Gå til innhold

Jeg mener soverom er private! Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid tenkt på at soverom er private rom som folk kan holde seg unna. Her får barna komme inn selvfølgelig, men ingen andre, mener jeg. Svigermor kan tralse rett inn hvis det er noe hun skal lete etter eller noe.. Noe jeg ikke liker!

Og barna mine kan av og til gå inn dit for å hente feks en bok eller cd, men ofte skjer dette når de har besøk av venner. Da følger barna etter rett inn og kan sette seg på senga osv.

Jeg er oppvokst med at man lukker døren til soverommet osv, og at man ikke går inn til andres soverom. Er jeg snål?

Anonymous poster hash: 2b324...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Enig. Soverom er privat. Kun for nærmeste familie.

Anonymous poster hash: 26a05...2cf

Skrevet

Er jo litt enig i at svigermor ikke har noe på soverommet deres å gjøre, men du er litt snål ja ;)

Hvor privat kan det være liksom, en seng, et klesskap, en kommode..... Om en kompis av et av barna hadde forvillet seg inn der hadde jeg ikke reagert nevneverdig på det akkurat. De får ikke leke på vårt soverom, men jeg får ikke hetta av at noen går inn der heller.

Anonymous poster hash: e6b30...ab7
Skrevet

Enig! Blir sprø av mannen min som alltid lar døren stå oppe dit hver gang han er innom der...

Anonymous poster hash: 802f5...4e2
Skrevet

Nei, her er soverommet til oss voksne privat!

Og ingen av ungene som er her går inn der.

Sønnen gjør det, men ikke andre!

Det er veldig privat for meg.

Er avhengig av å ha steder som ikke er for allemannsskue, og et retrett rom hvor jeg kan få fred.

Nei, jeg er som deg!

Skrevet

Et soverom er jo så privat som det går ann å få blitt. Det er der man sover naken, har sex, kondomer i nattbordskuffen for å nevne noe....

Anonymous poster hash: aa21b...5cd

Skrevet

Njæa, både og. Jeg har ingen problemer med at andre er der inne, men det er når vi sier det er greit. Liker ikke at "fremmede" går inn uten å spørre eller gir beskjed om det. Men barna pleier å leke der inne, så hvis svigers eller andre er på besøk- har jeg ikke noe imot at dem går dit for å være sammen med barna. Da er det mi feil som ikke henter dem ut før besøkende går inn :P

Skrevet

Ja, enig! Kan tro jeg klikka da jeg fant ut at svigermor hadde sovet i senga mi da vi var på ferie, uten at vi visste det. Dama hadde låst seg inn.

Anonymous poster hash: 706b9...b1c

Skrevet

Enig, ingen grunn til å romstere på andres soverom.

Skrevet

Har alltid tenkt på at soverom er private rom som folk kan holde seg unna. Her får barna komme inn selvfølgelig, men ingen andre, mener jeg. Svigermor kan tralse rett inn hvis det er noe hun skal lete etter eller noe.. Noe jeg ikke liker!

Og barna mine kan av og til gå inn dit for å hente feks en bok eller cd, men ofte skjer dette når de har besøk av venner. Da følger barna etter rett inn og kan sette seg på senga osv.

Jeg er oppvokst med at man lukker døren til soverommet osv, og at man ikke går inn til andres soverom. Er jeg snål?

Du vil ikke ha svigermor inn der....men hva med moren din? Du bør være like streng med henne

Anonymous poster hash: 973df...7ea

Skrevet

Man får veldig lyst til å se andres soverom når det er så privat og hemmelig :P. På vårt soverom er det en seng og et skap.. ikke noe mer spennende enn det.

Er dere redd folk ser for seg at dere har sex der hvis de titter inn? :D

Anonymous poster hash: e1213...284
Skrevet

Ja, enig! Kan tro jeg klikka da jeg fant ut at svigermor hadde sovet i senga mi da vi var på ferie, uten at vi visste det. Dama hadde låst seg inn.

Anonymous poster hash: 706b9...b1c

LOL!

Bare for å gjøre det, liksom? :D

Anonymous poster hash: 5f9c1...bf5

Skrevet

På vårt soverom har vi i skapene sexy undertøy, vi har babyolje i nattbordsskuffen etc.

På det rommet deler vi det mest intime med hverandre, en verden som eksisterer bare for meg og min mann.

Det føles ut som innvadering om andre skal oppholde seg der. Barna er selvsagt velkomne på natta og slikt da.

Anonymous poster hash: 29404...35c

Skrevet

Her brukes soveromene som andre rom. Om vi leker gjemsel er det ikke noe unormalt i å finne svigerfar under sengetappet og datteren til en venninne i klesskapet.

Anonymous poster hash: 25589...b94

Skrevet

Folk kan komme inn hvis jeg sier det er greit. De får ikke leke på rommet mitt med andre barn og svigermor skal ihvertfall ikke inn der.

Anonymous poster hash: be255...9df
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Soverommet vårt er privat. Sønnen min vet det heldigvis veldig godt å tar ikke med seg venner inn dit. På soverommet har jeg laget vår egen lille verden, gjort det penest mulig og virkelig gått inn for at det skal være ett behagelig sted å samle krefter. Det er vårt fristed, ville absolutt ikke at andre skulle gått inn der, det gjelder alle, også om det så skulle vært min egen mor :P

Skrevet

Det bryr meg egentlig ikke om det er folk på soverommet mitt, så lenge de ikke legger seg i sengen med skitne klær. Vi har da bare klær, seng og nattbord der...

Skrevet

Nei. Enig. Soverom er privat. Kun for nærmeste familie.

Anonymous poster hash: 26a05...2cf

Skrevet

Stebarna mine har hatt sine faser der de bare kom rett inn på soverommet vårt. Fikk helt spasmer.

Anonymous poster hash: ecd98...dc0
Skrevet

Soverommet vårt er privat. Hverken min mor eller svigermor har tilgang der, siden noen trodde dette kun dreide seg om svigermor.

Jeg synes ikke noe om å gå inn på andre sine soverom heller. Ikke alltid det lukter friskt der inne, hvis man feks ikke har luftet ut sovelukt (-eller sexlukt!).

Anonymous poster hash: 48c45...80e

Skrevet

Enig med HI. Soverommet er privat!

Anonymous poster hash: bb7b5...db6
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Vi har alltid soveromsdørene åpne når vi ikke sover for å få god lufting i alle rom og fordi jeg får "klaustrofobi" av å ha stengte dører i huset.

Skrevet

Ja, samme her! Enig... 

Anonymous poster hash: 2aa1d...3d1

Skrevet

Ikke tenkt over egentlig. Helt greit at andre går inn der hvis det skulle være noe.

Skrevet

I vårt hus er alle rom for hele familien. Aldri før hørt om at soverom til foreldrene skal være privat, og at ikke barna ikke får være der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...