Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #26 Skrevet 7. september 2014 Lett!!! Min treåring og snart to-åring var borte en uke i sommer! De hadde det topp, og husket nok først da de kom hjem at de savnet meg.. Anonymous poster hash: 298f1...7d8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #27 Skrevet 7. september 2014 Absolutt ikke. Han kan fortsatt ikke kommunisere hva han vil, og det er helt uaktuelt før det skjer. Anonymous poster hash: 18ab6...d05
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #28 Skrevet 7. september 2014 Her har besteforeldrene tre somre på rad hatt barna en uke mens vi har vært hjemme og jobbet. Første gang var ungene 3 og 5 år. Det har gått helt fint og har jo gitt ungene en lengre sommerferie enn de ellers ville fått. Anonymous poster hash: 3ad34...5b7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #29 Skrevet 7. september 2014 Eldste var med farmor og oldemor til syden like før hun ble 3 år. Hun storkoste seg, værre med mor hjemme. Lillesøster var ikke klar for å sove over hos farmor en natt før hun var 5 år gammel, men da overtalte hun også farmor til å dra en uke til egypt med henne. Hun storkoste seg da de dro alene på ferie noen mnd etterpå den ene overnattingen. Anonymous poster hash: 6c2bb...3c1
Appelsinpiken Skrevet 7. september 2014 #30 Skrevet 7. september 2014 Kommer helt an på hvor nært forhold de har til vanlig og hvor/hva de skal.. Min hadde nok fått dratt med ene besteforelderparet, men ikke dt andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå