klishe89 Skrevet 5. september 2014 #26 Skrevet 5. september 2014 Aldri. Her kom jeg hjem til en gaffel på gulvet, klær overalt på gulvet, tomflasker, emballasje, uoppredd seng med masse poser og klær, tissetrengt hund, fuglen hadde ikke fått vann eller mat og skoene til mannen sto på dørmatten så var så heldig å få snuble over dem på vei inn. Han har vært hjemme i mange timer på dagen, og har hatt fri i to dager mens jeg har jobbet...
Mamma4livet Skrevet 5. september 2014 #27 Skrevet 5. september 2014 Rydde og vaske det gjør han, men jeg har aldri opplevd at han overrasker meg med middag og levende lys. Men jeg går ikke å lengter etter det akkurat, selv om det høres deilig ut.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #28 Skrevet 5. september 2014 Har aldri skjedd, alle de tingene på en gang! Men har absolutt en fantastisk mann som forguder meg. Kan ikke si jeg noen gang har lengtet etter det der altså Anonymous poster hash: ac83d...fe6
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #29 Skrevet 5. september 2014 Aldri. Her kom jeg hjem til en gaffel på gulvet, klær overalt på gulvet, tomflasker, emballasje, uoppredd seng med masse poser og klær, tissetrengt hund, fuglen hadde ikke fått vann eller mat og skoene til mannen sto på dørmatten så var så heldig å få snuble over dem på vei inn. Han har vært hjemme i mange timer på dagen, og har hatt fri i to dager mens jeg har jobbet... Denne mannen hadde jeg ALDRI orket å leve med! Stakkars, stakkars dyr!! Anonymous poster hash: ab3d8...59d
Mia_73 Skrevet 5. september 2014 #30 Skrevet 5. september 2014 Ryddig hus, mat, levende lys, barn som sover nydusjet eller kan slenge deg på sofaen og mannen lager mat og lager fredagskos? Anonymous poster hash: a8739...008 Har aldri skjedd, men heller ikke mannen får slik oppvarting.
Hønemor30 Skrevet 5. september 2014 #31 Skrevet 5. september 2014 Eksen gjorde sånt. Ofte. Utrolig koselig! og jeg misunner dere som har det sånn
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #32 Skrevet 5. september 2014 Eksen gjorde sånt. Ofte. Utrolig koselig! og jeg misunner dere som har det sånn Hvorfor er han en eks? Anonymous poster hash: 31f4a...b1d
Hønemor30 Skrevet 5. september 2014 #33 Skrevet 5. september 2014 Eksen gjorde sånt. Ofte. Utrolig koselig! og jeg misunner dere som har det sånn Hvorfor er han en eks? Anonymous poster hash: 31f4a...b1d Utroskap og løgner.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #34 Skrevet 5. september 2014 Eksen gjorde sånt. Ofte. Utrolig koselig! og jeg misunner dere som har det sånn Hvorfor er han en eks? Anonymous poster hash: 31f4a...b1d Utroskap og løgner. Oisann.Trodde han var "too good to be true", eller jo, det stemmer jo. Middag og strøkent hus veier ikke opp for utroskap og løgner. Klem! Anonymous poster hash: 31f4a...b1d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #35 Skrevet 5. september 2014 Aldri. Kanskje middag 4-5 ganger i året, hvis jeg har handlet det dagen i forveien. Da sv typen pølse og pommes frites eller Grandiosa. Weeee, lucky meeee.. Anonymous poster hash: b1420...27f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #36 Skrevet 5. september 2014 Nei. Ferdig middag skjer, men da ser hele kjøkkenet ut som en krigssone. Anonymous poster hash: fe93a...c70
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #37 Skrevet 5. september 2014 Rent hus og unger som er lagt skjer ofte. Mat får han ikke lov til å lage:) Neida, men han mangler totalt genet for å lage mat. Dog, om jeg skulle få en innfall ifht noe ferdig mat som jeg ønske, bestiller, kjører og betaler han gjerne:) Anonymous poster hash: 309df...9e0
Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #39 Skrevet 5. september 2014 Nei. Det skjedde aldri. Så var han utro og nå slipper jeg å bo sammen med den latsabben. Anonymous poster hash: f3fe9...4b3
klishe89 Skrevet 5. september 2014 #40 Skrevet 5. september 2014 Hunden lider ingen nød :-P han hadde vært ute flere ganger og jeg kom hjem kort tid etter han hadde dratt. Hunden hadde spist og drukket mye etter mannen gikk. Med liten blære skal det ikke så mye til ;-) Verre blir det for mannen når han kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå