Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Med besteforeldrene? De har så lyst, å ungen hadde elsket det, men ei uke er så lenge! Jeg hadde savna han så! Hva synes dere? Anonymous poster hash: 440d0...c4d
soleia Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Mine har ikkje vore klar for det i den alderen. Ei veke er lenge, men eg sjølv var vekke frå foreldra mine i fleire dagar som tre åring, og det gjekk fint. Fokuset bør vel vere på kva som er bra for ungen, og ikkje om mor saknar han. Om han har eit nært og trygt forhold til besteforeldra, så kan det vel fort gå bra.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Absolutt. Og det har de gjort og. Jeg gjorde det selv, fra jeg var veldig veldig liten. Biltur med bestemor og bestefar gjennom Norges land i flere uker. Jeg storkosa meg og har bare gode minner! Og det var ikke akkurat mulig å ringe hjem når man hadde lyst da
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Nei. Ingen av mine har sovet borte mer enn en natt om gangen på den alderen, men vi har ikke besteforeldre som ønsker å ha de heller da så hverken de eller vi er vant til det. Anonymous poster hash: ed745...0cc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Hvis ungen har lyst er det vel greit men vet han hva han sier ja til da? Har han sovet borte en helg og sånn før? Hvis han aldri har sovet borte før kan det bli litt heftig å begynne med en uke, men om han har sovet borte noen ganger før og han er trygg på besteforeldrene er det vel greit Anonymous poster hash: 06e1a...743
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 For meg hadde det hatt stor betydning hvor de var. Jeg måtte hatt mulighet til å komme til dem relativt raskt dersom noe skjedde, så ei uke på hytta hadde jeg syntes var greit, ei uke i syden hadde jeg ikke klart. (Jeg hadde selvfølgelig savnet gutten mye, men hadde visst at han hadde det fantastisk. :-)) Men det er meg og min logikk, og vet at de fleste ikke tenker slik. Min mann forstår ikke hvorfor det er ok at mine foreldre har gutten ei helg på hytta, men ikke ok at jeg og mannen reiser bort med fly for ei helg. Anonymous poster hash: 38226...0ce
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Sånn er det hos oss også, og jeg fikk nylig det samme spørsmålet fra mine foreldre. Jeg syntes det var uaktuelt såpass lenge, men vi løste det ved at jeg ble med på turen de første dagene, også reiste jeg hjem mens gutten ble igjen med besteforeldrene i 4 dager til. Det gikk kjempefint. Er det en uke eller ingenting i deres tilfelle? Anonymous poster hash: 5c5c7...4b2
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Han har vært med de på ferie før, men da fra torsdag til søndag.. Mulig jeg må jobbe litt med meg selv å la han få lov. Trodde ikke jeg var så hønemor, men så feil kan man ta ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Høres mer ut som om mor ikke er helt klar for det Anonymous poster hash: 06e1a...743
Honningmelon Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Usikker... Og det er ikke meg selv jeg tenker på da. Hun har sovet mye hos besteforeldre, men bare to netter i strekk. Lurer på om ei uke hadde blitt litt lenge. Hun lengter veldig etter mammaen sin etter et par dager
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Sånn er det hos oss også, og jeg fikk nylig det samme spørsmålet fra mine foreldre. Jeg syntes det var uaktuelt såpass lenge, men vi løste det ved at jeg ble med på turen de første dagene, også reiste jeg hjem mens gutten ble igjen med besteforeldrene i 4 dager til. Det gikk kjempefint. Er det en uke eller ingenting i deres tilfelle? Anonymous poster hash: 5c5c7...4b2 Det var jo kjempelurt! Men jeg kan ikke fly for jeg er høygravid. Kanskje jeg skulle slengt meg på en buss til Spania 😂😂😂 Da hadde foreldra mine ledd godt tenker jeg ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Høres mer ut som om mor ikke er helt klar for det Anonymous poster hash: 06e1a...743 Tror du har et poeng ☺️☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 Svigers hadde barnet vårt i en uke da hun var 2 år (nødvendighet pga sykdom). Det gikk helt strålende! Svigermor tok til og med slutten av bleieavvenningen for oss ved å kjøpe inn truser og slutte med bleia! (hun visste vi bare ventet på at det skulle bli varmt i været, og det ble det den uka. Anonymous poster hash: a2c4b...202
Gjest Julia1984 Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Ja, absolutt. Hos besteforeldre som har god kontakt med barnet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Høres mer ut som om mor ikke er helt klar for det Anonymous poster hash: 06e1a...743 Tror du har et poeng ☺️☺️ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Tenk på hva du kan bruke tiden til da... Helgetur til et sted, middag med venner, gå på spa, kino, være med mannen... du kan virkelig skjemme deg bort Anonymous poster hash: 06e1a...743
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Det har han. De bor i nabohuset og han ser de hver dag. Elsker å være der, og overnatter 4-5 dager i mnd der. Men tror nok han hadde savnet meg om han var borte ei uke... Vet ikke helt.. Nei, tror ikke jeg er klar for det ☺ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Sånn er det hos oss også, og jeg fikk nylig det samme spørsmålet fra mine foreldre. Jeg syntes det var uaktuelt såpass lenge, men vi løste det ved at jeg ble med på turen de første dagene, også reiste jeg hjem mens gutten ble igjen med besteforeldrene i 4 dager til. Det gikk kjempefint. Er det en uke eller ingenting i deres tilfelle? Anonymous poster hash: 5c5c7...4b2 Det var jo kjempelurt! Men jeg kan ikke fly for jeg er høygravid. Kanskje jeg skulle slengt meg på en buss til Spania Da hadde foreldra mine ledd godt tenker jeg ☺ Anonymous poster hash: 440d0...c4d Hehe såpass ja, nei da blir det verre. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, det hadde i alle fall vært en veldig vanskelig avgjørelse. Lengste jeg har vært borte fra min er 5 dager, men da var jeg på sykehus og var så dårlig at jeg ikke var i stand til å savne noen. Jeg tror i alle fall jeg måtte ha planlagt noe gøy selv for å få tiden til å gå fortere. Anonymous poster hash: 5c5c7...4b2
*Miss Flua* Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Min gutt var hos besteforeldra sine en uke i sommer, da var han 2,5. Han hadde ikke tid til å snakke med meg på FaceTime engang, han storkoste seg jeg derimot, syns det var ganske tøft!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Ja, og jeg har gjort det også - også med yngre barn. Så lenge det er noen de er trygge på og glade i ser jeg ikke problemet. Imens kan man nyte tida alene (eller med et barn mindre), slappe av og kjenne på savnet. Så er det kjempegodt å se hverandre igjen! Anonymous poster hash: 2e513...b2f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #21 Skrevet 7. september 2014 Da jeg var 3,5 år var jeg 3 uker i Spania med besteforeldrene mine som jeg ikke hadde sett ofte og har bare gode minner. Jeg var med fordi foreldrene mine skulle ha mitt søsken. Var borte totalt i 4 uker. Var kjempegøy. Min sønn på 3 har vært en uke vekk med besteforeldre det gikk veldig bra. Anonymous poster hash: 8a669...27d
hilde og gutta Skrevet 7. september 2014 #22 Skrevet 7. september 2014 Han var en uke alene når han var 2,5. Mormor kom å hentet han med fly og var sammen med han i 6 dager. I Norge. Jeg lå på sykehus og vi hadde ingen som kunde ta han den uka. Og så fikk han en kjempe fin för juls uke. Han koste seg kjempe mye.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #23 Skrevet 7. september 2014 Vår som snart er fire har vært på ukeslange besøk hos begge besteforeldreparene et par ganger siden hun var 2,5. Alle setter stor pris på det, og savn er ikke noe problem. Vi snakker på skype og telefon innimellom. Jeg synes det er flott at hun kan få et så nært forhold til sine besteforeldre selv om vi bor i forskjellige byer. Og jeg husker også lange besteforeldrebesøk som veldig lykkelige dager som barn selv. Anonymous poster hash: d232d...207
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #24 Skrevet 7. september 2014 Send ivei sier jeg bare! Men så har jeg tre barn,så kanskje blir man litt mer slepphendt jo flere barn man har... Anonymous poster hash: ce5bf...348
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #25 Skrevet 7. september 2014 Hva er problemet egentlig? La nå ungene få komme seg litt unna dere krakilske mødre! Både ungene og dere har godt av det. Hva tror dere skal skje ungene den ene uka? De er vel sammen med folk de kjenner og stoler på... Mine har fått dra med besteforeldrene til Stavanger (vi bor på østlandet) både en og to uker fra de var ett år gamle. De storkoser seg jo! Anonymous poster hash: a61ae...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå