Gå til innhold

Kommer dere noengang hjem til..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddig hus, mat, levende lys, barn som sover nydusjet eller kan slenge deg på sofaen og mannen lager mat og lager fredagskos?

 

Anonymous poster hash: a8739...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Et par ganger i året slår mannen virkelig til! En fryd😊.

 

Anonymous poster hash: 6c6c9...eec

Skrevet

Det har faktisk skjedd flere ganger etter senvakt i helgene. Blir like sjokkert hver gang, og får nesten en gledeståre i øyekroken☺️

Skrevet

Dårlig med levende lys, men det andre skjer ofte.

Skrevet

Ja, ofte!

 

Anonymous poster hash: ee0b4...548

Skrevet

Ikke ofte, men det hender :-) Unntatt levende lys, det kan jeg ikke huske at han har hatt på bordet. 

Det er snabeldeilig å komme hjem til rent og ryddig hus, med middag på gang, blid unge og fantastisk gubbe..

Skrevet

Ja. Etter senvakt i helger. Veldig koselig å komme hjem da:)

Skrevet

Mannen lager all maten her i huset, så ja, hver dag.

 

Anonymous poster hash: 3c24f...7e5

Skrevet

tja, ikke levende lys og sånn, men kommer hjem til rent hus og middag + rent barn som snart skal i seng.



Anonymous poster hash: b699f...59c
Skrevet

Kommer aldri hjem til levende lys, men kan komme hjem til halvryddig hus(forskjellig standard på ryddingen), nydusja barn og ferdig fredagskos/middag.

Skrevet

Levende lys og ryddet hus kommer jeg hjem til noen ganger. Unger sover ikke, men muligens på vei til seng.

Han vet jeg ikke orker mat med engang jeg kommer hjem fra seinvakt, så han kan ha startet på maten eller det står god mat og venter på meg i ovnen til jeg vil ha. Kommer litt ann på hva de har hatt ellers på dagen, han er veldig flinkt til å lage mat når jeg ikke er hjemme, men ofte glemmer han at jeg skal ha når jeg også kommer så han har spist restene som kveldsmat...

 

Anonymous poster hash: dce8a...585

Skrevet

Nja, det var vel kanskje å dra den litt langt ;)

Han er ingen romantiker, ei heller kokk, men jeg kommer ofte hjem til strøkent hus.

Og han er ekstremt god i hverdagen på å rydde, støvsuge og vaske.

 

Barn har vi ikke enda.

 

Anonymous poster hash: 7e195...81e

Skrevet

tror jeg aldri jar skjedd:/

 

Anonymous poster hash: ba6fe...526

Skrevet

Ja det skjer ofte. I helgene er det mannen som ordner frokost også. Deilig å sove litt å komme ned til ferdig dekket bord.

 

Anonymous poster hash: 8a835...d28

Skrevet

Det ringer ingen bjeller her .... No, har nok aldri skjedd ;) Fikk engang på 20 år en godt svidd lasagne hvis det teller :P

 

Anonymous poster hash: 11247...3fb

Skrevet

Njaaa...

 

Har vaskehjelp så jeg kommer jo hjem til rent og ryddig hus de dagene hun har vært her.

 

Jobber en kveldsvakt i uka og da sover barna søtt i sengene sine når jeg kommer hjem, mannen bader dem, leser for dem og legger dem. Da har jo de også spist middag uten meg så mannen har gjerne dandert noen rester på en asjett med gladpax over til meg i kjøleskapet.

 

Rydding er ikke mannen så god på, så helt strøkent er det sjelden når han har vært hjemme alene, men som regel er det helt kurant



Anonymous poster hash: 70891...919
Skrevet

Hva?! Er dette faktisk mulig å oppleve?!

Nå ble jeg faktisk pottesur på mannen min!

 

Anonymous poster hash: f2da2...dfc

Skrevet

Aldri skjedd. Og kommer nok aldri til å skje



Anonymous poster hash: 4f5c2...d7e
Skrevet

Her er det mannen som lager all mat. Jeg får frokost på senga hver morgen, da han vet jeg ikke fungerer før jeg får spist mat. Han steller barna og gjør de klar til skole. Han kjører meg på jobben. Henter meg på jobben. Lager middag og kveldsmat. Legger barna gjør vi sammen. Han rydder også kjøkkenet strøkene hver dag. Resten av huset er min jobb. Flinke mannen min. <3

Skrevet

Nei..



Anonymous poster hash: 830a0...677
Skrevet

Her er det mannen som lager all mat. Jeg får frokost på senga hver morgen, da han vet jeg ikke fungerer før jeg får spist mat. Han steller barna og gjør de klar til skole. Han kjører meg på jobben. Henter meg på jobben. Lager middag og kveldsmat. Legger barna gjør vi sammen. Han rydder også kjøkkenet strøkene hver dag. Resten av huset er min jobb. Flinke mannen min. <3

Litt av en prinsesse du ;)

 

Anonymous poster hash: 830a0...677

Skrevet

 

 

Her er det mannen som lager all mat. Jeg får frokost på senga hver morgen, da han vet jeg ikke fungerer før jeg får spist mat. Han steller barna og gjør de klar til skole. Han kjører meg på jobben. Henter meg på jobben. Lager middag og kveldsmat. Legger barna gjør vi sammen. Han rydder også kjøkkenet strøkene hver dag. Resten av huset er min jobb. Flinke mannen min. <3

Litt av en prinsesse du ;)

 

Anonymous poster hash: 830a0...677

Er nok ikke noen prinsesse, men har en oppegående mann som vet å ta vare på kone og barn. Her gjør vi ting for hverandre og viser at vi elsker hverandre. :)

Skrevet

Ja, men da hadde det vært feil hus, eller svigermor på besøk!



Anonymous poster hash: d0cb7...cb5
Skrevet

Hva?! Er dette faktisk mulig å oppleve?!

Nå ble jeg faktisk pottesur på mannen min!

 

Anonymous poster hash: f2da2...dfc

Samme her!!

 

Anonymous poster hash: 7ed13...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...