Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 I helgen var jeg jeg på standup show å der møtte jeg en fyr jeg ville bli bedre kjent med. Etter showet stoppet jeg ved døren for å se om han tok kontakt med meg å det gjorde han umiddelbart. Vi sto å snakket litt sammen før vennene hans kom å ville ha han med videre. Jeg sa bare hadet til han også gikk jeg. Nå angrer jeg på at jeg ikke spurte etter nummeret hans! Jeg vet bare fornavnet hans men jeg var at han kjenner godt en av komikerene som var på scenen å tenkte å snakke med han. Tenkte å gi fornavn og etternavnet så han kan gi informasjonen videre til kameraten å dermed selv velge om han vil ta kontakt med meg eller ikke. Da kunne han kontaktet meg på facebook visst han var intressert i å bli bedre kjent. Men blir dette for pågående av meg? For alt jeg vet så kan jo han ha dame selv om han stoppet opp å snakket med meg. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Nei, kjør på! Har han dame eller ikke er interessert tar han ikke kontakt. (Får vi håpe.) Anonymous poster hash: 9754c...9ba
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Neida, dette er godt innenfor det man må kunne gjøre. Tenk om du er kvinnen i hans liv og han mannein i ditt! Den som intet våger intet vinner, vet du! Anonymous poster hash: a49bd...817
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Han virket hvertfall som en jeg vil bli bedre kjent med så kanskje jeg bare skal prøve Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Komikeren kunne bekrefte at han ikke har dame å oppfordret meg til å ta kontakt med han! Fikk fornavn og etternavn så jeg fant han på facebook Må vel tøffe meg opp til å tørre å sende han en melding Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Komikeren kunne bekrefte at han ikke har dame å oppfordret meg til å ta kontakt med han! Fikk fornavn og etternavn så jeg fant han på facebook Må vel tøffe meg opp til å tørre å sende han en melding Anonymous poster hash: ae2fc...bb6 Tenk så smigret han blir hvis du kontakter ham. Skriv her igjen hvis/når du gjør det og fortell om et evt svar fra ham :-) Anonymous poster hash: a49bd...817
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Sendte han en melding men har ikke fått svar enda. Regner med at han er på jobb nå så får sikkert svar når han kommer hjem Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Men får han opp meldingen min når vi ikke er venner da? har flere ganger vært borti at når folk sender meg melding på facebook så havner det av og til under "annet" :S Håper ikke det skjer. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Det har jeg også opplevd. Send han en venneforespørsel med det samme. Lykke til Anonymous poster hash: 02fcd...97d
me_87 Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Du må oppdatere oss når du får svar da!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Så spennende!! Lykke til! 👍😊 Anonymous poster hash: 9754c...9ba
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Er litt redd for at han skal bli skremt vekk av at jeg har ett barn men må jo bare ta en sjanse! Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Cat.68 Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Dette var jo spennende, har du hørt noe mer ?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Er litt redd for at han skal bli skremt vekk av at jeg har ett barn men må jo bare ta en sjanse! Anonymous poster hash: ae2fc...bb6 Hvis han ikke vil ha dame med barn og blir skremt, så er det uansett ikke noe mannsemne for deg som har barn? Anonymous poster hash: f0c1f...215
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Dette var jo spennende, har du hørt noe mer ? Nei men tror kanskje meldingen havner undet "annet" å da vil han ikke se den. Har ikke så lyst å sende venneforespørsel heller for vil ikke være så pågående når jeg ikke vet enda om han vil ha mer kontakt. Sendte melding til komikeren å spurte om meldingen hans var havnet under "annet",å det hadde den. Så han sa selv at han skulle be han jeg liker om å sjekke under annet Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 For pågående Anonymous poster hash: f62c2...01b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 For pågående Anonymous poster hash: f62c2...01b Anonymous poster hash: 4e57e...287
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Han syns det var veldig kjekt at jeg tok kontakt :D Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Fint at du gjorde det Det er sjelden noe å tape på å ta kontakt med noen. Jeg vet om en som hadde møtt ei jente, og han kjente bare fornavn og at hun jobbet i barnehage i et bestemt område. Han reiste rundt til alle barnehagene og spurte etter noen ved det navnet. Han traff blink på sted nummer tre eller fire, og de ble tilslutt gift og fikk barn. Anonymous poster hash: 45de2...b8d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 hehe var sånn jeg begynte også! Visste at han var sjef i en kiwi butikk men visste ikke hvilke. Så begynte med å google meg ihjel for å prøve å finne han uten resultat. Hadde ikke så lyst å blande inn kameraten som er komiker,men valgte til slutt å gjøre det likevel ettersom jeg kom ingen vei med å bare prøve selv. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #22 Skrevet 8. september 2014 Hmm han er visst ikke så intressert likevel. Halv 8 kommer han med dum unnskyldning om at må vaske bilen før det blir mørkt,å at han tar kontakt etterpå. Forsatt ikke hørt noe fra han. Faen så irriterenes med menn som.ikke klarer å være ærlig nok til å si at han dessverre ikke er intressert istedet for å lyge! Jaja jeg skal hvertfall ikke ta mef kontakt. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #23 Skrevet 8. september 2014 Det var synd å høre Nå kan du i hvertfall tenke at du har prøvd ditt, å ikke angre på at du hadde en sjanse du aldri turte å ta. Synes det var veldig tøfft gjort av deg uanset utfall. Anonymous poster hash: e6568...7bf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #24 Skrevet 8. september 2014 Hmm han er visst ikke så intressert likevel. Halv 8 kommer han med dum unnskyldning om at må vaske bilen før det blir mørkt,å at han tar kontakt etterpå. Forsatt ikke hørt noe fra han. Faen så irriterenes med menn som.ikke klarer å være ærlig nok til å si at han dessverre ikke er intressert istedet for å lyge! Jaja jeg skal hvertfall ikke ta mef kontakt. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6 slapp av! Jeg kan være interessert og la det gå lang tid av naturlige årsaker! nå stresser du fælt her. Gi han en sjangs! Du var uansett knalltøff og søt som turte Jeg gikk en gang bort til en securitas på Oslo S. Han var SÅ vanvittig kjekk!! Jeg skulle reise hjem med flyet og hadde veldig dårlig tid. Var på vei å hoppe på flytoget, men trengte hjelp til å få ut billett. Han hjalp meg. Så gikk vi en spesiell kontakt de få minuttene vi snakket. Jeg visste det var siste gang jeg kom til å se han. Så jeg gikk bort enda en gang. Han: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med? Meg: Hei. Eh... Jeg ville bare si at du var veldig kjekk" Han: ååh, tusen takk. Kan ikke du gi meg nummeret ditt? Endte med at jeg skrev nummeret mitt på en lapp som han fremdeles har liggende i nattbordskuffen sin. Senere samme dag fikk jeg en melding. Enda litt senere fant vi ut at han skulle besøke meg i min by.. Bottom line - våg å prøve. Anonymous poster hash: e5b60...80b
Turkis Tequila Skrevet 8. september 2014 #25 Skrevet 8. september 2014 Hmm han er visst ikke så intressert likevel. Halv 8 kommer han med dum unnskyldning om at må vaske bilen før det blir mørkt,å at han tar kontakt etterpå. Forsatt ikke hørt noe fra han. Faen så irriterenes med menn som.ikke klarer å være ærlig nok til å si at han dessverre ikke er intressert istedet for å lyge! Jaja jeg skal hvertfall ikke ta mef kontakt. Anonymous poster hash: ae2fc...bb6 slapp av! Jeg kan være interessert og la det gå lang tid av naturlige årsaker! nå stresser du fælt her. Gi han en sjangs! Du var uansett knalltøff og søt som turte Jeg gikk en gang bort til en securitas på Oslo S. Han var SÅ vanvittig kjekk!! Jeg skulle reise hjem med flyet og hadde veldig dårlig tid. Var på vei å hoppe på flytoget, men trengte hjelp til å få ut billett. Han hjalp meg. Så gikk vi en spesiell kontakt de få minuttene vi snakket. Jeg visste det var siste gang jeg kom til å se han. Så jeg gikk bort enda en gang. Han: Hei, hva kan jeg hjelpe deg med? Meg: Hei. Eh... Jeg ville bare si at du var veldig kjekk" Han: ååh, tusen takk. Kan ikke du gi meg nummeret ditt? Endte med at jeg skrev nummeret mitt på en lapp som han fremdeles har liggende i nattbordskuffen sin. Senere samme dag fikk jeg en melding. Enda litt senere fant vi ut at han skulle besøke meg i min by.. Bottom line - våg å prøve. Anonymous poster hash: e5b60...80b Wooooooooooooooooooooooooooow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå