Elsker livet Skrevet 5. september 2014 #26 Skrevet 5. september 2014 Jeg ønsker ikke at svigermor skal begynne å lete etter ting i skuffer eller skap. Heller ikke at pappa eller barnas venner skal velte seg rundt i senga vår, men ellers ser jeg ikke på det som noe lukket og privat rom så lenge ingen ligger og sover. Vi har dørene åpne til alle soverommene på dagtid. Da kommer det mest lys inn og er koseligere på loftet. Folk må gjerne ta seg en tur innom når døra står åpen, men de kan godt holde seg unna undertøyskuffene mine.
Elsker livet Skrevet 5. september 2014 #27 Skrevet 5. september 2014 (endret) Å sengen vår blir daglig brukt av en av barna. Di liker den fordi den er så god, det er så mange puter og den er så stor. Men de får ikke dra meg seg mat eller ligge med skitne klær. Jeg får ikke sove om det er et sandkorn på lakenet. Om natta sover alle med dørene åpne, vi liker å ha kontroll og være sikker på at vi hører om det er noe. Ikke sjelden en av barna har mareritt og en og annen gang er det en som faller på gulvet eller får vokseverk i beina. Endret 5. september 2014 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #28 Skrevet 5. september 2014 Vi har ofte døra åpen inn til soverommet. Barna får ikke leke der med venner, men stresser ikke om noen går inn dit. Det som eventuelt er å skjule ligger i skuffer og skap og regner ikke med at noen snoker der Anonymous poster hash: a8604...421
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #29 Skrevet 5. september 2014 det føles litt privat for meg ja, men går fint at folk ser det så lenge det er ryddig der - og helst med et sengeteppe på senga:) Men når vi får besøk så er det ofte vi slenger rotet inn der om vi ikke rekker å rydde hele leiligheten. Da prioriterer vi de rommene som gjestene faktisk skal være i, og lukker soveromsdøra hehe. Anonymous poster hash: 362bc...06d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #30 Skrevet 5. september 2014 Det har jeg aldri tenkt på. Vi har alltid soveromsdørene åpne når vi ikke sover for å få god lufting i alle rom og fordi jeg får "klaustrofobi" av å ha stengte dører i huset. Samme her. Gutten får ikke lov til å invadere rommet med leker, og fremmede skal helst ikke gå inn der uinvitert, men døren er alltid åpen for å få best mulig lufting og lys. Har ingenting å skjule. Anonymous poster hash: 84965...552
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå