det er ubehagelig. Jeg sitter da ikke å fiser en plass der det sitter folk tett rundt meg selv om det er lov eller jeg føler jeg må. Hat selv vært røyker siden jeg var 16 år, men sluttet da jeg var 29. Om jeg skulle ta en røyk da jeg ventet på bussen og det var regn, gikk jeg heller utenfor skuret om jeg skulle røyke. Hvorfor skal jeg plage andre bare fordi det er lov? Tenkte også over vindretningen, om andre hadde barn med seg, om andre var ferdig å spise etc før jeg tente opp en røyk. Noe annet ER egoistisk.. Og det er det som er temaet her.. At mange ikke tar hensyn. Gratulerer du er en av dem. Og gratulerer, du gir faan og er skikkelig tøff 😉
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #25 Skrevet 13. september 2014 Anti-røykere er jo som kjent ikke av de smarteste. Trakasserer oss som røyker på det groveste. Skal nekte oss og røyke ute til og med. Men men det er jo synd på de, for de klarer jo ikke å tenke på andre enn seg selv. Jeg røyker hvor jeg vil og når jeg vil. Hva anti-røykere mener om det så lenge jeg er ute eller inne i mitt eget hjem bryr meg veldig lite. Lykke til videre i livet. Signerer denne!Hihi. Og dere fremstår som rakettforskere. 😂😂😂 av dum og dummere blir dette dummest. Hohoi det er mye smarte folk her. Anonymous poster hash: 5dbaa...b0a Og det kom fra en Anonym. Alltid anonym da dette ER er anonym forum. Uansett du er da like anonym selv. Kan ikke se etternavnet ditt noe sted. For du heter vel Selma til fornavn?? Eller lyver du? Uansett. Du ble ikke smartere med den siste kommentaren din. Anonymous poster hash: 5dbaa...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå