Gå til innhold

She did it again:villa paprika vs gladehjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er det med de jævla pleddene som skal henge og slenge som om en mann skulle ha ryddet de vekk? Mannen hadde da iallefall tatt de VEKK...

Det har jeg også lurt på! Har flere ganger tatt meg i å tenke "men hvorfor ryddet hun ikke først", før det går opp for meg at det er meningen at teppet skal ligge der i en skrukk. Anonymous poster hash: 26fbe...2ed

dere har ikke peiling på interiør.

Anonymous poster hash: 7e41e...271

Haha, det skal jeg ikke protestere på. Men det er jo ikke fint! Det ser ut som om noen har løpt ut av dusjen og slengt fra seg hånkleet på sofaen. Og hvis det skjer, så pleier jeg å rydde det vekk. Rot kalles det. Og det er mer enn nok i resten av huset, så jeg trenger ikke rot i sofaen (for å være moderne) i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva er det med de jævla pleddene som skal henge og slenge som om en mann skulle ha ryddet de vekk? Mannen hadde da iallefall tatt de VEKK...

Det har jeg også lurt på! Har flere ganger tatt meg i å tenke "men hvorfor ryddet hun ikke først", før det går opp for meg at det er meningen at teppet skal ligge der i en skrukk. Anonymous poster hash: 26fbe...2ed

dere har ikke peiling på interiør.Anonymous poster hash: 7e41e...271

Haha, det skal jeg ikke protestere på. Men det er jo ikke fint! Det ser ut som om noen har løpt ut av dusjen og slengt fra seg hånkleet på sofaen. Og hvis det skjer, så pleier jeg å rydde det vekk. Rot kalles det. Og det er mer enn nok i resten av huset, så jeg trenger ikke rot i sofaen (for å være moderne) i tillegg.

Det ER hennes hjem så hun får gjøre som hun vil. Jeg synes det er fint og de som jobber med interiør mener det samme. Men jaggu godt vi er forskjellige.:)

Anonymous poster hash: 7e41e...271

Skrevet

For meg virker det som det er omvendt. Hun siste skriver jo mye mer utfyllende. Kan virke som hun første bare har lest gjennom og skriver teksten mye kortere. Eller var det det dere mente?

Anonymous poster hash: 2af80...146
Skrevet

Hahaha, morsomt at her på Dib, hvis noen sier noe helt annet enn vedkommende selv så blir man stemplet for å være den personen. Herlighet!

Sannsynligheten er stor! For når noen linker bloggen kommet det opp på redaktørsiden for bloggen. Der man også ser hvor mange som er innom, hvilke som er helt nye osv. Har man i tillegg programmer som statcounter ol. kan man se hvor de er ifra, helt nede til bygdenavn/tettsted pluss ip- adresse. Du ser ikke at de har slike programmer liggende i bakgrunnen ;)

Anonymous poster hash: ce4b1...481

Skrevet

Skjønner ikke hva dere prater om? Kan noen forklare meg hvilken tekst som er lik? Orker ikke scrolle og scrolle og scrolle for å finne det. 

Anonymous poster hash: 77b99...47b

Jeg gadd å scrolle nå, og det er innleggene fra 12/9 som er veldig like. Førsttenkte jag at jeg ikke skjønner hva som er så likt, men nå så jeg det også! :o

Anonymous poster hash: e45cb...9f0

Skrevet

Villapaprika er ufattelig kjedelig og uten talent, mener jeg, og bryr meg midt i rompa.

Anonymous poster hash: 8eaf2...1d8

Kjedelig?? Man kan vel si og mene mye rart om stilen til villapaprika, men kjedelig synes jeg er langt ifra. Man blir jo superstresset heller, og få en intens lyst til å rydde.

Hun har veldig mange fine ting, men sliter litt med å måtte velge mellom dem.

Hun siste synes jeg egentlig hadde litt penere stil, for der var ikke så fullt og overmøblert. Jeg stusset på at pleddene til villapaprika ligger i en krøll, men synes jo egentlig det er helt topp at det er "in" å ha de slik de pleier å ligge hos meg, uansett hvor mange ganger jeg rydder og bretter dem ;)

De helt like innleggene har jeg ikke funnet, men om hun har en historie med kopiering fra før så fortsetter hun vel med det. Hensikten til villapaprika er vel også å inspirere og være et forbilde, og det klarer hun jo til de grader med henne da ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva dere prater om? Kan noen forklare meg hvilken tekst som er lik? Orker ikke scrolle og scrolle og scrolle for å finne det. 

Jeg gadd å scrolle nå, og det er innleggene fra 12/9 som er veldig like. Førsttenkte jag at jeg ikke skjønner hva som er så likt, men nå så jeg det også! :o

Anonymous poster hash: e45cb...9f0

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...