Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #26 Skrevet 7. september 2014 Jeg er blitt kallt stemor fra helvete her inne mange ganger. Da jeg ikke alltid har ølt det er så lett å finne dn riktige balansen i blandede familier, og har alltid søkt å ivareta alle barna, ikke alltid hans først. Nå er stebarna mine blitt store, stesønn har begynt på sin bachelor. Vi har fin tone, og pratet med han i dg i en time. Jeg skal inn å operere i høst, og da vil min stedatter komme å hjelpe til med barna, når hun har fri. Faren må jobbe. Men dette er ikke en problemstilling en gang! Gutten er 7 år! Han sa noe slemt til dattera di. Get over it! Anonymous poster hash: e174d...6ef
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #27 Skrevet 7. september 2014 Barn krangler, sånn er det. Anonymous poster hash: 7cccd...b49
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #28 Skrevet 7. september 2014 Haha- snakk om storm i et vannglass da😂 Stakkars deg, du har enten veldig lite problemer siden du virker gjøre dette så stort, eller så har du enormt med problemer siden du lar bagateller spise deg opp;-)) Gutten skulle nok tøffe seg, verken mer eller mindre. Det er snakk om 7 åringer;-) Også lurer jeg på; hvor mye samvær har gutten med far? Møtes dere som regel hos dere? Har de vært der hele helgen? Anonymous poster hash: 0a478...a8a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #29 Skrevet 7. september 2014 Barnet har nå sagt unskyld til mitt barn. Nå legger vi det bak oss. Ha en fin kveld alle. HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #30 Skrevet 7. september 2014 Barnet har nå sagt unskyld til mitt barn. Nå legger vi det bak oss. Ha en fin kveld alle. HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03 😂 Gale gale dame😂 Anonymous poster hash: 0a478...a8a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #31 Skrevet 7. september 2014 Haha jeg er ikke gal. Hadde forlangt det samme av mitt barn Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #32 Skrevet 7. september 2014 Hjelpes...! Bare et spm; når du ser her inne at de fleste mener du lager storm i vannglass og overreagerer, ser du på det som en grunn til å vende blikket tilbake på deg selv? Litt selvkritikk? Eller mener du at du har rett, og barnet/mannen feil? Anonymous poster hash: 15ed1...0a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #33 Skrevet 7. september 2014 Hjelpes...! Bare et spm; når du ser her inne at de fleste mener du lager storm i vannglass og overreagerer, ser du på det som en grunn til å vende blikket tilbake på deg selv? Litt selvkritikk? Eller mener du at du har rett, og barnet/mannen feil? Anonymous poster hash: 15ed1...0a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #34 Skrevet 7. september 2014 Beklager at jeg er frekk, men dette syns jeg var å overreagere. Og det er tydelig at du kun har ett barn og ikke er vant til gutter. Jeg har selv to jenter og to gutter, og skulle jeg furte hver gang noen sa noe teit så hadde jeg vært ganske muggen dagen lang. Anonymous poster hash: 8fcff...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå