Gå til innhold

Har alle stebarn en ustabil biomor?😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går liksom igjen i nesten alle innlegg ang stebarn. "Biomor er ikke stabil...."

Anonymous poster hash: f62b5...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok  fordi folk bruker dette forumet til å tømme seg for frustrasjoner og for å søke råd hos andre. 

Barnet mitt har en ustabil far og dette forumet har vært til god hjelp for meg.

Anonymous poster hash: dd1e1...3da
Skrevet

År stemor kaller barnas mor for biomor blir det lett trøbbel...

Anonymous poster hash: 12e74...7ac

Skrevet

Trolig fordi stemor ønsker å ta mors plass og er sjalu for at mannen har barn med en annen. Derfor trenger hun å heve seg selv og rakke ned på biomor. Trist.

Anonymous poster hash: f0f3a...0ba
Skrevet

Sett fra stemors sin side så kan det nok hende, men det bunner nok ofte i sjalusi da en mamma og pappa alltid vil dele noe spesielt seg imellom, og stemor vil stå litt utenfor og se inn. Jeg tror det finnes like mange ustabile stemødre som mammaer!

Anonymous poster hash: 364fa...2fd
Skrevet

Mine tidligere stebarn hadde ustabil mor. Som skrev dritt om meg til NAV som argument for at far skal ha mindre samvær og betale høyere bidrag, spredte rykter om meg i bygda og kom til huset vårt, kjeftet, truet og knuste ting. Kom seg inn i huset mens vi var bortreist osv. Og nei, jeg var aldri sjalu på henne eller det hun delte med eksmannen, eller prøvde å være mor til hennes barn. Men når din stedatter kommer forbauset til deg og spør om det er sant det hennes mamma sier, at jeg selger sex for penger, da er det ingen tvil om hvem av oss to voksne kvinnfolk som er ustabile :D

Anonymous poster hash: 6a8be...3f0
Skrevet

Det er jo alltid en god forklaringsmodell for de mindre begavete. Og så er det noen ganger det stemmer.

Anonymous poster hash: 8a152...b43
Skrevet

Kan ikke snakke for alle, men bio mor til kjærestens barn er ganske ustabil når hun skifter kjærester hele tiden, bruker alle pengene på dyre ting, og har ikke råd til fritidsaktiviteter for barna? Hilsen meg som skrev et innlegg om bonusbarn her i går.

Anonymous poster hash: 299ab...0f9
Skrevet

Mine tidligere stebarn hadde ustabil mor. Som skrev dritt om meg til NAV som argument for at far skal ha mindre samvær og betale høyere bidrag, spredte rykter om meg i bygda og kom til huset vårt, kjeftet, truet og knuste ting. Kom seg inn i huset mens vi var bortreist osv. Og nei, jeg var aldri sjalu på henne eller det hun delte med eksmannen, eller prøvde å være mor til hennes barn. Men når din stedatter kommer forbauset til deg og spør om det er sant det hennes mamma sier, at jeg selger sex for penger, da er det ingen tvil om hvem av oss to voksne kvinnfolk som er ustabile :D

Anonymous poster hash: 6a8be...3f0

Stakkars barn som har en slik mor. Føler med deg! Det er ustabilt......

Anonymous poster hash: 299ab...0f9

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Jeg er mor eller mamma til mine barn.

Anonymous poster hash: a8a26...7c9

Skrevet

Ikke mitt stebarn. Der er mor veldig oppegående og grei på alle mulige måter. I tillegg er hun utrolig fin og pen (synes jeg ihvertfall) :-)

Anonymous poster hash: 5dc61...bfc

Skrevet

Ifølge barnas far og "stemor"er jeg ustabil, uskikket og rimelig gal. Han skriver om det titt og ofte på diverse fora på nett og på Facebook. Sannheten er at han er fradømt både foreldreretten og samværsrett pga. mishandling av både meg og barna. Han har også sittet 2 år i fengsel for det (hadde både bildebevis og fysiske vitner til den groveste handlingen). "Stemor", som aldri har møtt barna, mener at jeg kyver og at samboren ble utsatt for justismord. I tillegg mener de at den pakistanske taxisjåføren som hjalp meg da jeg lå blodig og forslått på gata mens barnefaren gjøv løs på meg lyver. Alle utlendinger juger, vet dere....

Nå skal hun ha barn med ham og siste jeg hørte var at han hadde banket henne opp. Men hun fornekter alt og skal redde ham. Ikke rart at han er litt sinna på kvinner når han var sammen med et troll som meg...

De der to kan du gå gratis av meg!

Anonymous poster hash: d27bd...df8
Skrevet

Ifølge barnas far og "stemor"er jeg ustabil, uskikket og rimelig gal. Han skriver om det titt og ofte på diverse fora på nett og på Facebook. Sannheten er at han er fradømt både foreldreretten og samværsrett pga. mishandling av både meg og barna. Han har også sittet 2 år i fengsel for det (hadde både bildebevis og fysiske vitner til den groveste handlingen). "Stemor", som aldri har møtt barna, mener at jeg kyver og at samboren ble utsatt for justismord. I tillegg mener de at den pakistanske taxisjåføren som hjalp meg da jeg lå blodig og forslått på gata mens barnefaren gjøv løs på meg lyver. Alle utlendinger juger, vet dere....

Nå skal hun ha barn med ham og siste jeg hørte var at han hadde banket henne opp. Men hun fornekter alt og skal redde ham. Ikke rart at han er litt sinna på kvinner når han var sammen med et troll som meg...

De der to kan du gå gratis av meg!

Anonymous poster hash: d27bd...df8

Uff. Håper nesten ungen blir tatt på sykehuset :/

Anonymous poster hash: 262ae...4e8

Skrevet

Husker du tråden der det ble diskutert at noen menn alltid hevder at eksen er psykisk ustabil? Hihihihi :-)

Anonymous poster hash: 1216d...e41

Skrevet

Stemor til mine barn, har flere ganger kommet med hvor dårlig mor jeg er.

Var litt festlig at hun sender sitt barn på ferie hit da, og barnet vil ikke hjem, og vil tilbake raskt. Dette er et barn moren ikke får til å sove borte hos andre. Men ikke det, nå sist gang sa hun faktisk at jeg måtte være en god mor. Så hvem vet hva far har foret sin kone med.

Anonymous poster hash: faeae...a83
Skrevet

Sett fra stemors sin side så kan det nok hende, men det bunner nok ofte i sjalusi da en mamma og pappa alltid vil dele noe spesielt seg imellom, og stemor vil stå litt utenfor og se inn. Jeg tror det finnes like mange ustabile stemødre som mammaer! Anonymous poster hash: 364fa...2fd

Det er nok garantert at det er like mange ustabile stemødre som mammaer :-)

For min egen del, så har jeg aldri vært sjalu på forholdet mellom far og mor til mine stebarn. Det har alltid vært elendig samarbeid, og det kom alltid minst en stygg melding/telefon i uka fordi ho ikke var fornøyd/ville ha penger o.l. Men jeg husker en gang da mor ringte meg istedenfor for far (han var riktignok på jobb og kunne ikke svare), og da fikk jeg høre fra mor sjøl at endelig hadde han funnet ei det gikk ann å samarbeide med. Det var veldig godt å høre, etter så mange år med tull og tøys. Det gikk ikke mange månedene før alt gikk til helv... Igjen :-P

Anonymous poster hash: ee4da...29c

Skrevet

Ikke mitt stebarn. Der er mor veldig oppegående og grei på alle mulige måter. I tillegg er hun utrolig fin og pen (synes jeg ihvertfall) :-)Anonymous poster hash: 5dc61...bfc

Det er jo sjelden man føler for å lage et innlegg om at "moren til min manns barn er stabil". Det blir litt som svigermorinnleggene: hvis man ikke har noe å klage på, så er det ofte man ikke sier noe om det.

Anonymous poster hash: f8e89...999

Skrevet

Hadde blitt ganske ustabil om noen hadde kalt meg biomor

Anonymous poster hash: 8306c...ab3

Skrevet

Husker du tråden der det ble diskutert at noen menn alltid hevder at eksen er psykisk ustabil? Hihihihi :-)

Anonymous poster hash: 1216d...e41

Ja, tror nok det er mye der det ligger ;).

Den dagen stemor selv blir skilt fra mannen og kalles "ikke stabil" av ham og hans nye samboer, så skjønner hun kanskje litt mer....

Anonymous poster hash: df9fc...3b8

Skrevet

Hva mener du biomor er?

Anonymous poster hash: 82c51...ccf

Skrevet

Haha BIOMOR, i hvilken sammenheng blir det ordet brukt? "Hei jeg heter Kari og er Jens sin biologiske mor" Når ungen er adoptert, eller hva?  

Nei, bare... nei! 

Anonymous poster hash: 6b75c...f25
Skrevet

Nei, jeg vil tro at det finnes like mange ustabile biomødre som det finnes stemødre. Og i blant er stemoren også en biomor. 

Det som er nærliggende å tro at biomor og stemor har et ustabilt forhold, og så er det jo alltid lett å skylde på andre. 

Selv er jeg bare biomor og jeg bor med biofar, så dette er helt objektive betraktninger.  

Skrevet

Nei, synes moren til stesønnen min er kjempe grei, trivelig jente :) eneste jeg reagerere litt på er når hun blir bedt av min samboer,eller noen i hans familie takker henne alltid nei, fordi hun ikke har råd ( selvom vi sier at vi kan betale ),men vi har jo skjønt at hun ikke er intressert i det,men ellers en kjempe trivelig jente jeg kommer godt til overs med :)

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Biomor er bare en beskrivelse, det er ikke ment som noe negativt slik jeg forstår.

Dere vet hva det står for, fatter ikke at folk henter seg opp i det.

Anonymous poster hash: 7d717...b38

Skrevet

Biomor??

Idiotisk benevnelse.

Jeg grøsser av det ordet! Jeg er mamma/mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...