Gå til innhold

Oh my G.. Jeg er barnslig. Hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering: I ettermiddag da han kom hjem fra jobb hadde han jaggumeg kjøpt blomster han også ;) Han beklaget seg over at han hadde vært en "dårlig ektemann" som han selv sa, og gitt meg så lite oppmerksomhet i det siste. Han har også vært ekstra kjælen helt siden han kom hjem. Sa til og med at jeg såg pen ut der jeg stod over middagsgrytene hehe. Mon tro hvor lenge denne hengivenheten varer før han går tilbake i gamle vaner igjen? :P

Men det var visst mer effektivt enn jeg hadde trodd... Hihihi. Har litt dårlig samvittighet nå for å ha lurt ham kjenner jeg. Burde jeg fortelle om pranken, eller la ham gå i troen på at jeg fikk den fra noen andre?Anonymous poster hash: 7ad80...a59

Jeg ville ikke fortalt!

Virker som en fyr som kan trenge å bli gjort oppmerksom på at hvis han ikke tar vare på det han har så vil han miste det. Dette kunne jo vært sant, dersom du var litt mer flørtete og "tilgjengelig" ovenfor andre menn (noe det virker som om han er ovenfor ditto kvinner..)

Innrømmer du dette vil du jo sannsynligvis ikke ha oppnådd noe, kanskje bortsett fra å gjøre deg liten i hans øyne, og det vil du jo definitivt ikke.

Noen ganger er det lov å "ta en spansk en", synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier så klart ikke noe. Dette fungerte og da holder du munn ;)

Anonymous poster hash: 51b50...3f2

Skrevet

Du må ikke si noe

Skrevet

Oppdatering: I ettermiddag da han kom hjem fra jobb hadde han jaggumeg kjøpt blomster han også ;) Han beklaget seg over at han hadde vært en "dårlig ektemann" som han selv sa, og gitt meg så lite oppmerksomhet i det siste. Han har også vært ekstra kjælen helt siden han kom hjem. Sa til og med at jeg såg pen ut der jeg stod over middagsgrytene hehe. Mon tro hvor lenge denne hengivenheten varer før han går tilbake i gamle vaner igjen? :P

Men det var visst mer effektivt enn jeg hadde trodd... Hihihi. Har litt dårlig samvittighet nå for å ha lurt ham kjenner jeg. Burde jeg fortelle om pranken, eller la ham gå i troen på at jeg fikk den fra noen andre?

Anonymous poster hash: 7ad80...a59

Hva enn du gjør, IKKE FORTELL HAN AT DET VAR DEG!

Hvor troende er han til å gå til denne kollegaen? Eller hun til han?

Anonymous poster hash: 9aef3...49d

Skrevet

Ok jeg får la være. Fikk bare så dårlig samvittighet plutselig. Det er nok lite sannsynlig han går til henne, hun derimot er jeg ikke sikker på. Han har sagt at hun er litt som den søstra han aldri fikk, og at han aldri ville gjøre noe for å ødelegge forholdet med å gjøre noe så dumt. Men er jo lett og si da. Jeg følte meg veldig truet selvfølgelig, noe han ikke kunne skjønne. Bå har de ikke hatt kontakt på ei stund i følge ham selv. Håper det...

Skrevet

Nå fikk jeg meg en god latter. Fabelaktig lurt tenk!

Ville ikke sagt noe. Eller kanskje når dere er 80 år og skåler med litt portvin en torsdagkveld:)

Anonymous poster hash: 6e0db...010

Skrevet

MÅ JEG OGSÅ GJØRE EN GANG HAHAHAHAHAHA DRITBRA!! :D

Anonymous poster hash: 70f54...d99
Skrevet

Jeg har gjort det samme engang, men jobbet sammen med typen, og fikk blomstene levert med MYE oppmerksomhet. Veldig vellykket.

En annen gang (med samme fyr) ble jeg drittlei av at han alltid drakk seg drita. En morgen helte jeg vannglasset hans i senga (hans side) da han karret seg til do. Da han kom tilbake merket han det etterhvert, og da foreslo jeg kutt i drikkemengden siden han faktisk pissa i senga.

Det var veldig vellykket, men han var en dyst og det ble uansett slutt.

Er dette det som kalles "kvinnelist"? God helg alle sammen!

Anonymous poster hash: ebcb1...3c4

Skrevet

Ikke si det. Da blir han bare sint!!

Anonymous poster hash: 06070...2fb

Skrevet

Herlighet... Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??? Kjenner ikke mannen igjen jo. Enten har han veldig dårlig samvittighet for noe, eller så har han fått opp øynene litt på at ting ikke har vært så bra i det siste. Han varter opp, gir komplementer, gir meg klem,kyss og skuldremassasje. Kan ikke huske sist det var slik.

Synd jeg måtte lure ham for å få ham til å være mer interessert.

Lurer veldig på hvor lenge dette varer.

Tror dere han har rent mel i posen? Blir nesten litt bekymret av å få en helt annen mann i hus. Dette er nesten for godt til å være sant.

Skrevet

Nei guud, han må ALDRI få vite at du gjorde det selv. Heier på deg, HI, dette var god kvinnelist!

Anonymous poster hash: 8d1a0...4fa

Skrevet

Beste jeg har hørt på lenge! Så bra gjort av deg! Hvis jeg hadde hatt fantasien er dette noe jeg kunne funnet på selv;)

Jeg ville ALDRI sagt det til han. Kanskje om et par år hvis dere har det flott og fint:)

Anonymous poster hash: fa6eb...fb2

Skrevet

Herlighet... Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??? Kjenner ikke mannen igjen jo. Enten har han veldig dårlig samvittighet for noe, eller så har han fått opp øynene litt på at ting ikke har vært så bra i det siste. Han varter opp, gir komplementer, gir meg klem,kyss og skuldremassasje. Kan ikke huske sist det var slik.

Synd jeg måtte lure ham for å få ham til å være mer interessert.

Lurer veldig på hvor lenge dette varer.

Tror dere han har rent mel i posen? Blir nesten litt bekymret av å få en helt annen mann i hus. Dette er nesten for godt til å være sant.

Veldig bra gjort! Og aldri innrøm hva du har gjort - som en sa, i hvert fall ikke før dere er gamle og grå ;)

Avslører du deg så kan det hende han blir snurt, føler seg lurt og går fullstendig i streik - og det vil du jo ikke. Ikke ha dårlig samvittighet - det du gjorde var tydeligvis en veldig, veldig bra ting for forholdet deres! :)

Hadde han ikke hatt rent mel i posen hadde han endret seg på en annen måte, ikke slik han har gjort nå akutt etter du fikk blomster fra en beundrer.

Nå er det tydelig at han har fått en vekker, at han plutselig forstår at andre finner deg interessant og at noen er i ferd med å true hans revir ved å se deg og kanskje til og med prøve å ta deg fra ham.

Det er tydeligvis IKKE det han vil, og derfor har han nå begynt taktikk for å holde på deg selv. Han så jo hvor inderlig glad du ble for blomstene du trodde var fra ham, og det var nok ikke bare godt å forstå at en annen mann kunne gjøre deg så glad - mye mer glad enn han har sett deg på lenge sikkert.

Så stol på ham, og vis ham at du setter pris på oppmerksomheten du nå får. Husk å gi ham oppmerksomhet tilbake også, så det ikke blir enveis fra ham.

Tror jammen dere får en ny vår i høst, jeg! :D

Anonymous poster hash: 51550...da9

Skrevet

Du er ikke barnslig, du er genial!! 😂

Men ikke si noe, vent isåfall noen år 😁

Anonymous poster hash: 99355...da6

Skrevet

Hvordan går det. Fått flere buketter i det siste? ;)

Skrevet

Trist at det må til, men jeg DIGGER at du gjorde det! :D :D

Skrevet

Hadde jeg gjort det mens jeg var med eks hadde det forholdet vært over..

Anonymous poster hash: 9bfb6...133
Skrevet

Hadde jeg gjort det mens jeg var med eks hadde det forholdet vært over..

Anonymous poster hash: 9bfb6...133

Over er det jo uansett, så det skader tydeligvis ikke og prøve!  :fnise:  :fnise:

Skrevet

Jeg dro faktisk dette trikset etter at jeg leste denne tråden. Det funket så innmari bra for HI, så jeg gledet meg skikkelig til å få det samme her. Men det skjedde ikke, ihvertfall ikke umiddelbart. Min samboer ble rasende og veldig redd, og trodde jeg var utro og lurte på hvem som sendte blomster uten å skrive navn. Vi hadde en kjempekrangel, og jeg var fristet til å innrømme alt sammen, spesielt siden han ikke ga seg på at jeg måtte være utro. Heldigvis gikk det seg til, og han har nok vært litt mer oppmerksom denne uka, vært flinkere til å se meg og snakke med meg. Men jeg er ikke sikker på om det var verdt det... :-P

Anonymous poster hash: 47145...dcb

• 11 måneder senere...
Skrevet

Må dytte litt på denne selv om den er gammel. Er spent på om stuntet ditt gav varig endring, eller om det bare ble et blaff som gikk over igjen???

Skrevet

Ho ho ho

Åssen går det a HI??

Anonymous poster hash: 0911c...50c

Skrevet

Må dytte litt på denne selv om den er gammel. Er spent på om stuntet ditt gav varig endring, eller om det bare ble et blaff som gikk over igjen???

hehe glad for at du dyttet. Synes det var en genial tråd! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...