Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #26 Skrevet 12. september 2014 Tror i grunn at det viktigste er å ha like/kompatilbe grunnverdier og tanker rundt penger, religion, oppdragelse, likestilling og livet generelt. Fritidsinteresser er mindre nøye, selv om det er kjekt å tilbringe tid sammen, og man må i det minste være enig i hvordan fritiden skal defineres og brukes (for man ikke skal ende opp f.eks. med frustrert kone hjemme med barn hele helgen mens mannen trener til Norsemann). Temperament kan være veldig forskjellig så lenge man klarer å leve med forskjellene. Ser på foreldrene mine (gift i 40 år), svigers (passerte gullbryllup før den ene dødde) og oss (20 år sammen): Mine foreldre: like verdier, få/ingen felles fritidsinteresser, forskjellig temperament Svigers: like verdier, noen felles fritidsinteresser, forskjellig temperament (dog ikke ild og vann som mine) Oss: like verdier, like interesser, forskjellig temperament (der snakker man vulkan vs. stål selvkontroll) Den største forskjellen mellom oss og våre respektive foreldre er at vi stort sett er sammen hele tiden på fritiden. Anonymous poster hash: 843fd...5df
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #27 Skrevet 12. september 2014 Vi er like på en prikk når det gjelder drt aller, aller meste. Som personer er vi litt ulike, jeg er distrė, ustrukturert og veldig emosjonelt involvert i ting, han er rolig, kontrollert og diplomatisk. Selv om personlighetene våre er grunnleggende ulike, så er vi utrolig synkroniserte. Vi tenker det samme som hverandre og fullfører hverandres setninger støtt. Vi deler mer eller mindre alt av musikk, film, politiske standpunkt, humor, sexpreferanser osv. Anonymous poster hash: b1f57...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå