Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #26 Skrevet 4. september 2014 Hmm, han sover en halv time på toget hjem hver dag. Litt slabbedask aktig, men jeg må vel bare godta det. Jeg liker det ikke, men det er vanskelig å gå stoppet det.... Anonymous poster hash: ec744...359 Hva kan du ha imot det da? Er vel samme for deg om han stirrer ut vinduet eller sover? Og godt for han å hvile før han kommer hjem når han likevel må sitte der. Se, nå løfter jeg hendene opp mot hodet og tar på meg ironihatten... Anonymous poster hash: ec744...359
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. september 2014 #27 Skrevet 4. september 2014 Ja, her dupper vi av begge to, med et halvt øye oppe og ørene intakt. Men bare 10-15 minutter.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #28 Skrevet 4. september 2014 Ja, og han går i tillegg hjemme. På en god dag sover han 'bare' 3-4 timer, på en dårlig dag ser vi ham knapt (han sitter oppe på natten) Hadde vært lettere å tolerere om han jobbet eller var i noen form for aktivitet Anonymous poster hash: 57c28...2a0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #29 Skrevet 4. september 2014 Min mann sover hver ettermiddag hele vinteren. Nå er jeg så vant til det at jeg ikke orker å irritere meg mer.. På sommeren sover han kanskje 1-3dager i uka.. Han har blitt sjekket hos lege, men det er ikke noe galt med han.. Han kan sove fra 15.00-16.30, spise middag, så sove videre frem til klokka er rundt 7-8.. Anonymous poster hash: 99de5...fa5 Og dere har barn, regner jeg med? Hvordan kan dette være greit, og hvordan får dere det til? Tiden fra 15.30-20 er jo kjempetravel! Anonymous poster hash: 3d5cb...247
Cat_Woman Skrevet 4. september 2014 #30 Skrevet 4. september 2014 Nei. Det har verken han eller jeg tid til!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #31 Skrevet 4. september 2014 Bare i helgene og da bytter vi på. Nå når jeg er i permisjon kommer han hjem fra jobb og tar baby resten av dagen inkludert legging. Jeg trenger jo en pause jeg også og ingen tjener på at jeg gjør alt med baby. Når jeg begynner å jobbe vil jeg gjøre det samme, da har jeg vel gledet meg hele dagen til å se baby og da kan han få hvile på kvelden. Anonymous poster hash: df8ac...de3 Høres fornuftig ut. Dere som sover etter jobb: når er dere ungene deres?? Og kan dere sovne igjen når dere legger dere for natten? Anonymous poster hash: dcdf0...b28
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. september 2014 #32 Skrevet 4. september 2014 Nei, kun hvis han er i dårlig form. Men jeg gjør det rett som det er
Mamma4livet Skrevet 4. september 2014 #33 Skrevet 4. september 2014 Nei i ikke i hverdagene. Noen ganger i helgene når han har stått opp kl 06 med sønnen vår så legger han seg en times tid når jeg står opp. Til info så står vi opp tidlig hver vår dag i helgen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #34 Skrevet 4. september 2014 Min mann sover hver ettermiddag hele vinteren. Nå er jeg så vant til det at jeg ikke orker å irritere meg mer.. På sommeren sover han kanskje 1-3dager i uka.. Han har blitt sjekket hos lege, men det er ikke noe galt med han.. Han kan sove fra 15.00-16.30, spise middag, så sove videre frem til klokka er rundt 7-8.. Anonymous poster hash: 99de5...fa5 Kødder du? Og han legger seg i vettug tid om kvelden? Anonymous poster hash: 5a305...b32
Superdolly Skrevet 4. september 2014 #35 Skrevet 4. september 2014 Nei, det gjør ingen av oss med mindre vi er syke.
ms.Pond Skrevet 4. september 2014 #36 Skrevet 4. september 2014 Til vanlig ikke. Men det hender han kommer hjem og er helt ferdig, og da tar han seg en times tid på øyet etter middag. Men siden han jobber 10-11 timer om dagen så er det helt greit at det blir sånn innimellom. Det hender jeg slukner en halvtime selv, gjerne rundt barne-tv tid, når det er ro i stua og jeg kan sige lenger og lenger ned i sofaen
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #37 Skrevet 4. september 2014 Noen dager er han oppe til rundt 6 før han slokner på sofaen og sover helt til dagen etterpå, så han er selvsagt litt med barna. De er enda så små at de ikke reagerer noe på det. Han legger seg rundt 23.00. Det er ikke lett å få en voksen mann til å endre på dette.. Jeg kan ikke dra han ut av senga eller sofaen. Jeg kan ikke tvinge han til å være våken, eller holde han våken hele tiden. Anonymous poster hash: 99de5...fa5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #38 Skrevet 4. september 2014 Hvis dette er et stort irritasjonsmoment for deg, HI, så håper jeg du snakker ordentlig med ham før dere ev. får barn sammen (du skriver "mitt barn", ikke vårt). Få avklart hvordan han tenker seg hverdagen om dere får felles barn. Må han sove fordi han legger seg for sent? Er han ikke frisk? Har han en veldig tung fysisk jobb? Ingen av de mennene jeg har vært sammen med i livet har hatt behov for å sove på dagen hvis de ikke har vært syke eller det har skjedd helt spesielle ting. Anonymous poster hash: 18415...d4f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #39 Skrevet 4. september 2014 Trodde det var noe bare pensjonister drev med😊Har 3 barn så her rekker vi ikke å sette oss ned engang før i 21 tiden.. Anonymous poster hash: 2aa0c...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå