Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Merker, hvor ofte de går i det samme osv? Anonymous poster hash: 6f465...cf2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Aldri tenkt over 😊 Anonymous poster hash: 19b5d...574
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Nei, det har jeg faktisk aldri tenkt over
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Nei. Anonymous poster hash: 443cf...15d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Ja, legger merke til om noen har fine klær, klær av gode merker, går i det samme ofte o.l. Dømmer ingen på grunn av dette, men legger merke til det. Anonymous poster hash: 70bca...5a9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Kan godt legge merke til hvis noen av dem har en fin genser, et skjørt osv...men merker? Aldri. Anonymous poster hash: 473fc...eb9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Det er jo egentlig nokså ironisk mtp hvordan mange bruker m y e penger på pent merketøy, og at barna skal ha mange ulike antrekk, og så er det nesten ingen andre foreldrene selv som tenker over det. Jeg tenker meget sjelden på hva andre barn har på seg, både merke, utseende på klærne osv... Har sett på vinterskoene noen ganger, for å se hvilket merke de hadde valgt... Anonymous poster hash: 6f465...cf2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Nei. Jeg blir ikke imponert av slikt. Hadde klærne vært hjemmesydd derimot, hadde jeg blitt imponert Anonymous poster hash: 07b78...0ae
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Legger merke til yttertøy (dresser, og sko, luer). Anonymous poster hash: 6f465...cf2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Ja, ofte så gjør jeg det. Sikkert fordi jeg er opptatt av det, ikke noe jeg dømmer på grunnlag av, men legger merke til det på samme måte som jeg legger merke til skoene og håret. Anonymous poster hash: 4f5ee...808
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Kan legge merke til fine strikkeplagg feks, men vanlige klær legger jeg virkelig ikke merke til. Så hvis noen kler opp for å få vist fram så får jeg det dessverre ikke med meg. Anonymous poster hash: 1a80e...383
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Nei, ikke egentlig. Legger merke hvis jeg syns et barn har for dårlige klær da. Eller for lite. Anonymous poster hash: 43bb5...850
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Legger merke til det hvis noen har noe jeg synes er fint og særlig hvis det er noe hjemmestrikket. Ellers legger jeg ikke så mye merke til andre barns klær.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Eneste måtte være om det er ekstremt den ene eller andre veien, enten veldig dyyyyre merkeklær eller skitne og hullete klær. Eller om det er noe som overhodet ikke passer til den aktuelle temperaturen og været.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Hvis de er skitne eller hvis de går altfor tynt kledt eller hvis småjentene har utfordrende klær. Forøvrig ikke. Anonymous poster hash: 020d3...6ce
Blondzilla Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Nei, eneste jeg legger merke til et om noen ser regelrett ustelte ut, og det er det heldigvis sjelden man ser . Og jeg er langt over gjennomsnittet opptatt av klær.
*Miss Marple* Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Joda, jeg legger jo merke til hva folk har på seg, både voksne og barn. Noe syns jeg er ekstra fint og da ser jeg litt ekstra etter merke for å se hva det er i tilfelle jeg vil kjøpe likt. Jeg er opptatt av barneklær uten å tenke noe om de som ikke er det. Det skal være ille før jeg legger merke til hvor ofte noen går med samme plagg da. Det bryr meg ikke så lenge klærne er hele og rene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Siden jeg overhodet ikke er opptatt av merker eller møte, så aner jeg heller ikke hva som er hva. Det jeg eventuelt legger merke til, er hvis barn går i veldig møkkete klær, for små klær eller hullete klær. Jeg ønsker at mine egne barn skal være pent kledd, men merker? Nei. Vi handler klær på HM, KapAhl og WoW. Anonymous poster hash: c4ca5...293
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Jeg jobber med barn og jeg legger merke til og tenker over hvis barna kommer i alt for små klær (ofte), alt for varme klær eller alt for kalde klær, og ikke minst skittene klær hvor det er snakk om gammel skitt og ikke at de har blitt møkkete den dagen. Og jeg merker meg det når barn ikke tørr å leke for om de dyre klærne blir ødelagt blir mamma/pappa sint. Jeg legger vel merke til klær som barna går i ofte men bare i den grad at jeg kan si hvem det er sitt uten å lese navnelappen om de har lagt det fra seg et sted. Har selv barn som går i de samme 5 settende med klær stort sett, vi har flere i skapet men de får velge klærne sine selv og så sant ikke alt er skittent av favorittene så er det alltid de som blir plukket ut. Jeg vet at mange barn helst vil gå i det samme hele tiden og derfor reagerer jeg ikke på at de gjør det heller. Anonymous poster hash: 4f09e...e1f
☆☆☆ Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Kan skille mellom klede eg synes er fine og klede som ikkje er min smak. Men kva merke det er og kor ofte eg har sett ungen i plagget har eg ikkje styr på.
me_87 Skrevet 6. september 2014 #23 Skrevet 6. september 2014 Hvilket merke klærene er får jeg ofte med meg,men hvor ofte de går med de samme klærene får jeg ikke med meg.
Gjest PeppaGris Skrevet 6. september 2014 #24 Skrevet 6. september 2014 Ja. Men tenker ikke noe over klærne, med mindre jeg ser noe som jeg synes er veldig fint eller klærne er skikkelig lurvete/skitne. Er klærne pene prøver jeg å se etter merket siden jeg får lyst til å få tak i det til mine egne, er klærne skitne så legger jeg merke til om de brukes flere dager på rad.
*Yuna* Skrevet 6. september 2014 #25 Skrevet 6. september 2014 Legger merke til merkeklær jeg selv syns er fine ellers ikke noe særlig, men legger merke til hvis barn går i veldig slitte eller skitne klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå