Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Du er bra dum hvis du sier ja, hva feiler deg? Eier du ikke morsfølelse og beskyttelsestrang? For all del, ikke gi fra deg passene til ungene samme søren. Anonymous poster hash: 70684...aaa
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #28 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e Det er ikke plutselig her og nå, han har spurt tusen ganger dem siste årene men jeg har sltid sagt nei. Med samme argumentene Anonymous poster hash: 0b395...c9c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e Det er ikke plutselig her og nå, han har spurt tusen ganger dem siste årene men jeg har sltid sagt nei. Med samme argumentene Anonymous poster hash: 0b395...c9c I rest My case - en namn som "aldri" ser ungene sine, men maser stadig om å ta de med til utlandet - disse klokkene mine ble ikke noe roligere. Anonymous poster hash: 1c409...89e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #31 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e Det er ikke plutselig her og nå, han har spurt tusen ganger dem siste årene men jeg har sltid sagt nei. Med samme argumentene Anonymous poster hash: 0b395...c9c I rest My case - en namn som "aldri" ser ungene sine, men maser stadig om å ta de med til utlandet - disse klokkene mine ble ikke noe roligere. Anonymous poster hash: 1c409...89e Vel, for å forklare, han har en merkelig illusjon om at han og ungene skal skape et tettere bånd om de får være med han på eventyr i utlandet. Han reiser vanvittig mye og å reise for han er ensbetydende med lykke og det perfekte liv. det at jeg ikke reiser land og strand rundt med ungene synes han er på kanten ødeleggende for dem. Så jada, folk har forskjellig syn på ting og noen merkeligere enn andre.. Har ikke tenkt å si ja, bare så det er sagt, er bare så innmarri lei av å høre han si at det er jeg som er så utrolig teit og at alle andre mødre ville latt barna fra med pappan. Så at mange ikke ville latt barna dratt er fint å se, så kan vet jeg iallfall at jeg ikke er så sær og vanskelig som han vil ha det til. Anonymous poster hash: 0b395...c9c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #32 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e Det er ikke plutselig her og nå, han har spurt tusen ganger dem siste årene men jeg har sltid sagt nei. Med samme argumentene Anonymous poster hash: 0b395...c9c I rest My case - en namn som "aldri" ser ungene sine, men maser stadig om å ta de med til utlandet - disse klokkene mine ble ikke noe roligere. Anonymous poster hash: 1c409...89e Vel, for å forklare, han har en merkelig illusjon om at han og ungene skal skape et tettere bånd om de får være med han på eventyr i utlandet. Han reiser vanvittig mye og å reise for han er ensbetydende med lykke og det perfekte liv. det at jeg ikke reiser land og strand rundt med ungene synes han er på kanten ødeleggende for dem. Så jada, folk har forskjellig syn på ting og noen merkeligere enn andre.. Har ikke tenkt å si ja, bare så det er sagt, er bare så innmarri lei av å høre han si at det er jeg som er så utrolig teit og at alle andre mødre ville latt barna fra med pappan. Så at mange ikke ville latt barna dratt er fint å se, så kan vet jeg iallfall at jeg ikke er så sær og vanskelig som han vil ha det til. Anonymous poster hash: 0b395...c9c Bra!!! Her er vi også veldig glad i å reise, og tar med ungene på tur - eldste har vært på tur alene med pappan til utlandet og snart skal neste også - litt alene tid har de godt av. Men en vesens forskjell er at pappan her bor med de og deltar i deres liv hver dag. Jeg ser sånn sett din ex sitt synspunkt, men dersom han ikke kan delta i hverdagen kan han ikke ta festen. Anonymous poster hash: 1c409...89e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #33 Skrevet 13. september 2014 Uff, han presser på og jeg synes det er ubehagelig. Dem er på samvær der nå og det går jo greit men jeg blir syk av bekymring av å tenke på at dem reiser med han alene.. Han sier at jeg må tenke meg godt og ta det kloke valget (som er å la dem dra i følge han selvfølgelig), at dem fortjener en tur med han nå siden han har vært borte hele sommeren. At det er viktig mtp å lære dem språket i hans land. At han fortjener det.. Sier han har gitt meg tig og tålmodighet til å få meg til å stole på han.. Men det er ikke så lett, han har vært mer borte enn hjemme, har enda ikke klart å få seg jobb her og lever fra hånd til munn, og ikke minst tidligere erfaringer. De tidligere episodene er ganske drøye men han bedyrer han ikke er sånn nå Anonymous poster hash: 0b395...c9c Jeg skjønner ikke at dette er noe å lure på - hva er hans intensjoner for plutselig å ville ha de nå, og så på død og liv utenlands? Her ringer alle mine varselklokker! Anonymous poster hash: 1c409...89e Det er ikke plutselig her og nå, han har spurt tusen ganger dem siste årene men jeg har sltid sagt nei. Med samme argumentene Anonymous poster hash: 0b395...c9c I rest My case - en namn som "aldri" ser ungene sine, men maser stadig om å ta de med til utlandet - disse klokkene mine ble ikke noe roligere. Anonymous poster hash: 1c409...89e Vel, for å forklare, han har en merkelig illusjon om at han og ungene skal skape et tettere bånd om de får være med han på eventyr i utlandet. Han reiser vanvittig mye og å reise for han er ensbetydende med lykke og det perfekte liv. det at jeg ikke reiser land og strand rundt med ungene synes han er på kanten ødeleggende for dem. Så jada, folk har forskjellig syn på ting og noen merkeligere enn andre.. Har ikke tenkt å si ja, bare så det er sagt, er bare så innmarri lei av å høre han si at det er jeg som er så utrolig teit og at alle andre mødre ville latt barna fra med pappan. Så at mange ikke ville latt barna dratt er fint å se, så kan vet jeg iallfall at jeg ikke er så sær og vanskelig som han vil ha det til. Anonymous poster hash: 0b395...c9c Bra!!! Her er vi også veldig glad i å reise, og tar med ungene på tur - eldste har vært på tur alene med pappan til utlandet og snart skal neste også - litt alene tid har de godt av. Men en vesens forskjell er at pappan her bor med de og deltar i deres liv hver dag. Jeg ser sånn sett din ex sitt synspunkt, men dersom han ikke kan delta i hverdagen kan han ikke ta festen. Anonymous poster hash: 1c409...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå