Gå til innhold

Hva spiste du mye av under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig.

Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form :) Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten :)

Anonymous poster hash: f7650...695

Fint for deg. :-)

Jeg startet med å spise sunt. Kombinert med ekstrem kvalme raste jeg ned i vekt.

Nå har jeg et temmelig usunt kosthold, men beholder ihvertfall kroppsvekta (er nå på minus ett kg i uke 34, så reell nedgang er en del kilo). Oppkast i 9 måneder og sunt kosthold er ikke forenelig for min kropp, da hadde jeg endt med vesentlig større nedgang enn minus 15 kg som jeg gjorde forrige svangerskap.

Anonymous poster hash: f0aab...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig.

Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form :) Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten :)

Fint for deg. :-)

Jeg startet med å spise sunt. Kombinert med ekstrem kvalme raste jeg ned i vekt.

Nå har jeg et temmelig usunt kosthold, men beholder ihvertfall kroppsvekta (er nå på minus ett kg i uke 34, så reell nedgang er en del kilo). Oppkast i 9 måneder og sunt kosthold er ikke forenelig for min kropp, da hadde jeg endt med vesentlig større nedgang enn minus 15 kg som jeg gjorde forrige svangerskap.

Anonymous poster hash: f0aab...253

Ja, er fornøyd med det, men jeg ser ikke på det som flaks, men noe jeg forventet pga både jeg og samboer har en sunn livsstil i form av trening og sunt kosthold. Kan godt hende jeg hadde slitt med kvalme i svangerskapet til tross for sunn livsstil hvis min samboer hadde spist usunt, da det innvirker på spermkvaliteten.

Oppkast i 9 måneder høres utrolig slitsomt ut. Jeg var kvalm to timer om dagen i ei uke i svangerskapet og det var evig nok.

Skrevet

Isbiter

Liket det fortsatt, men spiser sjelden. På det verste spiste jeg ett kilo om dagen. var helt avhengig.

Vært i alle tre svskapene, men verst sist

Anonymous poster hash: 8c72b...1ea

Skrevet

Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig.Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form :) Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten :)Anonymous poster hash: f7650...695

Ikke alle som er i form til å trene vettu, du har vært heldig som har vært i så god form. Lite innsikt i svaret ditt .

Anonymous poster hash: ed02d...a1f

Skrevet

Flatbrød. Hadde en pakke Mors Flatbrød ved senga og jeg gnasket i vei som en gal. Mannen var ikke særlig begeistret for ei seng full av flatbrødsmuler :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...