Gå til innhold

Jeg er en elendig mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er skikkelig sær i matveien, hun ELSKER spaghetti ala capri, så hun fikk det i dag og vi andre spiste viltgryte <3 Mmm Krangler ikke om det på en lørdag, hennes valg :)

Anonymous poster hash: 8c264...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza grandiosa helmax! :) Etter størstejentas ønske.

Anonymous poster hash: 36a15...da5

Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna.

Anonymous poster hash: 66e68...85a

Ikkje for å kverulere eller noko, men kvifor synst du det? Er hermetikk så ille? Ferdigmiddag på boks blir vel ikkje servert her heller, men det er fordi eg ikkje ser poenget. Spagetti på boks er ikkje like godt som ein spagettirett ein lagar sjølv, for eksempel. Men eg har ikkje noko imot hermetikk, av prinsipp liksom. Kan godt servere vannkastanjer, bønner, mais, fiskeboller frå boks...

Nei, da er vi enige. Jeg synes det er smaken og tilsettningsstoffene det er noe galt med. Mais og vannkastanjer blir noe helt annet i mine øyne. Står jo ikke og skraper maiskolben heller :-)

Skrevet

Jenten min er skikkelig sær i matveien, hun ELSKER spaghetti ala capri, så hun fikk det i dag og vi andre spiste viltgryte <3 Mmm Krangler ikke om det på en lørdag, hennes valg :)

Anonymous poster hash: 8c264...a45

Hvis du aldri hadde gitt henne det hadde hun ikke elsket det;) Det er jo dere foreldre som feiler og lærer opp ungene til å like drittmat. Herregud, det er ikke normalt å ville ha boksemat fremfor viltgryte! Her har dere mye å jobbe med.

Ang. tomatsaus. Hvis jeg får starte med en ferdig oppvarmet panne kan jeg love deg at jeg lager tomatsaus på 5 minutter, no problem. 

Anonymous poster hash: 1c808...e94

Skrevet

Pizza grandiosa helmax! :) Etter størstejentas ønske.

Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna.

Ikkje for å kverulere eller noko, men kvifor synst du det? Er hermetikk så ille? Ferdigmiddag på boks blir vel ikkje servert her heller, men det er fordi eg ikkje ser poenget. Spagetti på boks er ikkje like godt som ein spagettirett ein lagar sjølv, for eksempel. Men eg har ikkje noko imot hermetikk, av prinsipp liksom. Kan godt servere vannkastanjer, bønner, mais, fiskeboller frå boks...

Nei, da er vi enige. Jeg synes det er smaken og tilsettningsstoffene det er noe galt med. Mais og vannkastanjer blir noe helt annet i mine øyne. Står jo ikke og skraper maiskolben heller :-)

Hehe! Jo, stort sett einige. Men smaken er som baken, så det er nok ein del som synest boksmat er godt. :) Eg, for min del, liker joikaboller... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...