Gå til innhold

She did it again:villa paprika vs gladehjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha, morsomt at her på Dib, hvis noen sier noe helt annet enn vedkommende selv så blir man stemplet for å være den personen. Herlighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier Dette her om dere da? Kan dere ikke bare la jenta være i fred? Og dere skal liksom være voksne og attpåtil mammaen, grøss!!!Anonymous poster hash: 7e41e...271

Ro det ned nå. Bare skriv blogg med egne ord fra nå av så skal vi slutte å henge deg ut.

Du er faktisk litt syk. Anonymous poster hash: 2daf0...406

Eh? kom deg litt ut i frisk luft, det vil hjelpe ;)Anonymous poster hash: 7e41e...271
Hehe. Prøv igjen. Dette forsøket var så dårlig at det falt rett i bakken.

Personangrep fungerer alltid til en viss grad men da har man egentlig tapt sies det. Personlig driter jeg i det og føler meg som en vinner. Jeg kan gjerne starte.

Du er en stakkarslig tosk som kopierer andres blogg på den måten. Har du en diagnose?Anonymous poster hash: 2daf0...406

Er du dum eller? Jeg er ikke henne. Hvor har du det fra?

Du er for mye på nettet.

Meeen.....har sagt mitt i dette teamet, så bye!

Anonymous poster hash: 7e41e...271

Haha. Dette er det tåpeligste. Annonsere det er ditt siste svar og sende signal om at du ikke ser neste svar og dermed har vunnet diskusjonen.

God bedring surehjem :P

Anonymous poster hash: 2daf0...406

Skrevet

Det er mange mobbere her inne, trist at voksne damer rakker ned på hverandre pga en blogg! Voks opp, skaff dere et eget liv!

Anonymous poster hash: e17de...69b

Skrevet

Har ikke rakket ned på hverken den ene eller andre av disse bloggerne, men det er naturlig å reagere på bloggere (i dette tilfelle gladehjemdama) som driver med direkte plagiat!

Anonymous poster hash: 0c1ca...562

Skrevet

Er ikke mobbing og reagere på at hun kopierer en annen sin blogg. Teksten er jo omtrent den samme.

Anonymous poster hash: d9096...b8b

Skrevet

Oj hjelpes.... Noen burde vel nevne det for henne? At hun kopierer til de grader.

Skrevet

Oj hjelpes.... Noen burde vel nevne det for henne? At hun kopierer til de grader.

Det nytter ikke! Mange prøvde å snakke fornuft til henne da hun kopierte mammasilje.no. Silje inkludert. Men hun tror selv at alle andre lyver og at hun skriver teksten helt selv, så noe er galt der. Skremmende at hun har ansvaret for et barn som trenger litt ekstra oppfølging og venter en til.

Anonymous poster hash: 180d6...2e7

Skrevet

Det nytter ikke! Mange prøvde å snakke fornuft til henne da hun kopierte mammasilje.no. Silje inkludert. Men hun tror selv at alle andre lyver og at hun skriver teksten helt selv, så noe er galt der. Skremmende at hun har ansvaret for et barn som trenger litt ekstra oppfølging og venter en til.

Hun ser jo ut som hun trenger litt hjelp da.

Stakkars, hun ser rimelig enfoldig ut.

Skrevet

Har også skrevet til henne men hun nekter å svare ei heller å publisere det jeg spør om. Skremmende til de grader!

Anonymous poster hash: f6743...aab

Skrevet

Kan dere ikke la henne være i fred? Hva så om hun kopierer tekst? Hun bruker sine egne bilder og vil aldri være en fare for andre. Hun kommer jo ikke til å stjele lesere fra de bloggene hun kopierer.

Dette er et ikke-problem!

Anonymous poster hash: 71267...b4f
Skrevet

Kan dere ikke la henne være i fred? Hva så om hun kopierer tekst? Hun bruker sine egne bilder og vil aldri være en fare for andre. Hun kommer jo ikke til å stjele lesere fra de bloggene hun kopierer. Dette er et ikke-problem! Anonymous poster hash: 71267...b4f

Ja, nemlig. Og Villa Paprika plages ikke med det, hvorfor skal dere da?

Skrevet

Kan dere ikke la henne være i fred? Hva så om hun kopierer tekst? Hun bruker sine egne bilder og vil aldri være en fare for andre. Hun kommer jo ikke til å stjele lesere fra de bloggene hun kopierer. Dette er et ikke-problem! Anonymous poster hash: 71267...b4f

Ja, nemlig. Og Villa Paprika plages ikke med det, hvorfor skal dere da? Anonymous poster hash: 7e41e...271

Så hvilke temaer er greit å diskutere på dib da? Fryktelig mye vi skal unngå hvert fall, hadde vært bedre med en oversikt over hva som er akseptert som tema her inne. Bloggere er åpenbart blant mange ikke et ok tema. Må jo for all del ikke kritisere en stakkars blogger eller stille spørsmål ved deres hensikt.

Anonymous poster hash: 59186...f64

Skrevet

Ja, nemlig. Og Villa Paprika plages ikke med det, hvorfor skal dere da? Anonymous poster hash: 7e41e...271

Så hvilke temaer er greit å diskutere på dib da? Fryktelig mye vi skal unngå hvert fall, hadde vært bedre med en oversikt over hva som er akseptert som tema her inne. Bloggere er åpenbart blant mange ikke et ok tema. Må jo for all del ikke kritisere en stakkars blogger eller stille spørsmål ved deres hensikt. Anonymous poster hash: 59186...f64

Men kjære deg hva er vitsen å diskutere dette når selve Villa Paprika damen ikke plages av det, hvorfor skal vi gjøre det da? Og dette her begynner å bli litt for kjedelig, trenger ikke flere emner om denne jenta.

Skrevet

Så hvilke temaer er greit å diskutere på dib da? Fryktelig mye vi skal unngå hvert fall, hadde vært bedre med en oversikt over hva som er akseptert som tema her inne. Bloggere er åpenbart blant mange ikke et ok tema. Må jo for all del ikke kritisere en stakkars blogger eller stille spørsmål ved deres hensikt. Anonymous poster hash: 59186...f64

Men kjære deg hva er vitsen å diskutere dette når selve Villa Paprika damen ikke plages av det, hvorfor skal vi gjøre det da? Og dette her begynner å bli litt for kjedelig, trenger ikke flere emner om denne jenta.Anonymous poster hash: 7e41e...271

Kjære deg... Jeg synes det var gøy å bli mint på denne blogger, grusom som jeg er. Bruker ikke inn å sjekke noen av de regelmessig, bare når noen her inne oppdaterer om at de har oppdatert. Jeg synes ikke det er kjedelig, gøy å følge med. Litt creepy. Så enkel er jeg.

Skrevet

Men kjære deg hva er vitsen å diskutere dette når selve Villa Paprika damen ikke plages av det, hvorfor skal vi gjøre det da? Og dette her begynner å bli litt for kjedelig, trenger ikke flere emner om denne jenta.Anonymous poster hash: 7e41e...271

Kjære deg... Jeg synes det var gøy å bli mint på denne blogger, grusom som jeg er. Bruker ikke inn å sjekke noen av de regelmessig, bare når noen her inne oppdaterer om at de har oppdatert. Jeg synes ikke det er kjedelig, gøy å følge med. Litt creepy. Så enkel er jeg.

Syns at

Så hvilke temaer er greit å diskutere på dib da? Fryktelig mye vi skal unngå hvert fall, hadde vært bedre med en oversikt over hva som er akseptert som tema her inne. Bloggere er åpenbart blant mange ikke et ok tema. Må jo for all del ikke kritisere en stakkars blogger eller stille spørsmål ved deres hensikt.

Alle temaer er vel greit. Men les innleggene i denne tråden da! Dere angriper jenta, mobber henne på det groveste. Sånn syns jeg man kan holde seg for god til. Det er greit å diskutere bloggen og at den er en mer eller mindre kopi, men må man virkelig rive personen i fillebiter?

Anonymous poster hash: 71267...b4f

Skrevet

Hva sier Dette her om dere da? Kan dere ikke bare la jenta være i fred? Og dere skal liksom være voksne og attpåtil mammaen, grøss!!!Anonymous poster hash: 7e41e...271

Ro det ned nå. Bare skriv blogg med egne ord fra nå av så skal vi slutte å henge deg ut.

Eh? kom deg litt ut i frisk luft, det vil hjelpe ;)Anonymous poster hash: 7e41e...271

Personangrep fungerer alltid til en viss grad men da har man egentlig tapt sies det. Personlig driter jeg i det og føler meg som en vinner. Jeg kan gjerne starte.

Du er en stakkarslig tosk som kopierer andres blogg på den måten. Har du en diagnose?Anonymous poster hash: 2daf0...406

Du er for mye på nettet.

Haha. Dette er det tåpeligste. Annonsere det er ditt siste svar og sende signal om at du ikke ser neste svar og dermed har vunnet diskusjonen.

Jøss, når noen er uenig, så MÅ det være den personen? Koko..

Anonymous poster hash: cf1cf...128

Skrevet

Du er for mye på nettet.

Jøss, når noen er uenig, så MÅ det være den personen? Koko..

Anonymous poster hash: cf1cf...128

Skrevet

Villa Paprika liker nok oppmerksomheten siden nesten ingen er innom blogger eller butikken lenger. Og folk klikker seg jo inn via linken her inne- og dermed skjer det jo noe, ihvertfall. :-)

Anonymous poster hash: 8eaf2...1d8
Skrevet

Og hva er det med de jævla pleddene som skal henge og slenge som om en mann skulle ha ryddet de vekk? Mannen hadde da iallefall tatt de VEKK...

Det har jeg også lurt på! Har flere ganger tatt meg i å tenke "men hvorfor ryddet hun ikke først", før det går opp for meg at det er meningen at teppet skal ligge der i en skrukk.

Anonymous poster hash: 26fbe...2ed

Skrevet

Epilepsi er en sykdom ja! Hva trodde du det var, et virus?

Det er tydelig at selv om man er "i overkant interisert i interiør" betyr ikke det at man er noe flink. Putene i det innlegget kræsjet totalt.

Dessuten, trodde ikke epilepsi var en sykdom?

Anonymous poster hash: ad0a7...785

Anonymous poster hash: 7ab4c...fdb

Skrevet

Hun ser jo ut som hun trenger litt hjelp da.

Stakkars, hun ser rimelig enfoldig ut.

Hvem av dem?

Anonymous poster hash: c2c1d...1c2

Skrevet

Oi og huff :(

Anonymous poster hash: 0c1ca...562

Skrevet

Hva er greien med å poste de samme bildene om og om igjen? Ligger akkurat samme bildene av spisestua, sofaen og badet i 10 forskjellige blogginnlegg, minst...

Anonymous poster hash: 43f59...5cc
Skrevet

Skjønner ikke hva dere prater om? Kan noen forklare meg hvilken tekst som er lik? Orker ikke scrolle og scrolle og scrolle for å finne det. 

Anonymous poster hash: 77b99...47b
Skrevet

Og hva er det med de jævla pleddene som skal henge og slenge som om en mann skulle ha ryddet de vekk? Mannen hadde da iallefall tatt de VEKK...

Det har jeg også lurt på! Har flere ganger tatt meg i å tenke "men hvorfor ryddet hun ikke først", før det går opp for meg at det er meningen at teppet skal ligge der i en skrukk. Anonymous poster hash: 26fbe...2ed

dere har ikke peiling på interiør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...