Gå til innhold

Hva spiste du mye av under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som du ikke har smakt siden?

Anonymous poster hash: bb8c8...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lollipopp isen.

Anonymous poster hash: b6647...da0

Skrevet

Nr1: IFA saltpastiller og milk-away (husker ikke hvordan det skrives)

Nr2: Epler og riskrem med jordbærsyltetøy

Ingenting av dette frister så mye i dag. Kan til nød spise epler.

Skrevet

Det gikk med minst en kvart vannmelon om dagen på slutten. Er ikke så ivrig på vannmelon nå. Det holder lenge med en skive eller to innimellom.

Skrevet

Det gikk med minst en kvart vannmelon om dagen på slutten. Er ikke så ivrig på vannmelon nå. Det holder lenge med en skive eller to innimellom.

Samme med meg!

Skrevet

Melkeprodukter: kefirmelk, youghurt, iskrem, ost ...

Laktoseintoleransen min forsvant (!) under graviditeten og jeg hadde helt dilla :D

Skrevet

Laktoseintoleransen min forsvant (!) under graviditeten og jeg hadde helt dilla :D

Tåler du laktose nå?

Anonymous poster hash: 0ef2e...24a

Skrevet

Yoghurtis. Spiste is hver eneste kveld, det hjalp på halsbrannen ;)

Anonymous poster hash: 437e0...f78
Skrevet

Tåler du laktose nå?

Anonymous poster hash: 0ef2e...24a

Nei :( *snufs*

Laktoseintoleransen kom tilbake rett etter fødselen :P

Skrevet

var ikke så ille med spisingen, bortsett fra kick på junk en 6-7 ganger i uken.. ;) Men milkshake og sjokolademelk derimot.. det gikk ned på høykant, helst en liter om dagen.. ikke rart jeg gikk opp 25 kg... :P

Anonymous poster hash: 0e751...7e2
Skrevet

var ikke så ille med spisingen, bortsett fra kick på junk en 6-7 ganger i uken.. ;) Men milkshake og sjokolademelk derimot.. det gikk ned på høykant, helst en liter om dagen.. ikke rart jeg gikk opp 25 kg... :P

glemte å skrive at jeg sjelden spiser junk nå, og milkshake og sjokomelk har jeg ikke drukket siden jeg gikk gravid for drøye 3 år siden..

Skrevet

Banan, blir nesten kvalm av lukten nå og, men min datter elsker det så hun må nesten få det. Men klarer ikke spise det

Anonymous poster hash: 50c7f...b37

Skrevet

glemte å skrive at jeg sjelden spiser junk nå, og milkshake og sjokomelk har jeg ikke drukket siden jeg gikk gravid for drøye 3 år siden..

Bananmilkshake var en av mine favoritter under graviditeten ... *sukk*
Skrevet

Kanelboller...

Og spesielt varme kanelboller fra IKEA.

Ikke et spesielt godt valg for en som vanligvis spiser veldig lite karbohydrater ;)

Skrevet

I perioder spiste jeg masse brunost, har nesten ikke spist det siden fødselen i 2012. I omtrent 3 uker av graviditeten MÅTTE jeg ha sånne super-salte lakriser formet som dødningehoder. Mannen ble sendt til butikken flere ganger disse ukene med beskjed om å fylle opp en smågodtpose med bare disse "godbitene". Har ikke fristet siden gitt.

Anonymous poster hash: c7ff9...8a5

Skrevet

Skulle ønske jeg spiste mye av noe...

Jeg spiser lite av alt. Er 28 uker gravid og er fortsatt kvalm og har slitt med manglende matlyst hele graviditeten. Bare gått opp tre kilo hittil (og var slank i utgangspunktet).

Anonymous poster hash: d2ca2...518

Skrevet

hadde ekstremt dilla på de sjokoladering kjeksene.

Aner ikke hva de heter.

Skrevet

Lollipopp isen.

Anonymous poster hash: b6647...da0

Hehe. Spiser den nå.

Min dille også.

HI

Anonymous poster hash: bb8c8...ec6

Skrevet

Svinekjøtt, sylte og pølser i store mengder. Tåler ikke lukten engang i dag!!

Skrevet

Slukte Lovehearts mot kvalmen jeg hadde de 4 første mnd

Klarer ikke å spise de nå, fysj!!

Skrevet

Mye usunt skvip folk prakker innpå med under graviditeten. Det er under graviditeten man bør spise 10 ganger sunnere. Ikke rart mange raser opp i vekt når livsstilen er så deilig.

Jeg har spist sunt under hele graviditeten, trent jevnt og trutt, utskeielser 1-2 ganger i uka, vektoppgang på kun 8,5 kg, liten mage og super form :) Det har mye å si på livsstilen. I tillegg hadde jeg ett godt utgangspunkt. Har ikke hatt noen som helst plager i graviditeten :)

Anonymous poster hash: f7650...695
Skrevet

rettelse: når livsstilen er så dårlig.

Anonymous poster hash: f7650...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...