GĂ„ til innhold

Har alle stebarn en ustabil biomor?😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Jeg er mor eller mamma til mine barn.

Anonymous poster hash: a8a26...7c9

Biomor er bare en beskrivelse, det er ikke ment som noe negativt slik jeg forstÄr.

Dere vet hva det stÄr for, fatter ikke at folk henter seg opp i det.

Anonymous poster hash: 7d717...b38

Det holder lenge med Ă„ si mor vel? Det trenger ingen mer beskrivelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Skulle akkurat til Ă„ skrive det samme.

Anonymous poster hash: d6eff...6ee

Skrevet

Dersom det blir slutt mellom meg og min samboer, kan en eventuell ny kjÊreste/samboer/kone vÄge seg Ä omtale meg som biomor! Jeg er mor eller mamma. Er det et begrep dere utelukkende bruker her inne, eller er det noe dere faktisk sier hÞyt og har for vane Ä bruke ved omtale av barnets mor? Det er en helt utrolig fjern ting Ä si!

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Biomor er bare en beskrivelse, det er ikke ment som noe negativt slik jeg forstÄr.

Nei, det holder ofte ikke. Mange barn har i dag i praksiss to mĂždre og to fedre. For dem som ikke kjenner dem veldig godt er det umulig Ă„ vite hvilke av mĂždrene og fedrene som er de biologiske. Da er det veldig greit Ă„ bruke uttrykk som biomor/far og stemor/far. Ganske mange bruker ordet barnefar og barnets far. Det blir akkurat det samme.

Anonymous poster hash: a9a6a...b23

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Nei, det holder ofte ikke. Mange barn har i dag i praksiss to mĂždre og to fedre. For dem som ikke kjenner dem veldig godt er det umulig Ă„ vite hvilke av mĂždrene og fedrene som er de biologiske. Da er det veldig greit Ă„ bruke uttrykk som biomor/far og stemor/far. Ganske mange bruker ordet barnefar og barnets far. Det blir akkurat det samme.

om barnets far, ikke og barnets far

Skrevet

Hehe. I vÄrt tilfelle har "bimor" fremdeles sterke fÞlelser for mannen (det er jo bare Ätte Är siden det ble slutt, liksom), og hun er sÄ sjalu pÄ at vi har fÄtt barn sammen (hennes egne ord) at hun nekter barnefar Ä treffe datteren sin. I tillegg ER hun virkelig ustabil, og hun har flere bekymringsmeldinger hos barnevernet som setter spÞrsmÄlstegn ved hvorvidt hun er skikket til Ä ta seg av barnet sitt i det hele tatt. Vi har ikke Þkonomisk mulighet til Ä gÄ til retten, og barnevernet kan ikke hjelpe oss med Ä fÄ samvÊr. Men alt dette skyldes vel at jeg er sjalu pÄ at de har et barn sammen, og er ute etter Ä sverte biomor, eller? LOL

Anonymous poster hash: 0cbca...348

Skrevet

Moren til mitt stebarn ER ustabil, ja. BÄde nÄr det kommer til personlighet og livsstil. Kanskje litt av Ärsaken til at hun kun fÄr et minimum av samvÊr med alle sine barn, med tilsyn. Men jeg har likevel aldri omtalt henne som ustabil her inne (fÞr nÄ). Tror nok mange kaster av seg mye frustrasjon pÄ et "anonymt" nettforum, og ordlegger seg pÄ en litt overdreven mÄte.

Anonymous poster hash: 59320...0e9

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...