Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 www.mensa.no/iq/hjemmetest Denne testen finner man på mensa sine egne sider, og jeg har tatt testen før, men det er nok 15 år siden. For 15 år siden hadde jeg 127 i iq (jeg var 17 år den gangen), nå fikk jeg 123. Jeg blir tydeligvis dummere med alderen Anonymous poster hash: b90aa...c05
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Tok nettopp denne. 127 var min score. Lettere sjokkert
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 IQ'en går faktisk nedover når man blir eldre. Tror det snur når man er 16-18, om jeg husker rett. Var det på Typisk deg på TVNorge de sa det, kanskje? Anonymous poster hash: 46126...c40
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 IQ'en går faktisk nedover når man blir eldre. Tror det snur når man er 16-18, om jeg husker rett. Var det på Typisk deg på TVNorge de sa det, kanskje? Anonymous poster hash: 46126...c40 Er det sant? Er man på topp når man er 16-18 år? Hehe, da er jo ikke jeg så unormal likevel som hadde høyere iq som 17 åring enn 32-åring HI Anonymous poster hash: b90aa...c05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Tok nettopp denne. 127 var min score. Lettere sjokkert Det er jeg ikke sjokkert over. Du framstår som veldig oppegående på forumet og at det gjenspeiler seg i logikk/intelligens, forundrer ikke meg HI Anonymous poster hash: b90aa...c05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk 130. Ett poeng for lite for å kunne bli medlem av Mensa. Noe som ikke planlegger meg. Ingen som kjenner meg vet at jeg har høy IQ. Holder det for meg selv. Men det har hjulpet meg å gjøre det bra på skolen og senere som student, med minimalt med innsats. Anonymous poster hash: b64b8...cff
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 IQ'en går faktisk nedover når man blir eldre. Tror det snur når man er 16-18, om jeg husker rett. Var det på Typisk deg på TVNorge de sa det, kanskje? Anonymous poster hash: 46126...c40 Er det sant? Er man på topp når man er 16-18 år? Hehe, da er jo ikke jeg så unormal likevel som hadde høyere iq som 17 åring enn 32-åring HI Anonymous poster hash: b90aa...c05 Ja, det er visst det Selv var jeg mensakvalifisert som 14-åring, men da jeg skulle sjekke igjen for en stund tilbake var jeg akkurat under grensen. Ikke at jeg tror jeg går glipp av noe, men jeg ble nesten litt trist av å tenke på det Anonymous poster hash: 46126...c40
Julie (: Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk 135 på den testen da jeg tok den, så bestemte meg for å ta den organiserte testen til Mensa. Venter på svar nå, superspent
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Sist jeg tok mensatest på nett fikk jeg 132. Må nesten ta en ny en og se om jeg har blitt dummere Anonymous poster hash: fcdc5...f9d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Jeg fikk 135 på den testen da jeg tok den, så bestemte meg for å ta den organiserte testen til Mensa. Venter på svar nå, superspent Det er spennende! Du får oppdatere her Hvordan foregår den organiserte testen til Mensa? HI Anonymous poster hash: b90aa...c05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Dette fikk jeg til svar: "Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt" Haha så jeg har så lav iq at den ikke kan måles?😫 Anonymous poster hash: 0a597...748
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 125 Anonymous poster hash: 1ac40...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Dette fikk jeg til svar: "Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt" Haha så jeg har så lav iq at den ikke kan måles?😫 Anonymous poster hash: 0a597...748 Hehe😜 Aner ikke hvor grensene går. Logisk sans er kanskje ikke din sterkeste side😊 Anonymous poster hash: b90aa...c05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Ha ha... Jeg fikk 117. Hadde engang ganske mye mer. Lurer på om det er alderen ja. Anonymous poster hash: 18bef...63c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Tok nettopp denne. 127 var min score. Lettere sjokkert Det er jeg ikke sjokkert over. Du framstår som veldig oppegående på forumet og at det gjenspeiler seg i logikk/intelligens, forundrer ikke meg HI Anonymous poster hash: b90aa...c05 DEN kommentaren likte jeg bedre enn scoren min 😘
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Fikk 115 når jeg kun gjetta i full fart. orka ikke bruke mer enn 10 minutter på testen siden jeg er sliten Anonymous poster hash: b3dd0...ebb
Iiiiik Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 IQ'en går faktisk nedover når man blir eldre. Tror det snur når man er 16-18, om jeg husker rett. Var det på Typisk deg på TVNorge de sa det, kanskje? Anonymous poster hash: 46126...c40 Er det sant? Er man på topp når man er 16-18 år? Hehe, da er jo ikke jeg så unormal likevel som hadde høyere iq som 17 åring enn 32-åring HI Anonymous poster hash: b90aa...c05 Nei, det er ikke riktig. Eller, det kommer kanskje an på testen, men den normerte testen som brukes mest i Norge er WAIS (for voksne) og der er man ikke på topp så tidlig i livet. Har det ikke helt klart nå, men tror man er på topp et sted rundt 35 på den.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 Jeg har blitt testet ved flere anledninger og ligger på rundt 140. Samboeren min ligger på 160. Anonymous poster hash: 4149e...e46
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #20 Skrevet 10. september 2014 Dette fikk jeg til svar: "Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt" Haha så jeg har så lav iq at den ikke kan måles? Anonymous poster hash: 0a597...748 Fikk også den, men jeg stoppa etter oppgave 15. Er nok for de som ikke fullfører den? Anonymous poster hash: 50c15...9eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #21 Skrevet 10. september 2014 Huff... Jeg brukte 6 minutter. Fikk 110... SHEMPEBRA.... Anonymous poster hash: bd997...f99
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #22 Skrevet 11. september 2014 Dette fikk jeg til svar: "Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt" Haha så jeg har så lav iq at den ikke kan måles? Anonymous poster hash: 0a597...748 Fikk også den, men jeg stoppa etter oppgave 15. Er nok for de som ikke fullfører den? Anonymous poster hash: 50c15...9eb Jeg fullførte den, men var noen oppgaver jeg hoppet over. Anonymous poster hash: 0a597...748
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #23 Skrevet 11. september 2014 Dette fikk jeg til svar: "Din IQ ligger nedenfor området testen er beregnet på. Vi regner med å utvide dette området så snart vi har samlet mer data. Husk at det er lurt å trene på å ta slike tester - det finnes mange å velge mellom og du finner en del av dem på forumet vårt" Haha så jeg har så lav iq at den ikke kan måles? Anonymous poster hash: 0a597...748 Fikk også den, men jeg stoppa etter oppgave 15. Er nok for de som ikke fullfører den? Anonymous poster hash: 50c15...9eb Jeg fullførte den, men var noen oppgaver jeg hoppet over. Anonymous poster hash: 0a597...748 Måtte ta den på nytt. Kan ikke leve med forrige resultat. Nå fikk jeg 115. Så får unnskylde meg med at jeg var trøtt i går! Hehe;) Anonymous poster hash: 0a597...748
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #24 Skrevet 11. september 2014 131 Anonymous poster hash: 9a405...245
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #25 Skrevet 11. september 2014 Er ikke gjennomsnittet i befolkningen 100? Det er i så fall rart at så mange ligger langt over hundre. Anonymous poster hash: 14a13...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå