Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Datteren min har fått ny flott sykkel. Datteren min er 7 år. Det samme er gutten til kjæresten min. Datteren min lekte med sine venninner i dag. Så plutselig kom datteren min og vennene hennes å sa at gutten til kjæresten min hadde,sagt han skulle,kaste sykkelen hennes i cointainer. Dette mens,han fikk låne den. Datteren min gråt. Han er nok bare sjalu. Sa han hadde,sagt det var fleip, men det hadde han ikke,sagt til datteren min Faren snakket med han. Jeg sa til faren at jeg synes det var dårlig oppførsel av han når han fikk låne sykkelen, og trist å være sjalu! Jeg sa jeg syntes det var frekt av han. Hvordan hadde,dere reagert?? Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Tror gutten er sjalu. Datteren min fikk denne sykkelen av sin far. Jeg synes det var frekt uansett å dårlig oppførsel. Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 I følge far så var han lei seg fordi han sa det, liker gutten godt jeg, men syntes jeg hadde rett å reagere....??? Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde lurt på hvorfor han sa det? Hvis han svarer at han ville at hun skulle bli lei seg, så hadde jeg spurt hvorfor det da? Og så hvorfor, hvorfor, hvorfor, helt til jeg følte jeg forsto han. Så hadde jeg tatt det derfra... Anonymous poster hash: 81a2f...39a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Du reagerte korrekt. Nå har jeg kun egne barn, men det er ikke bestandig at den ene får ting når den andre får. Og det er verken urettferdig eller forskjellsbehandling. Du sier at datteren din fikk sykkelen av sin far, altså det er ikke en gang du og samboer som kjøpte den til henne - da kan ikke gutten forvente at dere kjøper tilsvarende til ham. Sånn er livet - man kan ikke få likt hver eneste gang, da går de fleste foreldrene konk. Anonymous poster hash: c13ca...17c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde lurt på hvorfor han sa det? Hvis han svarer at han ville at hun skulle bli lei seg, så hadde jeg spurt hvorfor det da? Og så hvorfor, hvorfor, hvorfor, helt til jeg følte jeg forsto han. Så hadde jeg tatt det derfra... Anonymous poster hash: 81a2f...39a Enig med deg Anonymous poster hash: f4ad0...07b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 I følge far vet han ikke,selv hvorfor han sa det.....? Han tror han følte seg utenfor jentegjengen å sa noe dumt...ikke vet jeg Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Har gutten egen sykkel hos dere? Hvis ikke så synes jeg dere burde skaffe det til han. Han følte seg sikkert utenfor siden hun hadde sykkel og ikke han. Et barn ser ikke hvem barnet har fått sykkelen av men bare at barnet har fått sykkel. Anonymous poster hash: 5861b...015
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Nei. Vi bor ikke samnen. Gutten har egen sykkel hos sin far der de bor. HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Luksusdyret Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Nei. Vi bor ikke samnen. Gutten har egen sykkel hos sin far der de bor. HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03 Da har han i hvert fall ikke noe han skulle ha sagt, du skal da ikke være nødt til å kjøpe sykkel til barnet til kjæresten som ikke en gang bor hos dere - du er ikke guttens stemor en gang. Hvorfor tar ikke faren med seg sykkelen til gutten når de er på besøk? Sykkelstativ koster 299,- på Europris.
n74 Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Jeg tenker på et generelt plan at sånn sier barn til hverandre, og spesielt fordi de er sjalu. Men det er ikke mer enn det, der og da. Jeg synes det er fint at kjæresten din snakket med gutten sin, kanskje burde han be om unnskyld også. Men SÅ må du la det gå - det er ikke mer enn det som skjedde der og da.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Han har sykkel hjemme...HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 I følge far vet han ikke,selv hvorfor han sa det.....? Han tror han følte seg utenfor jentegjengen å sa noe dumt...ikke vet jeg Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03 Kan jo hende han prøvde å tøffe seg litt bare. I så fall hadde jeg ikke lagd noe drama ut av det. Røska han litt i håret og sagt "du... Det var ikke pent vel? NN ble litt lei seg, så hun hadde sikkert satt pris på det om du sa unnskyld.." Og så kunne han sagt unnskyld om han ville, eller latt være.. Hadde ikke laget noe mer big deal ut av det enn det. Anonymous poster hash: 81a2f...39a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #14 Skrevet 7. september 2014 Storm i vannglass!! Anonymous poster hash: a0082...8b0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 Datterå mi var ikke hjemme så fikk ikke,sagt unskyld før de,dro hjem. Men har bedt faren la han ringe,si unskyld. Kjenner jeg blir provosert hvis ikke. Datteren min vil ikke låne vekk sykkelen sin til han lengre. Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Tenker at det er veldig forståelig og ikke noe jeg ville laget noen big deal av. Snakk med gutten og si at sånn sier man ikke og så ferdig med det. Anonymous poster hash: 6650a...fa8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Dere vil ikke overleve forholdet hvis dere skal verne om "mitt" barn hele tiden. Ikke snilt av gutten, og han trenger ikke egen sykkel hos deg, men han følte seg utelatt på flere måter. Nå var dette bare noe han sa, ikke noe han gjorde. Senk skuldrene nå. Anonymous poster hash: 0017e...533
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Datterå mi var ikke hjemme så fikk ikke,sagt unskyld før de,dro hjem. Men har bedt faren la han ringe,si unskyld. Kjenner jeg blir provosert hvis ikke. Datteren min vil ikke låne vekk sykkelen sin til han lengre. Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03 Du overreagerer veldig her synes jeg. Anonymous poster hash: 6650a...fa8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #19 Skrevet 7. september 2014 Hva skjer med å sette komma tre ganger i samme setning? Og på helt ulogiske steder? Anonymous poster hash: 85947...870
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Mobilen min er dessverre dårlig. Tastatur og komma henger seg opp. Ny mobil i morgen. HI Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #21 Skrevet 7. september 2014 Oi! Jeg tenker at du overreagerer VELDIG!! Jeg hadde faktisk ikke tenkt over det, annet enn å trøste jenta, og korrigere gutten der og da. Kun "det er ikke greit å si". Altså, barn sier slik uten noen spes grunn. Barn tenker ikke alltid konsekvenser slik som oss. Lykke til i det nye forholdet! PS! Ville skaffet meg litt takhøyde om jeg var deg:-p Anonymous poster hash: 15ed1...0a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #22 Skrevet 7. september 2014 Har ikke ringt. Føler faren overbeskytter han. Han har slengt med leppa før, og faren er veldig overbeskyttende å ser ikke annet at han er uskyldig. Har tenkt tanken selv vedr forholdet. Tror ikke jeg orker dette forholdet hvis det blir mer tull. Gutten vil helst ha faren for seg selv, så uansett hvilken dame kjæresten min finner seg så blir det vanskelig for han å få til et forhold. Utrolif kipt! Fantastisk flott mann Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #23 Skrevet 7. september 2014 Storm i vannglass. Barn sier sånt av og til, opplevde enda til en gang at nevøen min sa han skulle drepe et av barna. Klart man snakker til dem og med dem, men så må man bare la det gå. Anonymous poster hash: f0c76...6e1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #24 Skrevet 7. september 2014 Har ikke ringt. Føler faren overbeskytter han. Han har slengt med leppa før, og faren er veldig overbeskyttende å ser ikke annet at han er uskyldig. Har tenkt tanken selv vedr forholdet. Tror ikke jeg orker dette forholdet hvis det blir mer tull. Gutten vil helst ha faren for seg selv, så uansett nhvilken dame kjæresten min finner seg så blir det vanskelig for han å få til et forhold. Utrolif kipt! Fantastisk flott mann. Anonymous poster hash: fa7b9...c03 jeg mener det er du som må skjerpe deg litt her. Man er nok litt sår mtp egne barn i et nytt forhold(lyser lang vei at du er det! Synes du overbeskytter barnet ditt også!). Dere må prate sammen om forventninger ol. Tror kanskje du er den som aldri vil oppleve et ok forhold om du ikke senker kravene noe. Barn tilpasser seg ikke alltid nye kjærester slik vi voksne ønsker at de skal gjøre. Anonymous poster hash: 15ed1...0a0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #25 Skrevet 7. september 2014 Overveskytter ikke mitt barn. Mitt barn hadde fint måttet sagt unskyld når det er,sagt så hadde aldri mitt barn fått lånt en ny sykkel av en venn for å så rekke tunge å si hun skulle kaste den i søpla! Hi Anonymous poster hash: fa7b9...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå