Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 ... For idag serverte jeg nemlig spaghetti ala capri til middag😋 Snakk om barnemishandling!  Anonymous poster hash: 7b173...179
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Åh nå ble jeg sulten! Jeg syns faktisk spaghetti ala Capri er ganske godt, men vi har det aldri fordi mannen ikke liker det. :/ Anonymous poster hash: 04f4a...7f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Du er ihvertfall et ufattelig tåpelig menneske.  Prøver du å provosere, eller håner du de som virkelig sliter?  Idiotisk tråd.  Anonymous poster hash: 78be4...dce
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Du er ihvertfall et ufattelig tåpelig menneske.  Prøver du å provosere, eller håner du de som virkelig sliter?  Idiotisk tråd.  Anonymous poster hash: 78be4...dce Tenkte ikke på at den kunne tolkes på det viset Jeg prøver å fortelle at det er menneskelig å servere slik mat, og at man trenger ikke å være udugelig selv om man ikke disker opp med luksusmiddag på en lørdag! Synes det har vært så mye negativ snakking om boksmat, og at mange prøver å få slike som meg til å føle seg som en mindre god mor pga maten!    Anonymous poster hash: 7b173...179
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Æsj, det går jo ikke an å spise det skvipet? Er jo bare vassen spaghetti, fysj. Anonymous poster hash: 1c808...e94
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg er verre! Hatt tvn på hele dagen  Anonymous poster hash: 8b3d1...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Det er ikke snakk om å alltid ha kjempe bra mat, men man serverer ikke barna slikt med mindre man er på tur. Skjønner du prøver å være ironisk, men ja, jeg synes det er drøyt med boksmat på en lørdag eller hvilken som helst annen dag. Noe lettvint ja, men ikke fra en boks!  Anonymous poster hash: 66e68...85a
me_87 Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Her blir det hjemmelaget pizza som ikke en gang er sunn  Ikke er det grov bunn,å ikke er det noe sunt på den. Det er vel på grensen til omsorgsvikt visst en spør her inne
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske. Anonymous poster hash: 36a15...da5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Poenget mitt er at det der a la capri-skvipet er dyrt i forhold til hva man får. Det er jo faktisk billigere og bedre å slenge noe spaghetti i en gryte vann og steke litt kjøttdeig eller bare lage en saus man kan putte noen kjøttboller i.  Hvorfor betale for noe som smaker så jævlig? Anonymous poster hash: 1c808...e94
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014  Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna.  Anonymous poster hash: 66e68...85a
Gjest Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Kos dere med MUK maten dere Men ille godt innimellom da. Her blir det hjemmelaget pizza for 7 personer og litt til
QueeenBeee Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 (endret) Her blir det straks taco. Mmmmmmmm, herlig lørdagsmat Endret 6. september 2014 av pussigskrue
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Nok et tankevekkende innlegg. Takk, HI. Anonymous poster hash: e7029...264
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014  Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna.  Anonymous poster hash: 66e68...85a   Hva er så forferdelig med hermetikk? Jeg er oppriktig nysgjerrig, fordi jeg er vokst opp med at det er helt vanlig mat, og har aldri hørt at det er noe galt med det annet enn her inne.  Skal man unngå makrell i tomat og de runde leverposteiboksene også? Eller blir det annerledes, og evt hvorfor?  Anonymous poster hash: 04f4a...7f5
anonymemamma12345 Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Her blir det god hjemmelaget pizza. Kos dere med MUK maten deres, får i dere mye drit da men....
Guttaboys Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 Her har det vært bursdagsfeiring med pølser, kaker og godtepose. Nå er de hos sin mormor og får masse dritt der i et døgn.  Ofrer det ikke en tanke!
Marriet Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Her blir det straks taco. Mmmmmmmm, herlig lørdagsmat Her og! Men tenåringen bestilte middag klokka 21.00. Fint ska det værra:D
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014    Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna. Anonymous poster hash: 66e68...85a Hva er så forferdelig med hermetikk? Jeg er oppriktig nysgjerrig, fordi jeg er vokst opp med at det er helt vanlig mat, og har aldri hørt at det er noe galt med det annet enn her inne.  Skal man unngå makrell i tomat og de runde leverposteiboksene også? Eller blir det annerledes, og evt hvorfor?  Anonymous poster hash: 04f4a...7f5 Fordi det smaker helt grusomt og fordi det tar 5 min å steke litt kjøtt, tilsette hvitløk, chili, tomatpure, løk, gulrøtter og fløte og få en helt ok kjøttsaus. Det samme gjelder kjøttkaker i forhold til sånne bokseboller. Trodde virkelig at ingen i Norge serverer hermetikk til middag lenger. Det er viktig at barn blir glad i mat og gode smaker. Det trenger jo ikke være fancy, bare vanlig norsk husmannskost. Prøvde lapskaus på boks på hyttetur og det var grusomt. Og lager jeg det selv er det ingen tilsettningsstoffer i. Mener du virkelig at foreldrene dine serverte mat fra en boks regelmessig ? Det er jo helt ok å ha dårlig tid, men det er mye man kan slenge sammen i en fei som alternativ til boksmat. Eggerøre og skinke, salat, enkle pastaretter. Vi lager store posjoner av lapskaus, chili con carne, couscous, kjøttssus, thai kyllingsuppe og norsk hønsesuppe og fryser ned. Slik slipper vi å spise dritt fra en boks på travle dager.  Anonymous poster hash: 66e68...85a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Det er ikke snakk om å alltid ha kjempe bra mat, men man serverer ikke barna slikt med mindre man er på tur. Skjønner du prøver å være ironisk, men ja, jeg synes det er drøyt med boksmat på en lørdag eller hvilken som helst annen dag. Noe lettvint ja, men ikke fra en boks!  Anonymous poster hash: 66e68...85a ta deg en bolle!  Anonymous poster hash: 26f10...058
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Jeg er en elendig mor og har kastet mann og barn ut for helgen slik at jeg får skrevet ferdig hovedoppgaven min. Innlevering mandag.  Jeg aner ikke hva de spiser til middag, og kunne ikke brydd meg mindre akkurat nå. Ble ferdig med oppgaven tidligere i dag, og har store planer om rolig pastamiddag foran tv-en med 1/2 flaske vin.  I morgen skal jeg sove sent, ta en rolig frokost og lese gjennom en siste gang. Mennene kommer sikkert tilbake en gang etter lunsj.  Anonymous poster hash: 32d42...3bd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #22 Skrevet 6. september 2014     Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna. Anonymous poster hash: 66e68...85a  og ta deg en bolle du da.. Hva er så forferdelig med hermetikk? Jeg er oppriktig nysgjerrig, fordi jeg er vokst opp med at det er helt vanlig mat, og har aldri hørt at det er noe galt med det annet enn her inne. Skal man unngå makrell i tomat og de runde leverposteiboksene også? Eller blir det annerledes, og evt hvorfor?  Anonymous poster hash: 04f4a...7f5 Fordi det smaker helt grusomt og fordi det tar 5 min å steke litt kjøtt, tilsette hvitløk, chili, tomatpure, løk, gulrøtter og fløte og få en helt ok kjøttsaus. Det samme gjelder kjøttkaker i forhold til sånne bokseboller. Trodde virkelig at ingen i Norge serverer hermetikk til middag lenger. Det er viktig at barn blir glad i mat og gode smaker. Det trenger jo ikke være fancy, bare vanlig norsk husmannskost. Prøvde lapskaus på boks på hyttetur og det var grusomt. Og lager jeg det selv er det ingen tilsettningsstoffer i. Mener du virkelig at foreldrene dine serverte mat fra en boks regelmessig ? Det er jo helt ok å ha dårlig tid, men det er mye man kan slenge sammen i en fei som alternativ til boksmat. Eggerøre og skinke, salat, enkle pastaretter. Vi lager store posjoner av lapskaus, chili con carne, couscous, kjøttssus, thai kyllingsuppe og norsk hønsesuppe og fryser ned. Slik slipper vi å spise dritt fra en boks på travle dager.  Anonymous poster hash: 66e68...85a Anonymous poster hash: 26f10...058
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #23 Skrevet 6. september 2014  Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna.  Anonymous poster hash: 66e68...85a  Ikkje for å kverulere eller noko, men kvifor synst du det? Er hermetikk så ille? Ferdigmiddag på boks blir vel ikkje servert her heller, men det er fordi eg ikkje ser poenget. Spagetti på boks er ikkje like godt som ein spagettirett ein lagar sjølv, for eksempel. Men eg har ikkje noko imot hermetikk, av prinsipp liksom. Kan godt servere vannkastanjer, bønner, mais, fiskeboller frå boks...  Anonymous poster hash: 36a15...da5
*Miss Marple* Skrevet 6. september 2014 #24 Skrevet 6. september 2014     Pizza grandiosa helmax! Etter størstejentas ønske.  Anonymous poster hash: 36a15...da5 Synes det er stor forskjell på å servere en Grandiosa i ny og ne og å servere hermetikk til barna. Anonymous poster hash: 66e68...85a Hva er så forferdelig med hermetikk? Jeg er oppriktig nysgjerrig, fordi jeg er vokst opp med at det er helt vanlig mat, og har aldri hørt at det er noe galt med det annet enn her inne. Skal man unngå makrell i tomat og de runde leverposteiboksene også? Eller blir det annerledes, og evt hvorfor?  Anonymous poster hash: 04f4a...7f5 Fordi det smaker helt grusomt og fordi det tar 5 min å steke litt kjøtt, tilsette hvitløk, chili, tomatpure, løk, gulrøtter og fløte og få en helt ok kjøttsaus. Det samme gjelder kjøttkaker i forhold til sånne bokseboller. Trodde virkelig at ingen i Norge serverer hermetikk til middag lenger. Det er viktig at barn blir glad i mat og gode smaker. Det trenger jo ikke være fancy, bare vanlig norsk husmannskost. Prøvde lapskaus på boks på hyttetur og det var grusomt. Og lager jeg det selv er det ingen tilsettningsstoffer i. Mener du virkelig at foreldrene dine serverte mat fra en boks regelmessig ? Det er jo helt ok å ha dårlig tid, men det er mye man kan slenge sammen i en fei som alternativ til boksmat. Eggerøre og skinke, salat, enkle pastaretter. Vi lager store posjoner av lapskaus, chili con carne, couscous, kjøttssus, thai kyllingsuppe og norsk hønsesuppe og fryser ned. Slik slipper vi å spise dritt fra en boks på travle dager.  Anonymous poster hash: 66e68...85a Trodde du for alvor at ingen i Norge spiser hermetikk? Tror du de hadde vært hermetikk i butikkene hvis ingen kjøpte det?  Jeg syns faktisk det er ganske ufint å betegne fult brukbar mat som dritt. At du selv ikke spiser det (det gjør ikke jeg heller) betyr ikke at du er bedre enn andre.  Og nei, det tar ikke '5 min' å lage en tomatsaus - samme hvor dyktig du er. Det tar uansett lengre tid å lage ting fra bunn enn å åpne og varme en boks.  Vi spiser aldri hermetikk fordi vi ikke liker det, men vi har rett som det er frossenpizza og Toro lasagne. Fordi det er lettvint, ok smak og fordi vi ikke syns det er krise å spise litt usunt avogtil.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #25 Skrevet 6. september 2014  Det er ikke snakk om å alltid ha kjempe bra mat, men man serverer ikke barna slikt med mindre man er på tur. Skjønner du prøver å være ironisk, men ja, jeg synes det er drøyt med boksmat på en lørdag eller hvilken som helst annen dag. Noe lettvint ja, men ikke fra en boks!  Anonymous poster hash: 66e68...85a ta deg en bolle! Anonymous poster hash: 26f10...058 Ja, du baker sikkert en til meg? Ikke mitt problem at noen oppdrar barna sine til campingvogn og boksmat :-) Nå kommer sikkert en " hva ser du på som mat for ressurssvake" tråd. Jeg bare gir opp :-)  Anonymous poster hash: 66e68...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå