Gå til innhold

Bare gråter i kveld....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grått hele uken. Velger å blåse ut her, og håper ingen kjenner meg igjen..

Har prøvd å få barn flere år med mannen. (prøvd aktivt i 4 år) Har vel slitt på oss begge. 

For 9 dager siden kommer det for en dag at mannen har hatt kontakt med en dame på jobb. På et seminar har de tydeligvis havnet til seng, og resultatet er at hun nå er gravid. 21 uker på vei, så de har skjult det godt!

Gikk rett i kjelleren da han fortalte det. Skylder på alkohol, men skjønner jo selv det er en dårlig unnskyldning.

For å toppe det hele satt jeg for 2 dager siden med en positiv test i hånden! Følelsene svinger voldsomt nå. Vi som har jobbet så hardt for dette! Burde vert den lykkeligste tiden i vårt liv, men føler bare sorg.

Kollegaen på jobb vil han skal avslutte med meg, mens mannen bedyrer at han elsker meg. Jeg er helt rådvill, sint, frustrert og lei meg! Skjønner ikke at han ventet så lenge med å fortelle det heller..



Anonymous poster hash: 86250...9c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at mannen din har latt være å si noe om den andre damas graviditet fordi han "håpte" hun skulle miste slik at han ikke fikk problemer med deg?

Det kan i så fall forklare at han har ventet med å fortelle.

Men kan jo hende han har vært feig i steden for.

 

Hvis du skal fortsette med mannen og du tror du kan tilgi ham, da tror jeg mannen umiddelbart må finne seg en ny jobb. Det er helt uholdbart at han fortsetter å jobbe sammen med denne kollegaen hvis han skal fortsette forholdet med deg.

 

Dette er en forferdelig vanskelig situasjon, HI. Skulle ønske du ikke var i den.

 

Mannen din må jo uansett forholde seg til at han nå venter to barn, og det andre barnet fortjener kontakt med pappaen sin også. Om du greier å forholde deg til det, det må du finne ut. Barnet er uskyldig oppi dette, selv om foreldrene ikke er det.

 

Jeg håper du har nære rundt deg som du kan prate med om dette og som kan stille opp for deg.

 

Ring familievernkontoret i morgen og be om en time der for din egen del først, jeg tror du trenger en nøytral person å snakke med også. Og så kan du heller ta med mannen dit også når du er klar for det.

 

Stor klem til deg

 

En ting til... gratulerer med graviditeten. Uansett hvordan situasjonen er nå så har du et lite mirakel i magen, prøv å glede deg over det uavhengig av alt rundt deg.



Anonymous poster hash: 2c9ea...34f
Skrevet

Off for en sår situasjon du er i. Synes mannen din stiger høyt på drittsekk skalaen og ser for meg bål i hagen med alle tinga hans :balltre: .... Men det er du som må finne ut hva du vil. Har mannen din hatt et langvarig forhold eller var det bare denne ene gangen? Er det virkelig deg han vil være med? Og hvis du vil være med han, vil du tåle å ha denne ungen hjemme hos dere? Forholde deg til moren til ungen osv. 

 

Selv ville jeg antageligvis gått.. Da det hadde vært vanskelig å møte "beviset" på utroskapet annenhver helg. Du burde ihvertfall flytte ut for en periode så du får han på avstand. Du trenger å bli tatt vare på og få tid til å tenke over alt sammen.

 

Jeg ønsker deg og den lille spiren alt godt.  Håper du har en god venn som du kan gråte på skulderen til, eller kanskje en mamma du kan ty til?Jeg håper du finner ut hva du vil gjøre som er best for deg.

 

Uansett hva som skjer videre ,gir jeg deg en stor klem.  :klemmer:



Anonymous poster hash: 7e28a...809
Skrevet

Huff, stakkars deg :(
Har du tenkt noe over om du vil fortsette med han? Jeg forstår meg ikke på kjerringer som den kollegaen hans som hopper til sengs med gifte menn, og deretter prøve å få dem til å forlate kona. Ondskapsfullt er det. Fra mannen din sin side også, spesielt at han løy til deg.



Anonymous poster hash: 790b9...cc0
Skrevet

Takk for fine svar. Det var vist ganske "tilfeldig" at det skjedde. Mannen er ikke interessert i noe mer, mens denne kollegaen gjerne vil ha en tilstedeværende pappa til barnet sitt. Verken hun eller mannen min vet jeg er gravid enda.. Har ikke orket å fortelle noe.

Mannen bor hos sine foreldre for øyeblikket. HI



Anonymous poster hash: 86250...9c9
Skrevet

Vil bare sende deg en trøsteklem   :hug:

Skrevet

 

Takk for fine svar. Det var vist ganske "tilfeldig" at det skjedde. Mannen er ikke interessert i noe mer, mens denne kollegaen gjerne vil ha en tilstedeværende pappa til barnet sitt. Verken hun eller mannen min vet jeg er gravid enda.. Har ikke orket å fortelle noe.

Mannen bor hos sine foreldre for øyeblikket. HI

 

Anonymous poster hash: 86250...9c9

 

 

Har de hatt et forhold, eller var det bare den natten? Og hva tenker han om å skulle bli far?

 

Anonymous poster hash: 790b9...cc0

Skrevet

 

 

Takk for fine svar. Det var vist ganske "tilfeldig" at det skjedde. Mannen er ikke interessert i noe mer, mens denne kollegaen gjerne vil ha en tilstedeværende pappa til barnet sitt. Verken hun eller mannen min vet jeg er gravid enda.. Har ikke orket å fortelle noe.

Mannen bor hos sine foreldre for øyeblikket. HI

 

Anonymous poster hash: 86250...9c9

 

 

Har de hatt et forhold, eller var det bare den natten? Og hva tenker han om å skulle bli far?

 

Anonymous poster hash: 790b9...cc0

 

Var kun den natten. Han vil stille opp for barnet han venter med henne. HI

 

Anonymous poster hash: 86250...9c9

Skrevet

Å fy søren. Den mannen skulle ha jobbet jævlig hardt for å få lov til å komme tilbake til meg og spiren.

Ingen råd til deg bortsett fra å følge hjertet ditt. Om du velger den "lette" veien (å gå) eller den tunge (å bli), så er det bare du som vet hva som er riktig for deg og den lille.

Sender deg uansett mange gode tanker.

 

Anonymous poster hash: e78be...19b

Skrevet

Dette virker litt planlagt? Voksne folk vet man kan blir gravid av sex. Har de hatt sex uten beskyttelse? Da kan du være smittete av mye rart.

 

At voksne folk plutselig og tilfeldig har sex en gang, han er utro og i tillegg resultererdet i graviditet?

 

Jeg vil tro at enten er dette planlagt fra hennes side, hun ville ha barn. Eller er det han som står bak, nå får han jo et eget barn, kanskje han tenkte det tross alt var bedre du fikk en bonusunge enn ingen barn?

 

Vanskelig situasjon ogenda verre når han ikke har fortalt noe på 21 uker. Det du må bestemme deg for er om du orker ha dette barnet hos dere og at han er pappa til dette barnet som bare er et halvt år eldre enn deres felles barn.

 

 

 

Anonymous poster hash: 48b48...f42

Skrevet

Dersom dere skal fortsette forholde hadde jeg satt som krav at mannen måtte bytte jobb med en gang.

 

Anonymous poster hash: 48b48...f42

Skrevet

Uff får så vondt av deg 💔 STOR klem til deg i denne situasjonen, HI

Skrevet

Æsj, for en drittsekk. Og du, han elsker deg IKKE.. Det er bare bullshit, da hadde han ikke vært utro.

La han leve livets glade dager med den andre kjerringa, så kan han sitte og angre resten av livet. Møkkamann.

Tenk å gjøre noe sånt? Det er ganske ekstremt. Da er man ikke god i topplokket.

 

Stakkars deg, hi!! :(

 

Anonymous poster hash: d8048...6c2

Skrevet

For en premieidiot! Ville ikke tatt han tilbake, hvem i alle dager gjør noe sånt?

 

Anonymous poster hash: ac499...b4c

Skrevet

For en utrolig lei situasjon hi, hjertet mitt både blør og jubler for deg! Vet jaggu ikke meg hva jeg hadde gjort selv i den situasjonen. Men en ting er sikkert; ingen mann som elsker sin fru er utro på det viset!

Ønsker deg lykke til og overrekker en god trøsteklem!

 

Anonymous poster hash: ee888...a1d

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger! Alt føles skikkelig vanskelig ut nå. Fortalte mannen at jeg var gravid i dag, og han vart kjempe glad. Er jo dette vi har ønsket lenge. Men, dette med utroskapen setter jo uten tvil en demper på dette. Aner ikke hva jeg vil nå..

Jeg vil jo eventuelt bli nødt til å forholde meg til denne dama og barnet i mange år fremover. Samtidig vil jeg jo gjerne at barnet vi venter skal vokse opp med faren sin... HI



Anonymous poster hash: 86250...9c9
Skrevet

Jeg hadde avsluttet forholdet til mannen, jeg er ikke en så tilgivende og stor person at jeg hadde klart å forholde meg til henne og barnet for resten av livet, og fått barnet mitt alene.



Anonymous poster hash: b4e12...ca7
Skrevet

 

Takk for fine tilbakemeldinger! Alt føles skikkelig vanskelig ut nå. Fortalte mannen at jeg var gravid i dag, og han vart kjempe glad. Er jo dette vi har ønsket lenge. Men, dette med utroskapen setter jo uten tvil en demper på dette. Aner ikke hva jeg vil nå..

Jeg vil jo eventuelt bli nødt til å forholde meg til denne dama og barnet i mange år fremover. Samtidig vil jeg jo gjerne at barnet vi venter skal vokse opp med faren sin... HI

 

Anonymous poster hash: 86250...9c9

Uff, for en utrolig fæl situasjon :( jeg har ingen råd dessverre. Men jeg vil bare si at om du går så er det fullt forståelig og om du velger å prøve å jobbe med forholdet, og inkludere det som da vil bli stebarnet ditt i deres liv, så er det utrolig stort av deg.

 

Du står overfor et utrolig vanskelig valg nå... Kan nesten bare ønske deg lykke til og gi en klem på veien..

 

Anonymous poster hash: 761ca...f19

Skrevet

Hva hjelper det at han bytter jobb? Han må jo uansett forholde seg til henne i helger, ferier osv. Og ha telefonkontakt og fra på foreldremøter, banrehageting, bursdagsfeiringer osv med henne. Naivt å tro at det hjelper at han bytter jobb...

Uff, for en sinnsykt kjip situasjon å havne i😳

Skrevet

Stakkars deg! For et grovt svik. Tror ikke jeg kunne tilgitt noe slikt. Jeg hadde gått fra han. For en dust! Velger du å bli så synes jeg dere bør gå i terapi, finne ut av hvorfor han gjorde dette, og hjelp for tiden som kommer. Han vil jo alltid være i livet til denne kvinnen- orker du virkelig det? Hvordan blir det når deres barn blir eldre, når barna finner ut av historien, mulig det vil bli to svært skuffa og bitre barn ovenfor faren sin! Mye å tenke på! Og hun kollegaen- fy flate, hadde gitt henne en real fik! Garantert planlagt! Hvem

gjør sånn her? Stakkars deg!

 

Anonymous poster hash: 84812...db1

Skrevet

Å huff for en situasjon! Jeg vil bare sende en klem og ønske deg lykke til, uansett hva du bestemmer deg for. 

 

Det finnes vel ingen fasit på dette. Jeg har selv ei venninne som ble gravid på seminar, etter en fuktig kveld med kolleger. Men de var begge single. Likevel er det dessverre sånn at for noen så tar alkoholen overhånd, og man kan miste fullstendig dømmekraften over hva som er rett og galt. Det er ingen unnskyldning, men statistikken viser dessverre at det hender mer enn man liker å tenke. 

 

Du har masse å tenke på nå, kjære HI, og jeg ville så absolutt ha bestilt meg time hos familievernkontoret, eller en psykolog, hvis jeg var deg. Det kan være godt å ha en nøytral tredjepart å blåse ut til når det stormer som verst i hodet. 

 

Det er du som må bestemme om du tror på mannen, at det bare var max uflaks og dårlig dømmekraft én kveld, og det er du som må finne ut om du orker å ha noe med denne damen å gjøre i mange år fremover. For hvis du bestemmer deg for å prøve med mannen vil hun ha del i livet deres, sammen med barnet de skal ha sammen (mens jeg skriver her tenker jeg at jeg ville ha krevd en farskapstest for å være på den sikre siden, at det virkelig er hans barn. Ingen som vet om hun hadde sex med noen andre i den perioden). Det vil helt sikkert være tungt for deg, men kan også bli noe veldig fint dersom du og mannen kommer dere forbi dette, i og med at du faktisk får et søsken til babyen din, om enn halvsøsken, som vil være nær i alder og som kan bli god venn med ditt barn. Barna er tross alt uskyldige i dette, og fortjener ikke å lide for foreldrenes dumheter. 

 

På den andre siden, så forstår jeg godt dersom du ikke orker dette. Du har blitt sveket på det groveste av at mannen har hatt sex med en annen, og så på nytt igjen da han faktisk gjør denne dama gravid. For det tredje venter han 21(!) uker med å innrømme det hele for deg. Han vet nok selv at han er på rimelig tynn is. 

 

Ønsker deg alt godt, HI, håper du får snakket med noen og etterhvert lander på en vei som er rett for deg. 



Anonymous poster hash: 38e05...f75
Skrevet

Sender deg en god klem <3

 

Anonymous poster hash: 9cf85...f9c

Skrevet

Gratulerer til at du endelig har blitt gravid og skal bli mor! Prøv å tenke på det å ikke ødelegg denne fine tid. Det andre ordner seg. Alla kan gjøre mistak.... Det ordner seg skal du se😊. Klem!

 

Anonymous poster hash: 7b909...379

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...