Sint naken biltyv Skrevet 9. september 2014 #26 Skrevet 9. september 2014 Men hvordan løse det dersom ham/henne har mest venner i Bhg som er ett år eldre? Skal man da invitere alle i samme årskull samt alle som er ett år eldre?Nei da blir jo det tredje årskullet utelatt, så da må man vel invitere hele avdelingen da? :S Anonymous poster hash: 46517...17d Hvorfor ikke bare be hele avdelingen? Det gjør vi. Be til utebursdag, fyr bål og grill pølser. Lei skolegymsalen, dra på lekeland eller lignende. Vel, hadde jeg visst at det kom til å bli fint vær så hadde jeg gjerne gjort det, men siden jeg ikke vet det så må jeg begrense hvem som kommer, har desverre ikke plass til alle... Anonymous poster hash: aa057...fe7 Ikke noe problem å være ute selv om ikke været er helt hundre. Ta en pressening i noen trær så kan gaver og div legges der...
Kanutten83 Skrevet 9. september 2014 #27 Skrevet 9. september 2014 Vi inviterer avd, er 18 barn inkl vårt. Er bare 2 avd i barnehagen, 1-2 år og 3-5/6 år I vår barnehage pleier de ikke å starte med barnebursdag før de fyller 4 år, og med unntak av ett barn har alle invitert hele avd Blir ikke det veldig fullt? Mange av de minste har vel med seg foreldre også? Anonymous poster hash: 46517...17d Noen leier et aktivitetshus, andre har store stuer, barnehagen er mulig, lekeland, annet lokale Mange av oss har barn som fyller i samme mnd, og da slår vi sammen bursdagene så om man leier et sted blir ikke kostnadene noe særlig høyere om man hadde holdt det hjemme, mat, drikke og opprydning er inkl i prisen
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #28 Skrevet 9. september 2014 Her er det regel om at enten alle på avd blir bedt, eller samme årskull. En av de to. Syns det er greit for å unngå at noen blir utelatte! Anonymous poster hash: 28061...be3 Jeg synes også det er en logisk måte å gjøre det på, syns det er tullete å dele inn etter kjønn når de er så små. Men så er det bare 5 i "vårt" årskull, og det syns jeg kanskje blir litt stusslig? De er 16 på avdelingen, og det blir litt mye igjen, vi har på ingen måte plass til så mange, spesielt siden minst halvparten har med en forelder. Er det ikke greit å invitere kullet og 2-3 andre i tillegg? Anonymous poster hash: 46517...17d Tullete? Vi har ikke plass til så mange hos oss, så da må vi gjøre det sånn, har sett på alle de andre alternativene, men det passer best å invitere bare guttene på begge avdelingene hos oss Anonymous poster hash: aa057...fe7 Nei altså jeg skjønner jo hvorfor folk gjør det når det først finnes sånne "regler" som man må følge. Men for meg er det helt ulogisk å dele etter kjønn når barna enda er så små at de ikke skiller på det. Min gutt leker mer med jenter enn med gutter f.eks. Anonymous poster hash: 46517...17d
Pengetreet Skrevet 9. september 2014 #29 Skrevet 9. september 2014 Jeg inviterer alle jentene i klassen. Dersom alle, både guttene og jentene skulle blitt bedt, så måtte vi hatt det utendørs midtvinters. Det er jo forsåvidt mulig, men jeg ser min begrensning. Jeg alene med 23 sjuåringer i skogen midtvinters.... Nix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå