Jordbærblomst Skrevet 8. september 2014 #26 Skrevet 8. september 2014 Herman. Det navnet har alltid gitt meg grøss i kroppen!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #27 Skrevet 8. september 2014 Jeg stusser alltid litt når noen sier at det ikke passer for voksne. Men det ser ut som dere glemmer at for OSS så virker det kanskje rart NÅ, men når ungene våre blir voksne så er de jo vant med disse navnene for det er det DERES generasjon heter. For dem vil det være helt normalt Det eneste navnet jeg syns er litt rart er "Bror". Jeg visste ikke at det var et navn engang, men det er visst mange som heter Bror.. Anonymous poster hash: 5ac0a...b34
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #28 Skrevet 8. september 2014 Noen reagerer på Elias her, at det ikke passet til et voksent menneske.. Vel, jeg vet om 3 stk som heter Elias. To av dem er over 80 og den tredje døde av alderdom for noen år siden. Jeg synes dermed omvendt jeg da, klarer ikke å se for meg en liten baby som heter Elias. Jeg liker ikke dobbeltnavn med bindestrek jeg da. Anonymous poster hash: 5eb35...a04
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #29 Skrevet 8. september 2014 HI her. Ja dette var en stygg tråd å opprette, men hva er egentlig forskjellen på denne og de andre navntrådene? Dere skriver jo eksakt det samme om navn i de. Personlig henger jeg meg ikke opp i navn i det hele tatt, smaken er forskjellig hos oss. Men dere reagerte på ordlyden i tråden,"styggeste navn", men dere skriver like stygt om Matheo, Liam, Emma osv i de andre trådene, så hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 32690...2c4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #30 Skrevet 8. september 2014 Sorry... "verste navn" var det jeg skrev i introen. Anonymous poster hash: 32690...2c4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #31 Skrevet 8. september 2014 HI her. Ja dette var en stygg tråd å opprette, men hva er egentlig forskjellen på denne og de andre navntrådene? Dere skriver jo eksakt det samme om navn i de. Personlig henger jeg meg ikke opp i navn i det hele tatt, smaken er forskjellig hos oss. Men dere reagerte på ordlyden i tråden,"styggeste navn", men dere skriver like stygt om Matheo, Liam, Emma osv i de andre trådene, så hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 32690...2c4 Forskjellen er vel at det ikke er de samme personene som henger ut navn og som misliker slike tråder Vi er flere her inne, vet du. Noen synes man kan holde seg for god til å rakke ned på andres navnevalg, andre synes tydeligvis det er helt ok. Anonymous poster hash: e38fe...860
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #32 Skrevet 8. september 2014 Ronja Aina Laila Anja Desire Iselin Kevin Dennis Steve Matheo Anonymous poster hash: e77a5...3c3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #33 Skrevet 8. september 2014 Definitivt Nemo. En voksen MAnn med navn Nemo Anonymous poster hash: 85dbf...b1f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #34 Skrevet 8. september 2014 Mitt eget - Marianne Anonymous poster hash: 3a582...472 Jeg synes Marianne er et veldig fint navn! Anonymous poster hash: 66200...132
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #35 Skrevet 8. september 2014 Her var det mange fine navn:) Jeg har to guttenavn jeg ikke liker, så tror jeg trenger å bli kjent med noen med de navnene. Kunne ikke fordra navnet lillebroren min fikk før han ble født. Nå synes jeg det er helt vanlig og fint. Og virkelig, Theodor baby navn? Det er jo et gammelt navn Anonymous poster hash: 10d8c...5b9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #36 Skrevet 8. september 2014 Her var det mange fine navn . Godt man har ulik smak, ellers hadde det blitt kjedelig. Jeg kan nevne navn jeg ikke ville valgt til egne barn, men som ikke nødvendigvis er fryktelig stygge. De er bare langt fra min smak. Gutter: - Neo, Theo, Leo -Nathaniel -Carosander -Chrisander -Liam, William - Ronny, Roger, Kåre, Barne, -John, Johnny, jonny -Kenneth, Ken, Kim -Andrè - Silas, Nilas (absolutt ikke stygge, bare uvant) - Prince (ja, det er gutter som heter det...) -Leander Jenter: -Vanessa -Wanda -Cassandra -Jeanette -Isabell, Isabella - Savannah - Lea, Thea, Leah og alle varianter av dette navnet - Kjellaug -Bjørghild, Bjørnhild, Audhild, -Randi, Berit, Bjørg, Borgny, Magda, Margunn -Gunn i alle former og sammensetninger utenom Gunnhild. Gunnhild liker jeg -hilda Ellers er jeg bombesikker på at navnet jeg har valgt til min datter faller noen tungt for brystet. Der i blant min egen mor! Men hun er vant til det nå da. Så er det nå bare slik at det er UMULIG å velge et navn som alle liker . Man får være fornøyd selv og håpe på at ungen er noenlunde fornøyd også. Anonymous poster hash: 6d9a4...a13
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #37 Skrevet 8. september 2014 Æææh, en av dere har nevnt navnet til barnet mitt Anonymous poster hash: 43077...413
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #38 Skrevet 8. september 2014 Aldri en eneste dag likt mitt eget navn, Randi. Skjønner inne hva foreldrene mine tenkte på. Reiser ofte til London, og server det rett og slett flaut. Nå vurderer vind flytte til et engelsktalende land, da tenker jeg kanskje å få et mellomnavn jeg kan bruke som hovednavn (når jeg presenterer meg). Ellers er jeg ikke så glad i slike tråder. Fint at vi har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle het Ola og Kari. Anonymous poster hash: e38fe...860 Å Gud, den ser jeg! Synes Randi er helt ok på norsk, men på engelsk blir det ikke så bra :-( Anonymous poster hash: 7172d...f2c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #39 Skrevet 8. september 2014 Ser at flere misliker navnet til en av guttene mine. Jeg kjenner bare bunnsolide, ordentlige ungdommer og voksne som heter Vetle, så har aldri tenkt på at det er et babynavn. Men fint at det ikke er førstevalget til den gemene hop, så slipper det å bli flere Vetle i samme klasse. Som en kamerat sa: man blir ikke kriminell eller naver når man heter Vetle. Da er man allerede et bunnsolid menneske fra start ☺ Anonymous poster hash: 2499b...d37
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #40 Skrevet 8. september 2014 Æææh, en av dere har nevnt navnet til barnet mitt Anonymous poster hash: 43077...413 Det gjør vel ikke noe? Det betyr bare at en mindre heter det ditt barn heter, og det er jo bare bra . Da jeg gav navn til mitt barn var en av kommentarene jeg fikk: OJ! og så en grimase...haha..jeg måtte bare le for det var så spontan og ærlig reaksjon på navnet vi gav barnet vårt! Og jeg ble ikke lei meg, jeg bare erkjente at vi har ulik smak. Jeg er helt sikker på at navnet til jenta mi havner på noens liste over "stygge og grusomme navn som ingen med vettet i behold vil kalle et søtt lite barn". Hun heter for ordens skyld Agnes . Anonymous poster hash: 6d9a4...a13
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #41 Skrevet 8. september 2014 oskar!!!Oline, Oliver, Odin, Otilie.Men spesielt Oskar. Anonymous poster hash: 29fff...03b
Leirha Skrevet 8. september 2014 #42 Skrevet 8. september 2014 Aldri en eneste dag likt mitt eget navn, Randi. Skjønner inne hva foreldrene mine tenkte på. Reiser ofte til London, og server det rett og slett flaut. Nå vurderer vind flytte til et engelsktalende land, da tenker jeg kanskje å få et mellomnavn jeg kan bruke som hovednavn (når jeg presenterer meg). Ellers er jeg ikke så glad i slike tråder. Fint at vi har ulik smak. Ville vært kjedelig om alle het Ola og Kari. Anonymous poster hash: e38fe...860 Bytte navn? Jeg gjorde det da jeg overhodet ikke trivdes med mitt navn. Jeg var 30 dag jeg endret navn, godt fornøyd. Ikke noe fancy, bare et navn som er meg
Von Hertelhofen Skrevet 8. september 2014 #43 Skrevet 8. september 2014 Jeg synes de aller fleste navn er helt brukbare, det er sjelden jeg synes navn er stygge. Dog ett navn kan jeg ikke fordra, nemlig Rasmus. Hvem ved sine fulle fem ønsker å kalle opp ungen sin etter både fremme og bak??
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #44 Skrevet 8. september 2014 Jeg synes de aller fleste navn er helt brukbare, det er sjelden jeg synes navn er stygge. Dog ett navn kan jeg ikke fordra, nemlig Rasmus. Hvem ved sine fulle fem ønsker å kalle opp ungen sin etter både fremme og bak?? Fantastisk! Ras(s)Mus ja!! Anonymous poster hash: 7ceef...2dc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #45 Skrevet 8. september 2014 Jeg synes de aller fleste navn er helt brukbare, det er sjelden jeg synes navn er stygge. Dog ett navn kan jeg ikke fordra, nemlig Rasmus. Hvem ved sine fulle fem ønsker å kalle opp ungen sin etter både fremme og bak?? Hehe :-) Anonymous poster hash: 8e805...07a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #46 Skrevet 8. september 2014 Nok en idiotisk tråd- hva er vitsen? Dette er jo mobbing! Er det rart det finnes så mange ufyselige barn med slike forbilder... Anonymous poster hash: 75ddd...34a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #47 Skrevet 8. september 2014 Eneste navnet jeg sliter med å like er Knut. Har klart å venne meg til alle andre, ikke alle som er like pene, men få som er direkte stygge. Anonymous poster hash: a8276...60a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #48 Skrevet 8. september 2014 Overskriften er veldig tydelig. Dersom man ikke tåler at noen har negative meninger om ditt navn eller dine favorittnavn, så ikke gå inn. Generelt bør man ikke oppholde seg så mye på navneforum dersom man ikke kan ta i mot kritikk av navnene man liker. Poenget er jo å finne ut av andres meninger. Dersom jeg finner mine favorittnavn her, så synes jeg det bare er fint å se hvordan noen tenker om de. Jeg liker å ha så mye informasjon som mulig før jeg tar et valg. Men jeg bryr meg vanligvis ikke nevneverdig om negativ kritikk, folk har jo forskjellig smak! Det gjelder både klær, interiør, musikk og alt annet. Og det er bra med variasjon:) Sannsynligheten er også stor for at de som har en helt annen smak en meg, ikke er i samme "gruppe" som jeg er i, og da er det ikke nødvendigvis en dum ting.. Jeg blir raskt vant med navn hvis jeg møter noen med det navnet, og eventuelle negative assosiasjoner forsvinner fort (med mindre de stemmer). Så ikke ta det personlig, da. De verste navnene jeg vet om er: Kim Ronny Kenneth .. og de andre risikonavnene fra min generasjon Michelle Vanessa .. og liknende navn, som jeg også tenker er risikonavn Varg Loke .. og andre slike litt "mørke" navn Lucas Leander, Maximilian Chrisander o.l. Jentenavn som slutter på -borg og -hild. Rolf, Kåre og Frank. Dette er bare min smak, jeg er sikker på at andre misliker mine favoritter -og det er helt greit! Anonymous poster hash: 0b520...51c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #49 Skrevet 8. september 2014 Amerikanske forkortelser for navn brukt som offisielt navn:Ronny Johnny Frank Kim Jim Tom Tommy Osv. Av jentenavn misliker jeg amerikanske poppisnavn fra 80-tallet. Omtrent alle jevnaldrende jeg misliker heter noe sånt: Veronica Vanessa Michelle Jeanette Osv.Anonymous poster hash: 57216...bb5 Amerikanske forkortelser for navn brukt som offisielt navn:Ronny Johnny Frank Kim Jim Tom Tommy Osv. Hva er Ronny og Frank forkortelser for? Personlig synes jeg forresten at Frank er et kult navn. Anonymous poster hash: 9abbd...6b1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #50 Skrevet 8. september 2014 Syntes ikke de er grusomme, men liker så avsolutt ikke : Emma Isabel Amelia Amanda Michelle Bodil Valborg Randi Jorunn Glenn Ronny Tommy Alexander Kåre Jan Anonymous poster hash: a4527...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå