Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #26 Skrevet 7. september 2014 Jeg er selv 23 og har termin med nr 2 om 10 dager Er dere klare for 3 nå, så kjør på! Anonymous poster hash: 773a5...733
Edelweis Skrevet 7. september 2014 #27 Skrevet 7. september 2014 Tenker vel ikke så mye på det, jeg hadde selv nettopp fylt 24 da nr.4 ble født. Og før noen kommer ned noen spydigheter; barna har samme far Spørsmålet er, er dere fremdeles sammen? Må være utrolig vanskelig å pleie parforholdet, med så mange barn på så kort tid. Anonymous poster hash: efc81...92a Det er vi. På 10.ende året Det er ikke vanskelig. Man må bare prioritere det. Vi er også på 10 året og still going strong :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #28 Skrevet 7. september 2014 Jeg er 27 år og venter barn nummer 1 snart, men kunne godt fått barn tidligere hvis det hadde klaffet.Man velger selv når man vil få barn, men jeg tror at stort sett er det for tidlig å få barn før fylte 20 år. Ofte er ikke hjernen ferdig utviklet før man er 21 år. Anonymous poster hash: 406a0...519 jeg var 16 når jeg fikk mitt første barn. Hadde ikke vært en annerledes mor selv om jeg hadde vært 27 før jeg fikk barn. Hva er ikke ferdi utviklet før man er 21? Anonymous poster hash: c8463...734 Refleksjonsevnen er ikke ferdig utviklet før man er ca 25 år. Anonymous poster hash: 7260e...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå