Gå til innhold

Hvilke navn er de verste dere vet om ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha! neders på lista der var jeg gitt! jaja er ikke jeg som har valgt navnet mitt :) 

Anonymous poster hash: dc1ad...986
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke de er grusomme, men liker så avsolutt ikke :

Emma

Isabel

Amelia

Amanda

Michelle

Bodil

Valborg

Randi

Jorunn

Glenn

Ronny

Tommy

Alexander

Kåre

Jan

Anonymous poster hash: a4527...e1e

Åh, jeg liker Amelia, synes det er nydelig

Anonymous poster hash: 10d8c...5b9

Skrevet (endret)

Jeg har litt problem med amerikanske strippe navn type; Candy og Mercedes ,også synes jeg guttenavnet Odd er såå gammeldags ;) He he. ... Men hadde vært litt artig med en 3 år gammel gutt som heter Odd  når jeg tenker meg om  :P

Endret av Chl85
Skrevet

Flere som misliker navnet mitt her, nemlig Thea. Jeg er egentlig fornøyd med navnet mitt jeg. Var jo ikke så vanlig før, så er ikke så mange på min alder som heter det.

Anonymous poster hash: 76d03...869

Skrevet

Noen som skriver bjørg her, jeg syntes heller ikke det var så pent. Helt til jeg traff verdens snilleste, søteste, mest omtenksomme bjørg. Så nå synes jeg det navnet er veldig fint! Snille, snille dama!!

Anonymous poster hash: dcd3b...246

Skrevet

Mine er:

Kevin

Bjørn

Heidar

Reidar

Oliver

Eirik

Karsten

Lisbeth

Tonje

Kristiane

Vilde

Henriette

Siri

Ine

Helen

Anonymous poster hash: 32690...2c4

Oliver er jo et super fint navn

Anonymous poster hash: b1519...aee

Skrevet

Koselig tråd

Anonymous poster hash: 37363...9f9

Skrevet

Madelaine. Synes navnet var helt ok, frem til jeg møtte en kvinne som uten tvil var psykopat og bar navnet Madelaine. Grøsser bare jeg hører det og for meg er det blitt et GRUSOMT navn.

Anonymous poster hash: 96a41...1ab
Skrevet

Herman

Bjørnar

Ruth

Margrethe 

Gudbjørg/Gunnbjørg

Anonymous poster hash: 10ae9...0d2
Skrevet

Jeg synes Hjalmar var ganske fælt helt til jeg møtte en kamerat av broren min som hetet det. Han er 19. Nå er det bare kjempekult!

Anonymous poster hash: a8dcd...c09
Skrevet

Aldri en eneste dag likt mitt eget navn, Randi. Skjønner inne hva foreldrene mine tenkte på. Reiser ofte til London, og server det rett og slett flaut. Nå vurderer vind flytte til et engelsktalende land, da tenker jeg kanskje å få et mellomnavn jeg kan bruke som hovednavn (når jeg presenterer meg). Ellers er jeg ikke så glad i slike tråder. Fint at vi har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle het Ola og Kari.

Anonymous poster hash: e38fe...860

Bytte navn? 

Jeg gjorde det da jeg overhodet ikke trivdes med mitt navn. Jeg var 30 dag jeg endret navn, godt fornøyd.

Ikke noe fancy, bare et navn som er meg :)

Du byttet navn i en alder av 30 år? Hvordan var det i forhold til jobb, familie, venner? Bare nysgjerrig da jeg ikke er helt fornøyd med mitt navn heller. Angrer at jeg ikke byttet navnet mitt da jeg var yngre. Tenker det må være utrolig rart å komme på jobb og plutselig hete noe annet. Jeg har ingen mellomnavn jeg kan bruke i stedet for navnet mitt heller :(

Skrevet

Jeg har litt problem med amerikanske strippe navn type; Candy og Mercedes ,også synes jeg guttenavnet Odd er såå gammeldags ;) He he. ... Men hadde vært litt artig med en 3 år gammel gutt som heter Odd når jeg tenker meg om :P

Min sønn heter Odd som første fornavn, men det blir IKKE brukt til daglig. Kun farfaren bruker begge navnene, men så er også gutten oppkalt etter ham.. Han er nå 8 år :P

Anonymous poster hash: 5ac0a...b34

Skrevet

Aldri en eneste dag likt mitt eget navn, Randi. Skjønner inne hva foreldrene mine tenkte på. Reiser ofte til London, og server det rett og slett flaut. Nå vurderer vind flytte til et engelsktalende land, da tenker jeg kanskje å få et mellomnavn jeg kan bruke som hovednavn (når jeg presenterer meg). Ellers er jeg ikke så glad i slike tråder. Fint at vi har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle het Ola og Kari.

Anonymous poster hash: e38fe...860

Bytte navn? 

Jeg gjorde det da jeg overhodet ikke trivdes med mitt navn. Jeg var 30 dag jeg endret navn, godt fornøyd.

Ikke noe fancy, bare et navn som er meg :)

Du byttet navn i en alder av 30 år? Hvordan var det i forhold til jobb, familie, venner? Bare nysgjerrig da jeg ikke er helt fornøyd med mitt navn heller. Angrer at jeg ikke byttet navnet mitt da jeg var yngre. Tenker det må være utrolig rart å komme på jobb og plutselig hete noe annet. Jeg har ingen mellomnavn jeg kan bruke i stedet for navnet mitt heller :(

Det gikk veldig bra. 

Valget ble sett på som gjennomtenkt (hva jeg har hørt ihvertfall) iom at jeg ikke var så ung. Har jo opllevd de som bytter navn i yngre voksen alder som ender opp med sære navn. 

Jeg hadde to navn, beholdt det ene og byttet det andre. Men for meg er det noe jeg er blitt kalt av andre en stund, så det var ikke sånn sett noe nytt.

Eneste grunnen til at jeg holdt igjen så lenge var min mor, hun syns det var trist å bytte bort "familie"navnet som hun kalte det, alle jenter i familien har et lignende navn...

Men siden jeg ble mobbet på barneskolen og det var den eneste plassen begge navnene mine noensinne er blitt brukt, så minner det navnet meg om den perioden..Samtidig som jeg aldri har følt meg hjemme i navnet.

Og til slutt bare byttet jeg, sa det ikke til mamma med en gang, jeg måtte blir kjent med navnet først.

Hun syns det går helt fint, og forstår valget mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...