Populært innlegg Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 Populært innlegg #1 Skrevet 12. september 2014 Vel jeg har gjort noe ufattelig barnslig, hehe men det var jaggu litt morsomt også. Saken er den at vi har vært gift i 7 år, fått 3 barn og mannen har alltid væry veldig dårlig på å gi meg noe form for oppmerksomhet, både i tid, ord eller i gaver. Jeg har vært veldig sår på dette, og fortalt ham at jeg av og til trenger litt bekreftelse på at han faktisk bryr seg om meg som kvinne, og ikke bare som mor til hans barn. Etter en ganske røff periode med ny baby, mann som overhodet ikke virket intressert, og som i tillegg fikk i mine øyne ett litt vel godt vennsksp til en kvinnelig kollega, (selv om jeg gjentatte ganger fortalte at det såret meg, da jeg følte hun fikk mer av hans oppmerksomhet enn det jeg gjorde) så fikk jeg nok. Jeg følte meg tatt for gitt rett og slett. Så i går, dro jeg på blonsterbutikken, kjøpte en bukett veldig flotte roser og et kort. Skrev på det så ulik skrift som mulig. Gjemte blomstrene til han dro ut en tur, og satte de fram. På kortet stod det. Til den flotteste dama i byn. Hilsn beundrern. Da han kom hjem, gikk jeg bort til ham med tårevåte øyne, kysset ham inderlig og sa at dette var akkurat det jeg trengte, og at jeg var sååå glad for at han endelig hadde skjønt at det var slike ting som gjorde at jeg følte meg elsket. Han ble rimelig forfjamset, så jeg viste ham blomstrene. Da han sa at det ikke var ham, lo jeg spøkefult og sa han var en spøkefugl. Han ble helt forvirret og sa igjen at det ikke var ham. Jeg sayte opp en skuffet mine og sa jaja. Det var hyggelig så lenge det varte. Nå går han rundt og lurer på hvem som har kjøpt meg blomster. Hele kvelden i går gikk han rundt å hintet frempå om jeg hadde møtt noen nye, om det var noen nye på jobben o.l. hihihi. Huff jeg er så barnslig og patetisk, men lever nok på denne en stund Anonymous poster hash: 7ad80...a59
Tro smo konosoro Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 (endret) Fantastisk bra gjort. Denne likte jeg. Endret 12. september 2014 av Tro smo konosoro
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 You go girl! :-) Anonymous poster hash: 70f90...7a3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Hehe! Denne likte jeg😄 Denne kunne jeg tenke meg å bruke selv. Anonymous poster hash: c90f0...9a7
Mamalarma Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Så barnslig kunne faktisk jeg også vært. Kanskje mannen din tar et hint nå?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Haha Anonymous poster hash: 9aef3...49d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Kanskje han skjønner at han må skjerpe seg litt:p Anonymous poster hash: 6f9fc...844
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer. Det hadde tatt seg ut liksom. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer. Det hadde tatt seg ut liksom. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror. Anonymous poster hash: 15a91...7f0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer. Det hadde tatt seg ut liksom. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror. Anonymous poster hash: 15a91...7f0 Jepp. De er enkle slik. Får ikke håpe det for HI's skyld. Det hadde vært kjempe trist for alle parter. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Hehe ja hvis det at kona får oppmerksomhet fra noen andre gjør at han går henn og er utro så var han ikke noe å samle på likevel. Da har jeg det bedre foruten altså. En så tikkende bombe ville ha smelt før eller senere uansett. Han vet at jeg aldri ville vært utro, og at det jaggu meg er liten mulighet for det for tiden, men det skader ikke at han kan se at andre ogdå kan finne meg interresant. HI Anonymous poster hash: 7ad80...a59
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer. Det hadde tatt seg ut liksom. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror. Anonymous poster hash: 15a91...7f0 Jepp. De er enkle slik. Får ikke håpe det for HI's skyld. Det hadde vært kjempe trist for alle parter. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Jeg tror også menn er enkle, og i dette tilfellet tror jeg de er såpass enkle at han først og fremst vil beskytte det som er 'hans' og dermed vil glemme en evt annen kvinne Hehe, håper han kjenner det langt ned i magen, HI Anonymous poster hash: 77daa...fe6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 smart! hehe kansje jeg får prøve det selv ^^, Anonymous poster hash: 59c3d...166
Sjokoladebanan Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Hehe jeg gjorde noe litt lignende med en ungdomskjæreste jeg hadde for mange år siden. Han var litt av en flørt og jeg var sjalu og ville han skulle føle det samme. Da jeg takket ham for gaven (hadde kjøpt et smykke, og sa at jeg fant det i postkassen) smilte han bare og sa værsegod, glad du likte det og kysset meg på kinnet Det forholdet varte ikke lenge for å si det slik
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Smart😂 Anonymous poster hash: 38f63...181
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Kanskje usikkerheten han nå føler er det siste han trenger for å havne i denne kvinnelige kollegaens armer. Det hadde tatt seg ut liksom. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Samme tenkte jeg. Det er litt typisk menn, de gjør gjerne det motsatte av det vi tror. Anonymous poster hash: 15a91...7f0 Jepp. De er enkle slik. Får ikke håpe det for HI's skyld. Det hadde vært kjempe trist for alle parter. Anonymous poster hash: 0d1d7...08e Jeg tror også menn er enkle, og i dette tilfellet tror jeg de er såpass enkle at han først og fremst vil beskytte det som er 'hans' og dermed vil glemme en evt annen kvinne Hehe, håper han kjenner det langt ned i magen, HI Anonymous poster hash: 77daa...fe6 Det tror jeg også! HI, en god ide. Kan faktisk hende jeg benytter meg av dette en gang Anonymous poster hash: 0f76e...e0d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Veldig kult! Anonymous poster hash: b596b...2b9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Kanskje jeg skal gjøre dette i morgen når jeg fyller år. Vi har ikke så veldig god råd så mannen kjøper aldri noe til meg, har ikke gjort det de siste 8 årene tror jeg. Synes det er litt sårt siden han kan spare en tier til dagen hele året så kan an faktisk spandere NOE på meg, men han gjør det ikke, bruker heller penger på hobbyen sin. Tipper han hadde blitt lang i masken om jeg hadde gjort som deg HI. Anonymous poster hash: 739e4...a29
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Oppdatering: I ettermiddag da han kom hjem fra jobb hadde han jaggumeg kjøpt blomster han også Han beklaget seg over at han hadde vært en "dårlig ektemann" som han selv sa, og gitt meg så lite oppmerksomhet i det siste. Han har også vært ekstra kjælen helt siden han kom hjem. Sa til og med at jeg såg pen ut der jeg stod over middagsgrytene hehe. Mon tro hvor lenge denne hengivenheten varer før han går tilbake i gamle vaner igjen? Men det var visst mer effektivt enn jeg hadde trodd... Hihihi. Har litt dårlig samvittighet nå for å ha lurt ham kjenner jeg. Burde jeg fortelle om pranken, eller la ham gå i troen på at jeg fikk den fra noen andre? Anonymous poster hash: 7ad80...a59
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #21 Skrevet 12. september 2014 Jeg har det litt som deg, blir litt "tilsidesatt". Hadde lett gjort dette hadde det passet seg slik! Veldig bra, og at det funka! Woop woop! Haha!! Anonymous poster hash: 8af2a...995
Storebror & Lillebror Skrevet 12. september 2014 #22 Skrevet 12. september 2014 La ham gå i troen - absolutt!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #24 Skrevet 12. september 2014 Dette synes jeg var genialt! Nei, du må ikke avsløre deg! Da slapper han jo av og glir tilbake til sitt gamle jeg altfor fort. Hva om du er litt ekstra opprømt og hemmelighetsfull i dagene fremover. Hvis han spør hva som har skjedd kan du jo si noe sånt som: "Ingenting, bare hatt en VELDIG bra dag!" (prøv å rødme litt samtidig og unngå blikket hans mens du smiler) Trenger ikke å dra det så veldig langt, men han har visst litt godt av å kjenne på usikkerhet den mannen din Anonymous poster hash: 5d1e4...a5b
Honningmelon Skrevet 12. september 2014 #25 Skrevet 12. september 2014 Ikke si noe. Da ødelegger du alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå