Gå til innhold

Da var jeg lei- klipte jentungen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dei andre ti?

Haha! Dagens!:)

Anonymous poster hash: f23b5...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøst deg med at når hun blir voksen, kommer dere begge til å le av dette.

Skrevet

Ingen kvinner i dette hus får lov å klippe seg av husfaren. Glad og lettet sistemann ble hankjønn.

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Skrevet

Min kompis snakket ikke til mora si på 25 dager når han var fire år. Han hadde ramla på isen og mente det var hennes skyld.

En fireåring som ikke snakker med sin mor på 25 dager?!? Og det ble folk av ham?

Anonymous poster hash: 1b68e...8ab

Haha. Faktisk ja. En kjekk og god gutt. Godt gift, snill og har aldri sett han sint. ;)

Jeg flirer så av den historien. Moren hans var fortsatt litt sår pga det.

Anonymous poster hash: f44e1...0c0

Skrevet

Vet du, det der synes jeg er et overtramp! Virkelig drøyt! Hun er for liten til å forstå ang stell osv, og slike trusler er så dumt. Og å klippe det så kort var vel ikke vits? Hvordan hadde du følt deg om noen bare klippa deg kort? Selv barn er opptatt av utseende. Du burde heller tatt henne med til frisør og gjort det fint! Klippa til en grei lengde. Gjort dette fordi hun ikke kan ha langt hår, ikke som straff...

Anonymous poster hash: 5accd...831

Skrevet

Skjønner jeg veldig godt. Håpløst med så langt hår når hun ikke vil stelle det altså. Det vokser ut igjen og i mellomtiden får hun lære seg å kjemme og vaske håret. 

Anonymous poster hash: a934f...94f

Enig.

Skrevet

Aiaiaiai-boff!

jepp.....

Anonymous poster hash: ef867...318

Skrevet

Jeg skjønner behovet for å klippe henne kortere, men jeg skjønner ikke hvordan du valgte å håndtere det. Det høres for meg ut som at du har gjort dette med sinne.

Forhåpentlig har dere er godt forhold i utgangspunktet, for dette er vanskelige emosjoner å rydde opp i. Jenta di føler seg ekstremt krenket med god grunn.

Skrevet

Hmm lurer på om jeg gjorde feil - nå har hun ikke snakket til meg siden jeg klippet henne - snakker kun med faren og overhører alt jeg sier.

Anonymous poster hash: 2a0cd...68d

HAHAHA!!! Har ikke lest alle kommentarene, men håper flere enn meg har kommentert at dette er et av de mest åpenbare trollinnleggene på lang tid. "Hun hadde hår til livet, jeg klippet det til ørene, men oi, nå vil hun ikke snakke med meg, kanskje det var feil"?  :fnise:

Anonymous poster hash: 361c1...dde

Skrevet

Og dei andre ti?

De andre ti hæ?

Ja kall meg gjerne dum:p

Anonymous poster hash: 9b5c3...2e3

Skrevet

Og dei andre ti?

De andre ti hæ?

Ja kall meg gjerne dum:p

Anonymous poster hash: 9b5c3...2e3

Elleve små troll?

Anonymous poster hash: 361c1...dde

Skrevet

Jeg var hos en tante på sommerferie da jeg var sånn 5 år. Hun klipte meg heeelt kort😳 mamma var flyforbanna på henne da vi kom hjem. Haha! Men selv husker jeg ingenting av det altså. Det vokser ut igjen:) skjønner deg godt!

Anonymous poster hash: 2f543...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...