Gå til innhold

Legger dere merke til klærne til andre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger ikke merke til klærne til andre barn... Bortsett fra hvis noen er dolla til fingerspissene, men er på lekeplassen liksom  :P  Tenker jo da at mor er litt i overkant glad i å bruke ungene som dukker, he he. Men ellers, nei da skal det virkelig være type karneval eller noe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger jo godt merke til ting som nydelig strikkede plagg, eller andre antrekk som er spesielt fine. Det kan være i alt fra designet, fargene, materialene til helheten og sammensetningen. For meg er det viktig at vår datter går med skikkelige klær (hele, rene og fine) hver dag. Dette kan godt være klær fra H&M, Kappahl eller Lindex, men det viktigste er at de passer sammen og er fine til henne. Hun er lang og spedbygd, så smalere bukser/tights passer best til hennes kroppsbygning.

Jeg legger også godt merke til dersom andre har unger med tøy som er synelig slitt, hullet eller møkkete. Det er litt uforståelig for meg. Selv familier med dårlig råd har råd til å vaske klærne til barna sine mener nå jeg!!

Skrevet

Klærne må i tillegg selvsagt være komfortable og varme!😉

Skrevet

Mi blir også alltid levert helt ren og nyvasket, med stelte, rene neger og hår, uten snørr/melkebart/øyerusk, med nyvasket tøy, og aldri samme klærne to dager på rad. Ikke vanskelig å få til..!

Anonymous poster hash: 6f465...cf2
Skrevet

Jeg jobber med barn. Jeg legger merke til det hvis barna kommer med for små klær, klær som ikke passer til været og årstiden eller aktivitetene. Jeg har for mye å gjøre til å tenke over om de bruker samme bukse to dager på rad.

Jeg tenker ikke over merker på klærne, men jeg legger merke til det hvis barna kommer med fine hjemmestrikkede plagg.

Anonymous poster hash: 1cff7...fe5

Skrevet

Ja. Jeg er opptatt av klær og har interesse for mote for både store og små, så jeg legger definitivt merke til hva andre har på seg. Det betyr likevel ikke at jeg tenker nedsettende eller dårlig om andre pga det.

Anonymous poster hash: da504...d55

Skrevet

Så og si aldri, hverken på barn eller voksne. Unntaket er om jeg synes noe er skikkelig fint eller stygt. Vet at venninnene mine alltid legger merke til hva jeg og andre har på seg. Vi har snakket om dette før, jeg er totalt uinteressert. 

Anonymous poster hash: 04b95...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...