Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #26 Skrevet 9. september 2014 Litt på kanten av tema, men hva er annet når man sender melding på fb? Jeg finner ikke det på min profil? Har også sendt til folk jeg ikke er venner med og ikke fått svar..pleàse help Anonymous poster hash: 1eb44...c82
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. september 2014 #27 Skrevet 9. september 2014 Litt på kanten av tema, men hva er annet når man sender melding på fb? Jeg finner ikke det på min profil? Har også sendt til folk jeg ikke er venner med og ikke fått svar..pleàse help Anonymous poster hash: 1eb44...c82 Hvis du er på facebook gjennom facebook appen på smarttelefon eller iPad så får du ikke "annet" opp. Gå inn på facebook gjennom vanlig nettleser. Logg deg inn på facebook, trykk på knappen helt oppe til venstre, så trykk inn på meldinger, helt nede på siden står det"vis andre meldinger" trykk på den og da får du opp alt som ligger under "annet"
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #28 Skrevet 9. september 2014 Litt på kanten av tema, men hva er annet når man sender melding på fb? Jeg finner ikke det på min profil? Har også sendt til folk jeg ikke er venner med og ikke fått svar..pleàse help Anonymous poster hash: 1eb44...c82 "Annet" er en meldingsboks hvor spam og meldinger fra folk du ikke er venner med automatisk legger seg for å skåne oss fra uønskede meldinger. Jeg får ikke opp alternativet "annet" verken på telefon eller ipad så lenge jeg bruker app for facebook, må inn gå inn på fb via en nettleser for å få det opp. Da ligger det i den grå menyen til venstre, under navnet ditt, når du da trykker på "meldinger" får du opp innboks-annet-mer. Anonymous poster hash: 1432f...107
Elza Skrevet 9. september 2014 #29 Skrevet 9. september 2014 Kan jo hende det skjedde noe annet eller at han ikke vil virke desperat Ikke gi opp. Jeg syntes mannen var mega kjekk på et bilde jeg så av han, men ante ikke hvem han var så jeg sendte han bare en melding på innboksen og skrev at han var kjekk. Nå har vi vært sammen i snart 10 år, gift i 3,5 har et barn og et til på vei
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #30 Skrevet 9. september 2014 Ja ser selv at jeg stresset litt vel fælt igår. Vi snakket fint ilag igår etter det siste innlegget mitt her Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #31 Skrevet 9. september 2014 Tusen takk for hjelp til annetboksen...fant mange meldinger når jeg logget meg inn på pcen Anonymous poster hash: 1eb44...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå