Gå til innhold

Oh my G.. Jeg er barnslig. Hehe..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fantastisk bra gjort.

Denne likte jeg.

Endret av Tro smo konosoro
Skrevet

You go girl! :-)

Anonymous poster hash: 70f90...7a3
Skrevet

Hehe! Denne likte jeg😄 Denne kunne jeg tenke meg å bruke selv.

Anonymous poster hash: c90f0...9a7

Skrevet

Så barnslig kunne faktisk jeg også vært. :fnise: 

Kanskje mannen din tar et hint nå?

Skrevet

Haha :D 

Anonymous poster hash: 9aef3...49d
Skrevet

Kanskje han skjønner at han må skjerpe seg litt:p

Anonymous poster hash: 6f9fc...844
Skrevet

Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer.

Det hadde tatt seg ut liksom. :P

Anonymous poster hash: 0d1d7...08e

Skrevet

Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer.

Det hadde tatt seg ut liksom. :PAnonymous poster hash: 0d1d7...08e

Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror.

Anonymous poster hash: 15a91...7f0

Skrevet

Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror.

Jepp. De er enkle slik. Får ikke håpe det for HI's skyld. Det hadde vært kjempe trist for alle parter.

Skrevet

Hehe ja hvis det at kona får oppmerksomhet fra noen andre gjør at han går henn og er utro så var han ikke noe å samle på likevel. Da har jeg det bedre foruten altså. En så tikkende bombe ville ha smelt før eller senere uansett.

Han vet at jeg aldri ville vært utro, og at det jaggu meg er liten mulighet for det for tiden, men det skader ikke at han kan se at andre ogdå kan finne meg interresant.

HI

Anonymous poster hash: 7ad80...a59

Skrevet

Jepp. De er enkle slik. Får ikke håpe det for HI's skyld. Det hadde vært kjempe trist for alle parter.

Jeg tror også menn er enkle, og i dette tilfellet tror jeg de er såpass enkle at han først og fremst vil beskytte det som er 'hans' og dermed vil glemme en evt annen kvinne :)

Hehe, håper han kjenner det langt ned i magen, HI :D

Anonymous poster hash: 77daa...fe6

Skrevet

smart! hehe kansje jeg får prøve det selv ^^, 

Anonymous poster hash: 59c3d...166
Skrevet

Hehe jeg gjorde noe litt lignende med en ungdomskjæreste jeg hadde for mange år siden. Han var litt av en flørt og jeg var sjalu og ville han skulle føle det samme. Da jeg takket ham for gaven (hadde kjøpt et smykke, og sa at jeg fant det i postkassen) smilte han bare og sa værsegod, glad du likte det og kysset meg på kinnet ;) Det forholdet varte ikke lenge for å si det slik :P

Skrevet

Smart😂

Anonymous poster hash: 38f63...181

Skrevet

Jeg tror også menn er enkle, og i dette tilfellet tror jeg de er såpass enkle at han først og fremst vil beskytte det som er 'hans' og dermed vil glemme en evt annen kvinne :)

Hehe, håper han kjenner det langt ned i magen, HI :D

Anonymous poster hash: 77daa...fe6

Det tror jeg også!

HI, en god ide. Kan faktisk hende jeg benytter meg av dette en gang ;)

Anonymous poster hash: 0f76e...e0d

Skrevet

Veldig kult!

Anonymous poster hash: b596b...2b9

Skrevet

Kanskje jeg skal gjøre dette i morgen når jeg fyller år. Vi har ikke så veldig god råd så mannen kjøper aldri noe til meg, har ikke gjort det de siste 8 årene tror jeg. Synes det er litt sårt siden han kan spare en tier til dagen hele året så kan an faktisk spandere NOE på meg, men han gjør det ikke, bruker heller penger på hobbyen sin. 

Tipper han hadde blitt lang i masken om jeg hadde gjort som deg HI. 

Anonymous poster hash: 739e4...a29
Skrevet

Oppdatering: I ettermiddag da han kom hjem fra jobb hadde han jaggumeg kjøpt blomster han også ;) Han beklaget seg over at han hadde vært en "dårlig ektemann" som han selv sa, og gitt meg så lite oppmerksomhet i det siste. Han har også vært ekstra kjælen helt siden han kom hjem. Sa til og med at jeg såg pen ut der jeg stod over middagsgrytene hehe. Mon tro hvor lenge denne hengivenheten varer før han går tilbake i gamle vaner igjen? :P

Men det var visst mer effektivt enn jeg hadde trodd... Hihihi. Har litt dårlig samvittighet nå for å ha lurt ham kjenner jeg. Burde jeg fortelle om pranken, eller la ham gå i troen på at jeg fikk den fra noen andre?

Anonymous poster hash: 7ad80...a59

Skrevet

Jeg har det litt som deg, blir litt "tilsidesatt". Hadde lett gjort dette hadde det passet seg slik!

Veldig bra, og at det funka! Woop woop! Haha!!

Anonymous poster hash: 8af2a...995

Skrevet

La ham gå i troen - absolutt!

Skrevet

Dette synes jeg var genialt!

Nei, du må ikke avsløre deg! Da slapper han jo av og glir tilbake til sitt gamle jeg altfor fort.

Hva om du er litt ekstra opprømt og hemmelighetsfull i dagene fremover. Hvis han spør hva som har skjedd kan du jo si noe sånt som: "Ingenting, bare hatt en VELDIG bra dag!" (prøv å rødme litt samtidig og unngå blikket hans mens du smiler) Trenger ikke å dra det så veldig langt, men han har visst litt godt av å kjenne på usikkerhet den mannen din ;)

Anonymous poster hash: 5d1e4...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...