Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #26 Skrevet 8. september 2014 Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig. Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten Anonymous poster hash: f7650...695 Fint for deg. :-) Jeg startet med å spise sunt. Kombinert med ekstrem kvalme raste jeg ned i vekt. Nå har jeg et temmelig usunt kosthold, men beholder ihvertfall kroppsvekta (er nå på minus ett kg i uke 34, så reell nedgang er en del kilo). Oppkast i 9 måneder og sunt kosthold er ikke forenelig for min kropp, da hadde jeg endt med vesentlig større nedgang enn minus 15 kg som jeg gjorde forrige svangerskap. Anonymous poster hash: f0aab...253
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #27 Skrevet 8. september 2014 Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig. Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten Anonymous poster hash: f7650...695 Fint for deg. :-) Jeg startet med å spise sunt. Kombinert med ekstrem kvalme raste jeg ned i vekt. Nå har jeg et temmelig usunt kosthold, men beholder ihvertfall kroppsvekta (er nå på minus ett kg i uke 34, så reell nedgang er en del kilo). Oppkast i 9 måneder og sunt kosthold er ikke forenelig for min kropp, da hadde jeg endt med vesentlig større nedgang enn minus 15 kg som jeg gjorde forrige svangerskap. Anonymous poster hash: f0aab...253 Ja, er fornøyd med det, men jeg ser ikke på det som flaks, men noe jeg forventet pga både jeg og samboer har en sunn livsstil i form av trening og sunt kosthold. Kan godt hende jeg hadde slitt med kvalme i svangerskapet til tross for sunn livsstil hvis min samboer hadde spist usunt, da det innvirker på spermkvaliteten. Oppkast i 9 måneder høres utrolig slitsomt ut. Jeg var kvalm to timer om dagen i ei uke i svangerskapet og det var evig nok. Anonymous poster hash: f7650...695
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #28 Skrevet 8. september 2014 Isbiter Liket det fortsatt, men spiser sjelden. På det verste spiste jeg ett kilo om dagen. var helt avhengig. Vært i alle tre svskapene, men verst sist Anonymous poster hash: 8c72b...1ea
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #29 Skrevet 8. september 2014 Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig.Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten Anonymous poster hash: f7650...695 Ikke alle som er i form til å trene vettu, du har vært heldig som har vært i så god form. Lite innsikt i svaret ditt . Anonymous poster hash: ed02d...a1f
Naturell Skrevet 8. september 2014 #30 Skrevet 8. september 2014 Flatbrød. Hadde en pakke Mors Flatbrød ved senga og jeg gnasket i vei som en gal. Mannen var ikke særlig begeistret for ei seng full av flatbrødsmuler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå